ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Krzysztof Marzec

CEO @ DevaGroup ▪️ Google Ads and Analytics Trainer ▪️ SEO & SEM Specialist ▪️ Keynote Speaker and Academic Lecturer

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, I love Marketing, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.

PRELEKCJA 8

 
Obszar: SEO
Jak dane z GA4 mogą wpłynąć na Twój marketing?

Zagadnienia: Trzy miesiące po przymusowej przesiadce na Google Analytics 4 to konieczność, aby dobrze rozumieć nowe raporty i wyciągać z nich wnioski. Pokażemy Ci, jak analiza danych wpływa na wygląd kampanii, planowanie nowego contentu czy kierunki podejmowanych działań SEM.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Omówienie raportu jak tworzone treści pozyskują sprzedaż.
  • Jak mierzyć inne działania niż SEM za pomocą GA?
  • Jak działa raport atrybucji w nowym GA4 i jak wyciągać z niego wnioski.
  • Czy śledzenie konwersji mierzyć w GA4 czy w Google Ads?
  • Jak weryfikować działania SEO i ich efekty?
  • Co wykracza poza możliwości GA4 a warto się tym zainteresować?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska