Skorzystaj z promocyjnej ceny
Paweł Borowik
Vice President Of Business Development ICEA
Od 2012 roku związany z branżą SEO/SEM, od 2013 roku z Grupą iCEA, w której w latach 2018-2021 pełnił funkcję Prezesa Zarządu. Praktyk z dużą dozą empatii biznesowej.
Na co dzień prowadzi szkolenia dla właścicieli e-commerce, tworząc dla nich strategie biznesowe. Chętnie dzieli się swoją wiedzą na łamach czasopism branżowych, ebooków, podczas webinarów, czy też występując na scenach największych eventów branżowych. Tworzył strategię dla takich marek jak 123łazienka, Lou, Olimp, Jean Louis David, MK Cafe, Gerda czy Panattoni Europe. W 2018 roku stał na czele projektu, który Grupa iCEA tworzyła wspólnie z Orange Polska.
PRELEKCJA 9
Zagadnienia: Wielu przedsiębiorców myśli dziś o ekspansji zagranicznej, ale nie każdy wie, jak się za to zabrać. Okazuje się również, że samo przetłumaczenie sklepu nie wystarczy, aby skutecznie sprzedawać w danym kraju.
Zagadnienia szczegółowe:
- Jak analizować rynki zagraniczne pod kątem ewentualnych kierunków ekspansji?
- Jaka jest biznesowa charakterystyka rynku włoskiego z punktu widzenia e-commerce?
- Jakie formy promocji wybrać i dlaczego?
- Co jest kluczowe, aby zaistnieć na rynku?
- Jakie jeszcze działania, poza przetłumaczeniem sklepu, należy podjąć, aby skutecznie sprzedawać za granicą?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2023 Forum Media Polska