Skorzystaj z promocyjnej ceny
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/modern-warehouse.pl/images/squad2021/arrow.png)
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/logon.png)
![](https://www.kongres-online.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/64a/e4e/64ae4ef924faf716764758.jpg)
Dominika Bucholc
AI & Strategy Expert
Ze światem nowych technologii związana jest od początku swojej drogi zawodowej. Jako marketerka, projekt managerka i konsultantka współpracowała z wieloma wiodącymi markami. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze strategii oraz digital marketingu. Jako entuzjastka technologii naukowo zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną. Aktualnie łączy biznes i technologie, zarządzając międzynarodowymi projektami.
W swojej pracy wykorzystuje holistyczne podejście do marketingu i sprzedaży. Od lat związana z branżą IT, w której współpracuje z wiodącymi markami na rynku międzynarodowym. W przeszłości z powodzeniem zarządzała komunikacją i promocją największego polskiego NGO. Naukowo zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną. Jako konsultantka współpracowała z wieloma wiodącymi markami. Aktualnie łączy biznes i technologie, zarządzając międzynarodowymi projektami.
![](https://www.kongres-online.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/64f/05b/64f05b36390d4250172741.png)
PRELEKCJA 4
Zagadnienia: Jak wygląda klient przyszłości i jak wykorzystać istniejące technologie by dotrzeć do niego już dziś?
Zagadnienia szczegółowe:
- Jak AI pomaga w predykcji wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value)?
- Czym jest digital proof i jak go wykorzystać?
- Jak zastosować AI do szczegółowej analizy klienta?
- Jak AI może wspomóc w segmentacji i hiperpersonalizacji klientów?
- Jakie są oczekiwania w przyszłości w obszarze analizy klienta?
- Jak już teraz największe marki wykorzystują digital collecting w swojej strategii?
- W jaki sposób przejść od analizy do efektywnej i przyszłościowej strategii marketingowej?
WARSZTAT 4
Zagadnienia: Jak za pomocą sztucznej inteligencji tworzyć skuteczne, viralowe i jakościowe treści wykorzystując ChatGPT, CopyAI, Midjourney oraz Deepfake.
Zagadnienia szczegółowe:
- Praktyczne wykorzystanie ChatGPT w tworzeniu różnych rodzajów treści marketingowych, takich jak artykuły, opisy produktów, nagłówki, treści na media społecznościowe – przegląd możliwości w zakresie generowania treści, ograniczeń i potencjalnych błędów
- Nauka promptowania - jak skutecznie zadawać pytania i komendy ChatGPT, aby uzyskać pożądane odpowiedzi.
- CopyAI - praktyczne wykorzystanie narzędzia w tworzeniu nagłówków i eksploracja wyników wyszukiwania, przedstawienie unikalnej funkcji Copy.ai do generowania nagłówków blogowych
- Wykorzystywanie szablonów w Copy.ai, dostosowanie ich do konkretnych potrzeb, preferencji i wymagań
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM21/images/squad21/forum.png)
© Copyright 2023 Forum Media Polska