ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Krzysztof Marzec

CEO @ DevaGroup ▪️ Google Ads and Analytics Trainer ▪️ SEO & SEM Specialist ▪️ Keynote Speaker and Academic Lecturer

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, I love Marketing, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.

PRELEKCJA 3

 
Obszar: SEO i analityka internetowa
Google Analytics 4 bez teoretyzowania: praktyczne przykłady raportów i zastosowań

Zagadnienia: Jak specjalista wykorzystuje Google Analytics do wsparcia swoich działań marketingowych? Jak dzięki raportom podejmować decyzje, wyciągać wnioski i ulepszać efekty kampanii?

Zagadnienia szczegółowe:

  • jakie konkretne raporty, które pozwolą Ci lepiej rozumieć SEO swojej witryny
  • przykład raportów do oceny content marketingu
  • praca z danymi z poza Google czyli dlaczego musisz korzystać z UTM?
  • łączenie inny usług z Google Analytics 4 – jak zrobić to mądrze?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska