Skorzystaj z promocyjnej ceny
AI i świat metaverse w marketingu
Jak wejść na wyższy poziom i wyprzedzić konkurencję?
Kongres w formule hybrydowej
(Warszawa - Teatr Garnizon Sztuki / online)
Warsztaty stacjonarne
(Golden Floor Eurocentrum, Warszawa)
Zapisz się i otrzymaj pakiet materiałów:
Event w liczbach
PRELEKCJE
WARSZTATÓW
PRELEGENTÓW
MARKETERÓW
Prelegenci
Z radością informujemy, że Kongres Online Marketing otrzymał akredytację DIMAQ - to pierwszy program weryfikacji i certyfikacji umiejętności digital marketingowych w Polsce prowadzony przez IAB Polska.
Za uczestnictwo w wydarzeniu posiadacz certyfikatu otrzyma – 10 pkt, prelegent z certyfikatem otrzyma – 30 pkt, a uczestnik warsztatów otrzyma -10 pkt.
Wszystkim uczestnikom z certyfikatem zapewniamy stałe, promocyjne ceny na wydarzenie!
Dlaczego nie może Ciebie zabraknąć na Kongresie Online Marketing?
Konkurs dla uczestników eventu w formule Online
Między innymi:
Program wydarzenia
września 2023
Obszar: SOCIAL MEDIA
Prelegent:
Anna Ledwoń-Blacha
Temat: Czy warto "ulegać" trendom i algorytmom w Social Media jako firma?
Zagadnienia: Każde medium społecznościowe z którego korzystamy opiera się na algorytmach. Paradoksalnie są one do siebie dość podobne, a ich obecność może pomagać, a nie przeszkadzać w prowadzeniu działań w Social Media
Obszar: PERSONAL BRANDING
Prelegent:
Dagmara Pakulska
Temat: Personal branding w świecie AI
Zagadnienia: Sztuczna inteligencja z impetem wkroczyła do świata personal brandingu. Czy to oznacza schyłek eksperckich marek osobistych?
Obszar: WIDEO MARKETING
Prelegent:
Anna Prończuk-Omiotek
Temat: Jak zamienić treści wideo w realną sprzedaż?
Zagadnienia: Aż 68% użytkowników internetu przyznaje, że nowy produkt lub usługę, najchętniej poznaliby za pośrednictwem wideo. Najlepiej takiego, które jest krótkie (https://financesonline.com/video-marketingtrends). Czy to oznacza, że w 2023 roku musimy zapomnieć o poziomych formatach wideo i tworzyć tylko TikToki? Nic bardziej mylnego! Raporty potwierdzają, że marketerzy planują kontynuować wykorzystanie wideo, zwłaszcza wykorzystując do tego platformy takie jak Facebook (Meta) (78% marketerów), a przede wszystkim YouTube (88% marketerów).
Obszar: Strategia AI
Prelegent:
Dominika Bucholc
Temat: Od Analizy do Strategii: Jak AI pomoże zrozumieć klienta przyszłości
Zagadnienia: Jak wygląda klient przyszłości i jak wykorzystać istniejące technologie by dotrzeć do niego już dziś?
Obszar: SPRZEDAŻ I MARKETING
Prelegent:
Artur Jabłoński
Temat: Wirtualna rzeczywistość a procesy sprzedażowe - co się właściwie zmieni?
Zagadnienia: W ostatnich latach działy sprzedaży przechodzą rewolucję. Wpierw konieczność w trybie przyspieszonym nauczenia się, jak sprzedawać zdalnie, gdy z wiadomych przyczyn spotkania na żywo musiały zostać ograniczone. Jeszcze nie skończyliśmy transformacji w tym zakresie, a już przed nami nowe wyzwania - AI, wirtualna rzeczywistość, rozszerzona rzeczywistość i podobne. Co się zmieni, a co zostanie bez zmian? Czy to rzeczywiście będzie taka rewolucja, na jaką wygląda?
Obszar: INFLUENCER MARKETING
Prelegent:
Wojciech Kardyś
Temat: Wirtualni influencerzy w digital marketingu – potencjał czy ryzyko?
Zagadnienia: Zasięgi awatarów i ich wpływ na konsumentów rosną z dnia na dzień. Według Brand Watch, w 2022 roku, ponad 35% konsumentów w USA kupiło produkt polecany przez wirtualnego influencera. Aż 40% z nich to konsumenci pokolenia Z lub millenialsi. Ponadto, jeden z raportów Instagrama wykazał, że w 2023 roku ponad połowa wszystkich użytkowników mediów społecznościowych należących do pokolenia Z, chce czerpać modowe inspiracje z wirtualnych awatarów lub influencerów. Nie ulega wątpliwości, że aby utrzymać zainteresowanie, marki muszą dostosować się do nowych potrzeb klientów.
Obszar: MARKETING PRZYSZŁOŚCI
Prelegent:
Kamil Bolek
Temat: Metaverse marketing - jak czerpać z potencjału wirtualnych światów tu i teraz?
Zagadnienia: Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą IQS we współpracy z agencją Gameset wynika, że ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w wirtualnych światach, do których użytkownicy wchodzą poprzez cyfrowe awatary, żeby wspólnie spędzać czas, rozmawiać, grać, doświadczać, ale także pracować czy kupować produkty. Warto więc wiedzieć, jak dotrzeć do tej grupy konsumentów już teraz, wykorzystując potencjał marketingowy wirtualnych światów
Obszar: SEO
Prelegent:
Krzysztof Marzec
Temat: Jak dane z GA4 mogą wpłynąć na Twój marketing?
Zagadnienia: Trzy miesiące po przymusowej przesiadce na Google Analytics 4 to konieczność, aby dobrze rozumieć nowe raporty i wyciągać z nich wnioski. Pokażemy Ci, jak analiza danych wpływa na wygląd kampanii, planowanie nowego contentu czy kierunki podejmowanych działań SEM.
Obszar: E-commerce
Prelegent:
Paweł Borowik
Temat: Włochy - świetne miejsce na wakacje, niekoniecznie dobre miejsce dla e-commerce
Zagadnienia: Wielu przedsiębiorców myśli dziś o ekspansji zagranicznej, ale nie każdy wie, jak się za to zabrać. Okazuje się również, że samo przetłumaczenie sklepu nie wystarczy, aby skutecznie sprzedawać w danym kraju.
Obszar: MOBILE MARKETING
Prelegent:
Mariusz Ostrowski
Temat: RCS nowy standard komunikacji marketingowej na urządzenia mobilne
Zagadnienia: Dzięki komunikacji marketingowej za pomocą RCS można kilka razy skuteczniej (w porównaniu do kanału SMS) dotrzeć do klienta końcowego i oferować mu swoje produkty i usługi. RCS jest także doskonałym kanałem w procesie obsługi klienta i metodą weryfikacji jego tożsamości. Sprawdzi się m.in. w roli infolinii, na której klient może skontaktować się konsultantem z poziomu standardowej aplikacji do obsługi wiadomości w swoim telefonie. RCS to także doskonałe narzędzie analityczne. Oprócz śledzenia statusu i zachowań konsumentów na każdym etapie komunikacji, można mierzyć takie czynniki, jak open rate i zaangażowanie odbiorców oraz generować raporty.
Temat: Odpowiedzialność społeczna, czyli marketingowy game changer. Jak pozostać konkurencyjną firmą, dzięki uwzględnieniu działań CSR w strategii?
Dariusz
Maciołek
Agnieszka
Samel-Gorzela
Anna
Płachta
Wincenty
Kokot
Temat: The best players: jak budować silną współpracę z influencerami?
Adrianna
Dębska
Szymon
Danecki
Mateusz
Krogulec
Łukasz
Kępiński
września 2023
Prelegent:
Michał Dziekoński
Temat: Skuteczne zintegrowane strategie marketingowe – jak wykorzystać sprawdzone schematy planów marketingowych w praktyce?
Zagadnienia: Jak zaplanować strategie marketingowe na rok 2024? Interakcyjny warsztat w oparciu o rozbudowane realne case-study i mechanizmy grywalizacji.
Prelegent:
Anna Ledwoń-Blacha
Temat: Wirale, memy, RTMy - jak je ogarnąć? Od procesu, przez cele, prawo, po realizację.
Zagadnienia: Jak stworzyć taktykę działania w Social Media z wykorzystaniem contentu wiralowego, memowego czy RTMów, aby realizowała taktyczne i strategiczne cele.
Prelegent:
Artur Maciorowski
Temat: 3 FILARY CONTENTU – jak pisać by angażować i sprzedawać?
Zagadnienia: Najczęściej wykorzystywany formatem zasobów contentowych w 2022 roku były krótkie artykuły i posty do 1500 zzs. Stanowiły one 89% dystrybuowanych treści. Content is still a king! Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją, powinieneś mocno skupić się na strategii contentowej. To ona zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce.
Prelegent:
Dominika Bucholc
Temat: Nowe strategie content marketingowe z wykorzystaniem ChatGPT, CopyAI, Midjourney oraz Deepfake – jak tworzyć wciągające treści?
Zagadnienia: Jak za pomocą sztucznej inteligencji tworzyć skuteczne, viralowe i jakościowe treści wykorzystując ChatGPT, CopyAI, Midjourney oraz Deepfake.
Weź udział
Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!
+ Warsztat stacjonarny
+ Warsztat stacjonarny
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.
Poczuj się jak VIP i strzel z nami pełnowymiarową fotkę niczym gwiazdy z czerwonego dywanu z THE MET GALA!
Zapraszamy do naszej kongresowej FotoBudki360. Stań na obrotowej platformie i pozwól, by kamera zarejestrowała Twój każdy ,,marketingowy” ruch. Stwórz bogaty w efekty specjalne filmik, który w kilka sekund zostanie przesłany na Twojego smartfona! A następnie wrzuć go w social media… oczywiście z kongresowym logo!
Wyobraź sobie, że świat marketingu jest jak gra komputerowa. Każdy chce wygrać i wskoczyć na najwyższy level! Dzięki nam, będziesz mieć dostęp do unikatowej zawartości tej gry, z której skorzysta jedynie niewielka ilość graczy. Podczas eventu stacjonarnego, przygotujemy dla Ciebie specjalną strefę, w której porozmawiasz osobiście z naszymi prelegentami. Żadne wyzwanie marketingowe nie będzie już dla Ciebie zagadką!
Garnizon Sztuki to Teatr Pozytywnych Emocji, który od 2014 roku rozwija unikatową ideę łączenia społecznej misji ze szlachetną rozrywką. Mieści się on w samym sercu Warszawy, przy ulicy M. Konopnickiej 6. Wszystkie projekty Garnizonu Sztuki, czyli spektakle i towarzyszące im kampanie społeczne, poruszają uniwersalne wartości i podejmują ważne i trudne, czasem kontrowersyjne tematy.
Kto powinien wziąć udział?
Do udziału w Kongresie zapraszamy wszystkich miłośników marketingu.
Tworzymy przestrzeń dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, interaktywnych czy SEO. Dla osób specjalizujących się w budowaniu strategii, zwiększaniu widoczności marki w sieci, prowadzących social media czy tych, sprzedających produkty za pośrednictwem różnych kanałów online.
Specjalnie dla Was poruszamy ścieżki tematyczne takie jak: content, analityka, wideo marketing, influencer marketing, SEO czy personal branding. Chcemy, by każdy z Was znalazł inspirację dla siebie.
Zapisując się:
- Weźmiesz udział w wydarzeniu organizowanym przez redakcję Magazynu Online Marketing, który jest NAJDŁUŻEJ wydawanym magazynem o tej tematyce na rynku polskim.
- Przejdziesz przez ŚWIAT METAVERSE W MARKETINGU i poznasz możliwości jego wykorzystania w praktyce.
- Będziesz miał możliwość ROZMOWY Z PRELEGENTAMI w specjalnej strefie.
- Spotkasz MARKETERÓW Z CAŁEJ POLSKI, z którymi będziesz mógł WYMIENIĆ SIĘ DOŚWIADCZENIEM.
- ZAINSPIRUJESZ SIĘ gotowymi case studies oraz narzędziami, które będziesz mógł od razu wprowadzić do swojej codziennej pracy.
Kontakt
Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2023 Forum Media Polska