Skorzystaj z promocyjnej ceny


Artur Maciorowski
Certyfikowany trener DIMAQ/IAB Polska, konsultant i szkoleniowiec eCode.pl, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Magazyn Online Marketing”. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

PRELEKCJA 1
Zagadnienia: Jak wynika z raportu OnAudience, 46% banerów w polskiej sieci jest blokowana przez użytkowników. Dlatego, aż 80% firm wykorzystuje content marketing w swoich działaniach (IAB Polska).
Zagadnienia szczegółowe:
- W jaki sposób budować skuteczną strategię contentową online?
- Jaki content angażuje, a który sprzedaje?
- Czym różni się tworzenie treści w zależności od kanału - social media, blog/WWW czy newsletter?
- Jak identyfikować potrzeby użytkownika w sieci i dopasować treść do odbiorcy?
- W jaki sposób kanał publikacji contentu determinuje formę treści?
- Inspiracje! Jak inni content managerowie i copywriterzy tworzą najlepsze treści do publikacji online?
- Content Marketing w liczbach - co i jak mierzyć?
WARSZTAT STRATEGICZNY
Zagadnienia: jak zaplanować kampanie zintegrowane w oparciu o różne kanały online i offline – jak łączyć media i mierzyć skuteczność?
Zagadnienia szczegółowe:
- Kampanie w social mediach w ostatnim kwartale 2022 roku
- E-mail marketing I newslettery - jak skutecznie budować bazę, projektować mailingi reklamowe i budować relacje z wykorzystaniem newsletterów?
- Content Marketing i copywriting - 3 filary komunikacji online i treści oparte na emocjach
- Mobile marketing na 2022 rok
- Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby z sukcesem wykorzystać je sprzedażowo i promocyjnie?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska