Skorzystaj z promocyjnej ceny
Artur Maciorowski
Certyfikowany trener DIMAQ/IAB Polska, konsultant i szkoleniowiec eCode.pl, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.
WARSZTAT 3
Zagadnienia: Najczęściej wykorzystywany formatem zasobów contentowych w 2022 roku były krótkie artykuły i posty do 1500 zzs. Stanowiły one 89% dystrybuowanych treści. Content is still a king! Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją, powinieneś mocno skupić się na strategii contentowej. To ona zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce.
Zagadnienia szczegółowe:
- Co to jest, czy warto i jak działa tzw. ever-green content/shoppable content/snackable content?
- 10 praktycznych sposobów na dystrybucję i promocję treści w ramach Content Marketingu (od SEO i Google Ads przez social media po sieci CM i reklamę natywną) – ile to kosztuje i jakie efekty przynosi?
- Trendy w działaniach web-writingowych – jak przygotować się na zmiany?
- W jaki sposób używać liczb i procentów, by zwiększać sprzedaż i minimalizować "ból" klienta?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2023 Forum Media Polska