ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
Skorzystaj z promocyjnej ceny


28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE


Łukasz Kępiński
CEO i założyciel Tears of Joy, Agencji Social Media Influencer Marketingu.
Wcześniej rozwijał Dział Social Media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi „uczył się w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. Fan pływania na bałtyckich falach, flipperów i klocków LEGO.
PANEL DYSKUSYJNY 2
The best players: jak budować silną współpracę z influencerami?
Zagadnienia szczegółowe:
- Jakie elementy odgrywają kluczową rolę podczas przed, w trakcie i po współpracy z influencerami?
- W jakie rozwiązania i narzędzia zainwestować, by tworzyć skuteczne kampanie z influencerami?
- Jakie największe trudności spotykają marketerów we współpracy z influencerami i jak sobie z nimi poradzić?
Zobacz wszystkich prelegentów:
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska