Skorzystaj z promocyjnej ceny
Dariusz Maciołek
CMO BNP Paribas
Dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas. Od ponad 4 lat jest szefem marketingu BNP Paribas. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021, 2022. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident). Miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Zdobywca 7 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.
PANEL DYSKUSYJNY 1
Zagadnienia szczegółowe:
- Jak odnaleźć się w wymaganiach i oczekiwaniach współczesnych konsumentów?
- Dlaczego klienci wybierają marki, które podejmują działania CSR?
- Co zyskują marki, które wdrażają do swoich strategii działania CSR?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2023 Forum Media Polska