ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Paweł Kopacki

Head of Product and Advertising Excellence w Allegro

Od ponad 15 lat związany zawodowo z reklamą cyfrową, absolwent systemów zarządzania IT. W Allegro odpowiada za działania reklamowe, analitykę i zarządzanie produktami biznesowymi, wspierając zespoły rozwoju produktów w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań reklamowych dla sprzedawców i marek. Członek komisji merytorycznej studiów Digital Marketing w Collegium Civitas, prowadzący zajęcia z certyfikatem DIMAQ dla studentów zagranicznych. Członek Sektorowej Rady Kompetencji Komunikacji Marketingowej przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

PANEL DYSKUSYJNY 1

 
Odpowiedzialność społeczna, czyli marketingowy game changer. Jak pozostać konkurencyjną firmą, dzięki uwzględnieniu działań CSR w strategii?

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jak odnaleźć się w wymaganiach i oczekiwaniach współczesnych konsumentów?
  • Dlaczego klienci wybierają marki, które podejmują działania CSR?
  • Co zyskują marki, które wdrażają do swoich strategii działania CSR?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska