Skorzystaj z promocyjnej ceny
Krzysztof Marzec
CEO @ DevaGroup ▪️ Google Ads and Analytics Trainer ▪️ SEO & SEM Specialist ▪️ Keynote Speaker and Academic Lecturer
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, I love Marketing, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.
PRELEKCJA 8
Zagadnienia: Trzy miesiące po przymusowej przesiadce na Google Analytics 4 to konieczność, aby dobrze rozumieć nowe raporty i wyciągać z nich wnioski. Pokażemy Ci, jak analiza danych wpływa na wygląd kampanii, planowanie nowego contentu czy kierunki podejmowanych działań SEM.
Zagadnienia szczegółowe:
- Omówienie raportu jak tworzone treści pozyskują sprzedaż.
- Jak mierzyć inne działania niż SEM za pomocą GA?
- Jak działa raport atrybucji w nowym GA4 i jak wyciągać z niego wnioski.
- Czy śledzenie konwersji mierzyć w GA4 czy w Google Ads?
- Jak weryfikować działania SEO i ich efekty?
- Co wykracza poza możliwości GA4 a warto się tym zainteresować?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2023 Forum Media Polska