ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Artur Maciorowski

Certyfikowany trener DIMAQ/IAB Polska, konsultant i szkoleniowiec eCode.pl, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

PRELEKCJA 1

 
Obszar: Content marketing
Snackable, rich i recycling content - jak tworzyć angażujące i uniwersalne treści w Internecie w ramach strategii Content Marketing?

Zagadnienia: Jak wynika z raportu OnAudience, 46% banerów w polskiej sieci jest blokowana przez użytkowników. Dlatego, aż 80% firm wykorzystuje content marketing w swoich działaniach (IAB Polska).

Zagadnienia szczegółowe:

  • W jaki sposób budować skuteczną strategię contentową online?
  • Jaki content angażuje, a który sprzedaje?
  • Czym różni się tworzenie treści w zależności od kanału - social media, blog/WWW czy newsletter?
  • Jak identyfikować potrzeby użytkownika w sieci i dopasować treść do odbiorcy?
  • W jaki sposób kanał publikacji contentu determinuje formę treści?
  • Inspiracje! Jak inni content managerowie i copywriterzy tworzą najlepsze treści do publikacji online?
  • Content Marketing w liczbach - co i jak mierzyć? 

WARSZTAT STRATEGICZNY

 
Najlepsze Strategie Online w Marketingu - kompletny marketing mix na najbliższe miesiące. Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych?

Zagadnienia: jak zaplanować kampanie zintegrowane w oparciu o różne kanały online i offline – jak łączyć media i mierzyć skuteczność?

Zagadnienia szczegółowe:

  • Kampanie w social mediach w ostatnim kwartale 2022 roku
  • E-mail marketing I newslettery - jak skutecznie budować bazę, projektować mailingi reklamowe i budować relacje z wykorzystaniem newsletterów?
  • Content Marketing i copywriting - 3 filary komunikacji online i treści oparte na emocjach
  • Mobile marketing na 2022 rok
  • Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby z sukcesem wykorzystać je sprzedażowo i promocyjnie?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska