Skorzystaj z promocyjnej ceny


Krzysztof Marzec
CEO @ DevaGroup ▪️ Google Ads and Analytics Trainer ▪️ SEO & SEM Specialist ▪️ Keynote Speaker and Academic Lecturer
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, I love Marketing, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.

PRELEKCJA 6
Zagadnienia: Jak specjalista wykorzystuje Google Analytics do wsparcia swoich działań marketingowych? Jak dzięki raportom podejmować decyzje, wyciągać wnioski i ulepszać efekty kampanii?
Zagadnienia szczegółowe:
- jakie konkretne raporty, które pozwolą Ci lepiej rozumieć SEO swojej witryny
- przykład raportów do oceny content marketingu
- praca z danymi z poza Google czyli dlaczego musisz korzystać z UTM?
- łączenie inny usług z Google Analytics 4 – jak zrobić to mądrze?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska