Skorzystaj z promocyjnej ceny


Kamil Bolek
CMO, członek zarządu LTTM, wykładowca MBA, arbiter KER
Dyrektor marketingu LifeTube i TalentMedia, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą”.

PRELEKCJA 6
Zagadnienia: Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą IQS we współpracy z agencją Gameset wynika, że ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w wirtualnych światach, do których użytkownicy wchodzą poprzez cyfrowe awatary, żeby wspólnie spędzać czas, rozmawiać, grać, doświadczać, ale także pracować czy kupować produkty. Warto więc wiedzieć, jak dotrzeć do tej grupy konsumentów już teraz, wykorzystując potencjał marketingowy wirtualnych światów.
Zagadnienia szczegółowe:
- Czy kampanie realizowane w wirtualnych światach są efektywne?
- Jakie są obecnie najpopularniejsze wirtualne światy?
- Jakie cele marki mogą realizować w wirtualnych światach?
- Co marka może zaoferować użytkownikom wirtualnych światów?
- Jak promować aktywność marki w wirtualnych światach?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska