ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Dariusz Maciołek

CMO BNP Paribas

Dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas. Od ponad 4 lat jest szefem marketingu BNP Paribas. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021, 2022. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident). Miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Zdobywca 7 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.

PANEL DYSKUSYJNY 1

 
Odpowiedzialność społeczna, czyli marketingowy game changer. Jak pozostać konkurencyjną firmą, dzięki uwzględnieniu działań CSR w strategii?

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jak odnaleźć się w wymaganiach i oczekiwaniach współczesnych konsumentów?
  • Dlaczego klienci wybierają marki, które podejmują działania CSR?
  • Co zyskują marki, które wdrażają do swoich strategii działania CSR?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska