ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Dominika Bucholc

AI & Strategy Expert

Ze światem nowych technologii związana jest od początku swojej drogi zawodowej. Jako marketerka, projekt managerka i konsultantka współpracowała z wieloma wiodącymi markami. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze strategii oraz digital marketingu. Jako entuzjastka technologii naukowo zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną. Aktualnie łączy biznes i technologie, zarządzając międzynarodowymi projektami.

W swojej pracy wykorzystuje holistyczne podejście do marketingu i sprzedaży. Od lat związana z branżą IT, w której współpracuje z wiodącymi markami na rynku międzynarodowym. W przeszłości z powodzeniem zarządzała komunikacją i promocją największego polskiego NGO. Naukowo zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną. Jako konsultantka współpracowała z wieloma wiodącymi markami. Aktualnie łączy biznes i technologie, zarządzając międzynarodowymi projektami.

PRELEKCJA 4

 
Obszar: Strategia AI
Od Analizy do Strategii: Jak AI pomoże zrozumieć klienta przyszłości

Zagadnienia: Jak wygląda klient przyszłości i jak wykorzystać istniejące technologie by dotrzeć do niego już dziś?

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jak AI pomaga w predykcji wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value)?
  • Czym jest digital proof i jak go wykorzystać?
  • Jak zastosować AI do szczegółowej analizy klienta?
  • Jak AI może wspomóc w segmentacji i hiperpersonalizacji klientów?
  • Jakie są oczekiwania w przyszłości w obszarze analizy klienta?
  • Jak już teraz największe marki wykorzystują digital collecting w swojej strategii?
  • W jaki sposób przejść od analizy do efektywnej i przyszłościowej strategii marketingowej?

WARSZTAT 4

 
Nowe strategie content marketingowe z wykorzystaniem ChatGPT, CopyAI, Midjourney oraz Deepfake – jak tworzyć wciągające treści?

Zagadnienia: Jak za pomocą sztucznej inteligencji tworzyć skuteczne, viralowe i jakościowe treści wykorzystując ChatGPT, CopyAI, Midjourney oraz Deepfake.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Praktyczne wykorzystanie ChatGPT w tworzeniu różnych rodzajów treści marketingowych, takich jak artykuły, opisy produktów, nagłówki, treści na media społecznościowe – przegląd możliwości w zakresie generowania treści, ograniczeń i potencjalnych błędów
  • Nauka promptowania - jak skutecznie zadawać pytania i komendy ChatGPT, aby uzyskać pożądane odpowiedzi.
  • CopyAI - praktyczne wykorzystanie narzędzia w tworzeniu nagłówków i eksploracja wyników wyszukiwania, przedstawienie unikalnej funkcji Copy.ai do generowania nagłówków blogowych
  • Wykorzystywanie szablonów w Copy.ai, dostosowanie ich do konkretnych potrzeb, preferencji i wymagań
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska