Skorzystaj z promocyjnej ceny
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/modern-warehouse.pl/images/squad2021/arrow.png)
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/logon.png)
Artur Jabłoński
Założyciel i CEO digitalk.pl, konsultant biznesowy, autor 4 bestsellerów o marketingu, bloger, podcaster
Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy doradczej i agencji marketingowej digitalk.
Wraz z zespołem pomaga firmom zwiekszyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.
Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing", jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu.
Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/obszary/i5.png)
PRELEKCJA 5
Zagadnienia: W ostatnich latach działy sprzedaży przechodzą rewolucję. Wpierw konieczność w trybie przyspieszonym nauczenia się, jak sprzedawać zdalnie, gdy z wiadomych przyczyn spotkania na żywo musiały zostać ograniczone. Jeszcze nie skończyliśmy transformacji w tym zakresie, a już przed nami nowe wyzwania - AI, wirtualna rzeczywistość, rozszerzona rzeczywistość i podobne. Co się zmieni, a co zostanie bez zmian? Czy to rzeczywiście będzie taka rewolucja, na jaką wygląda?
Zagadnienia szczegółowe:
- Analiza dotychczasowych procesów sprzedaży.
- Omówienie zmian, jakie nastąpią po wprowadzeniu VR do procesu sprzedaży.
- Zastosowanie VR w sprzedaży i procesach sprzedażowych.
- Korzyści płynące z zastosowania VR w procesach sprzedaży.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM21/images/squad21/forum.png)
© Copyright 2023 Forum Media Polska