Unikatowe strategie i nieszablonowe rozwiązania, które zwiększą Twoją sprzedaż w Internecie
Online Marketing jest jak partia szachów
- Odpowiadasz za realizację planów marketingowych w firmie i zależy Ci na ponadprzeciętnych wynikach
- Jesteś nastawiony na rozwój i chcesz poznać case study, które sprawdziły się w innych firmach
- Masz wpływ na budowanie strategii marketingowej marki i wiesz, że dobry plan działania to połowa sukcesu
- Szacujesz koszty kampanii i chcesz mieć porównanie, czy czasem nie przepalasz budżetów
- Potrzebujesz sprawdzonych technik audytowania i analizowania danych liczbowych, by jeszcze lepiej czytać raporty i wyciągać trafne wnioski
- Wierzysz w moc języka i zasadę, że dobry content potrafi sprzedać – chcesz poznać najnowsze, niestandardowe schematy i sprytne triki contentowe
40-MINUTOWE PRELEKCJE SZKOLENIOWE
Tylko pierwszego dnia konferencji czeka na Ciebie 280 minut czystej, merytorycznej wiedzy! Brak prezentacji sprzedażowych!
ROZBUDOWANY SYSTEM NETWORKINGU
PRYWATNY CZAT VIDEO między uczestnikami, wizytówki online, pokoje tematyczne, bezpośrednia rozmowa z ekspertem? To możliwe! Poznaj ludzi z branży, wymień się doświadczeniem, zaproś do współpracy – a to wszystko z Twojego biura!
ELASTYCZNY LINE-UP, MARKETINGOWE KONKURSY, SZACHOWE LEKCJE
Nie ominie Cię żadna prelekcja, konkurs, czy lekcja nauki gry w szachy - za pośrednictwem profesjonalnej platformy eventowej stworzysz swój indywidualny harmonogram dnia. Możesz być z nami na żywo lub odtworzyć prelekcje w dowolnym czasie!
6-GODZINNE AUTORSKIE WARSZTATY STACJONARNE
Tylko u nas pierwszego dnia poznajesz unikatowe rozwiązania, a drugiego bierzesz udział w zróżnicowanych tematycznie, autorskich warsztatach przygotowanych przez naszych ekspertów!
GOTOWY DO GRY?
TYLKO PODCZAS TEJ EDYCJI!
- Nowy poziom zdalnego networkingu – umów się z innymi uczestnikami na indywidualne wideorozmowy, weź udział w tematycznych czatach przez cały dzień trwania kongresu, zadaj pytania ekspertom podczas ich prelekcji.
- Wygodna formuła prelekcji dopasowana do Ciebie – wykłady oglądaj online na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Dołącz do nas z dowolnego miejsca na świecie!
- Kongres na żądanie – nie musisz brać udziału w prelekcjach w wyznaczonych godzinach. Dzięki wykupieniu opcji PREMIUM otrzymasz możliwość 30-dniowego, nielimitowanego dostępu do nagrań!
- Pierwszego dnia kongresu otrzymasz unikatową wiedzę niezbędną w pracy marketera, a dzięki uczestnictwu w stacjonarnych warsztatach (dzień II) dowiesz się, jak przełożyć ją na zdolności praktyczne.
Dlaczego nie może zabraknąć Cię na Kongresie Online Marketing?




Prelegenci

Michał Kanarkiewicz

Paweł Tkaczyk

Artur Maciorowski

Anna Ledwoń

Krzysztof Marzec

Michał Dziekoński

Joanna Ostafin

Kamil Kozieł
Program konferencji
- Rozkładamy na czynniki pierwsze wszystkie najważniejsze elementy kampanii, które w ostatnich miesiącach odniosły sukces.
- Wskazujemy, jak zredukować błędy marketingowe i stworzyć strategie zwiększające sprzedaż! Stawiamy na pełne, wartościowe prelekcje szkoleniowe.
- Pokazujemy tylko to, co w praktyce będziesz mógł od razu po wydarzeniu wdrożyć w swojej firmie.
9.00 – 9.45 POWER SPEACH

Temat: ALGORYTMY SZACHOWE W MARKETINGU - jak je wykorzystywać, aby podnieść wydajność swoich działań sprzedażowych
Prowadzący: Michał Kanarkiewicz
Zagadnienia: Najlepiej zarabiający przedsiębiorcy nieświadomie wykorzystują strategie szachowe w biznesie. Przekonaj się, ile wspólnego z marketingiem ma rozegranie partii szachowej i które działania możesz przenieść do swojej codziennej pracy. Sprawdź, jak świadomie wykorzystywać techniki szachowe bez względu na to, czy kiedykolwiek grałeś w szachy.
9:45 – 10:25

Temat: STRATEGIA MARKETINGOWA JAK HETMAN czyli najpotężniejszy element naszej armii – jak zbudować elastyczną strategię promocji w Internecie. Od założeń po finalny wynik
Prowadzący: Artur Maciorowski
Zagadnienia: Dobra strategia zarówno w szachach, jak i w marketingu to klucz do sukcesu. Świetnie przygotowany plan działań marketingowych pozwoli Ci pokonać konkurencję i zająć jej miejsce. Przekonaj się, jak zaplanować, zbudować, a następnie zoptymalizować skuteczną promocję marki w sieci.
10:40 – 11:25

Temat: PIONKI W RUCH, CZYLI SUKCES, KTÓREGO MIARĄ SĄ LICZBY - jak audytować i analizować dane w sieci, by osiągać najwyższe wyniki sprzedażowe
Prowadzący: Krzysztof Marzec
Zagadnienia: Analiza danych w Internecie i Social Mediach to sprawdzony sposób osiągania najwyższych wyników sprzedażowych. Zaufaj liczbom i zrozum zachowania użytkowników odwiedzających Twoją witrynę - zwiększ konwersję, pozyskaj więcej leadów na Facebooku mniejszym nakładem finansowym czy w końcu prześledź i uporządkuj działania marketingowo-sprzedażowe.
11:25 - 12:25

Temat: NIESZABLONOWE TAKTYKI CONTENTMARKETINGOWE – jak pozyskać klienta i sprzedawać za pomocą marketingu treści?
Prowadzący: Anna Ledwoń
Zagadnienia: Sprytne redagowanie treści na stronie www, dzięki którym zwiększysz pozycję witryny internetowej w wyszukiwarce Google, to duże wyzwanie nawet dla sprawnego marketera. Ale czy w 2021 roku można jeszcze stworzyć strategię działań contentowych nie wydając ani grosza?
12:25 – 14:05

Temat: KOMUNIKACJA JAKO ,,GAMBIT” MARKETINGOWY – jak otworzyć rozmowę z Klientem i rozpocząć budowanie relacji z użytkownikami, która pozwoli osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty
CZYLI NAJWAŻNIEJSZE JEST PIERWSZE WRAŻENIE I PIERWSZY KOMUNIKAT
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
Zagadnienia: Warto pamiętać, że tak jak w szachach, tak i w marketingu liczy się pierwsze wrażenie, pierwszy ruch i pierwszy komunikat. To, jak rozpoczniemy naszą komunikację z Klientem może zaważyć na późniejszych efektach sprzedażowych czy wizerunkowych.
15:00 – 15:40

Temat: Co wpływa na decyzje klienta?
Prowadzący: Kamil Kozieł
Zagadnienia: Ileż to razy robiliśmy dokładnie to, o co prosił klient, a potem słyszeliśmy, że no fajne, fajne, ale to nie dla nas. Płatnicy naszych faktur rzadko kiedy wiedzą, czego chcą, a jeszcze rzadziej to werbalizują. Wbrew temu, co często myślimy, bilety Narodowego Banku Polskiego nie są ich jedynym kosztem, a racjonalna użyteczność z pewnością nie jest jedyną nagrodą.
Opowiem o nieoczywistych czynnikach, wpływających na decyzje klientów.
15:40 – 16:25

Temat: METODY ZWINNE JAK SKOCZEK – czyli o metodach budżetowania kampanii reklamowych dla małej i dużej firmy – jak właściwie określić budżet oraz trafnie ocenić efektywność kampanii
Prowadzący: Michał Dziekoński
Zagadnienia: Aby mądrze zaplanować budżet reklamowy potrzebne jest nie lada doświadczenie – skorzystaj z rad prelegenta i zrób krok w przód dowiadując się, jaki jest optymalny poziom wydatków na reklamę w zależności od wielkości firmy. Bazując na realnych danych z kampanii, analizując założenia, cele, koszty mediowie i formaty pokażemy, jak zabudżetować kampanie, której efekty przerosną Twoje oczekiwania.
KONKURSY!
DO WYGRANIA KSIĄŻKI ORAZ LEKCJA GRY W SZACHY!
Podczas każdej prelekcji ukryte będą odpowiedzi na pytanie konkursowe -
bądź czujny, a wygrasz!
Nagrody to najciekawsze pozycje książkowe ostatnich miesięcy!
- „Biblia e-biznesu 3.0”
- Artur Jabłoński, Marek Piasek "Zrozumieć marketing"
- Artur Jabłoński "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
- Seth Godin "To jest marketing!"
- Chip Heath & Dean Heath "Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane"
- Katarzyna Grochola "Zjadacz czerni 8"
- Natalia de Barbaro "Czuła przewodniczka"


Dlaczego nasze warsztaty to must have każdego marketera:
- autorskie programy szkoleń
- 5 najbardziej praktycznych tematów do wyboru
- case study, które nie są oderwane od rzeczywistości
- sprytne i unikalne rozwiązania, które skutecznie funkcjonują w innych firmach
- praca w narzędziach marketingowych w ujęciu krok po kroku
5 praktycznych tematów do wyboru






Temat: Strona www, która sprzedaje
Prowadzący: Joanna Ostafin
Zagadnienia: Strona internetowa dostosowana do potrzeb klientów to Twój as w rękawie. Aby generować większą sprzedaż musi być czytelna i zapewniać wygodne użytkowanie. Dowiedz się jak udoskonalić landing page, aby realnie zwiększyć konwersję w Twoim sklepie.

Temat: Content marketing i copywriting
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
Zagadnienia: Przygotowanie wyjątkowego contentu, który zachwyci odbiorców to niełatwe zadanie. Poznaj sprawdzone tipy i przećwicz jak w praktyce budować strategię, tworzyć i recyklingować treści oraz określać cele i mierzyć skuteczność content marketingu, aby generować ruch i wesprzeć działania sprzedażowe.

Temat: Marketing internetowy dla małych firm – strategia, reklama, sprzedaż
Prowadzący: Ania Ledwoń
Zagadnienia: Mała firma najczęściej oznacza ograniczony budżet, ale to nie znaczy, że masz mniejszy potencjał. Sprawdź jakie możliwości możesz wykorzystać, by prowadzić skuteczne działania reklamowe i zwiększać konwersję. Zaprojektuj własną strategię, aby uzyskać maksymalną liczbę klientów przy minimalnych wydatkach.

Temat: Generowanie leadów – najnowsze metody i techniki
Prowadzący: Artur Maciorowski
Zagadnienia: Pozyskiwanie nowych klientów to zadanie znacznie trudniejsze i droższe niż utrzymanie dotychczasowych. Poznaj sprawdzone sposoby prowadzenia wielokanałowych kampanii i generowania jakościowych leadów w sieci, by zapewnić ciągłość sprzedaży.
Co o Kongresie mówią osoby z branży marketingowej?








Zaufaj naszemy doświadczeniu i wiedzy
Nasza działalność przez lata rozwijała się podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów. Wśród naszych czasopism znajdziesz: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowa sprzedaż, PR Manager.

Akademia Digital Marketera
- 6-tygodniowy program treningowy
- 10 sesji szkoleniowych w ramach mikrolearingu
- przewodnik po treściach, które na co dzień stanowią wyzwania w obszarze digital marketingu i wzbudzają najwięcej emocji
- formuła Akademii dopasowana do dynamiki pracy marketera - materiały udostępniamy cyklicznie przez 6 tygodni, ale po tym okresie możesz z nich korzystać w dowolnym momencie bez żadnych ograniczeń
- skondensowana wiedza w przystępnej formie – materiały przygotowane przez ekspertów branżowych, którzy m. in. publikują w magazynach Online Marketing i Social Media Manager
- treści dopasowane zarówno dla agencji marketingowych obsługujących mniejsze firmy, jak i dużych rynkowych graczy oraz dla wewnętrznych działów marketingu
- tutoriale video - krótkie sety szkoleniowe, gdzie w kilku krokach omawiamy konkretny problem
- podcasty marketingowe, które możesz odsłuchać będąc np. w podróży
- handbook składający się z artykułów, zestawień i raportów, w których znajdziesz inspiracje, praktyczne rekomendacje promocyjne, wskazówki i tipy
- jak wykorzystać podcasty w działaniach marketingowych, o czym pamiętać startując z podcastem, jak podcasty i social media nawzajem się uzupełniają,
- jak odnieść spektakularny sukces dzięki działanim grow hackingowym,
- jak docierać do Klientów z różnych grup pokoleniowych – silver, pokolenie Y i Z,
- jak tworzyć kreatywne treści pod presją czasu,
- jak wykorzystać video w działaniach marketingowych
- jak mądrze wykorzystywać memy w strategii marketingowej
- jak generować leady w B2B
- jak walczyć z nadprodukcją contentu i mieć go pod kontrolą
- jak skutecznie współpracować z influencerami
- jak tworzyć treści, które pokochają wyszukiwarki i Twoi Klienci
- jak przebudzić uśpionych Klientów.
Formularz zgłoszeniowy
Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Online Marketing

dla pierwszych 50 uczestników!
Pakiet zawiera:
- udział w prelekcjach online
- możliwość czatu z prelegentami
- wideorozmowy z innymi uczestnikami
- czaty tematyczne przez cały dzień kongresu
- interaktywna platforma
- możliwość ułożenia własnego harmonogramu dnia
- certyfikat uczestnictwa
- 7 dni dostępu do nagrań z konferencji

Pakiet zawiera:
- udział w prelekcjach online
- możliwość czatu z prelegentami
- dostęp do Akademii Digital Marketera
- wideorozmowy z innymi uczestnikami
- czaty tematyczne przez cały dzień kongresu
- interaktywna platforma
- możliwość ułożenia własnego harmonogramu dnia
- certyfikat uczestnictwa
- 30 dni dostępu do nagrań z konferencji

Pakiet zawiera:
- udział w prelekcjach online
- możliwość czatu z prelegentami
- udział w jednym warsztacie stacjonarnym (Golden Floor w Warszawie 28.10.2021)
- wideorozmowy z innymi uczestnikami
- czaty tematyczne przez cały dzień kongresu
- interaktywna platforma
- możliwość ułożenia własnego harmonogramu dnia
- certyfikat uczestnictwa
- 30 dni dostępu do nagrań z konferencji

Pakiet zawiera:
- udział w prelekcjach online
- możliwość czatu z prelegentami
- udział w jednym warsztacie stacjonarnym (Golden Floor w Warszawie 28.10.2021)
- dostęp do Akademii Digital Marketera
- wideorozmowy z innymi uczestnikami
- czaty tematyczne przez cały dzień kongresu
- interaktywna platforma
- możliwość ułożenia własnego harmonogramu dnia
- certyfikat uczestnictwa
- 30 dni dostępu do nagrań z konferencji
Kontakt
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2021 Forum Media Polska