Skorzystaj z promocyjnej ceny
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/modern-warehouse.pl/images/squad2021/arrow.png)
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/logon.png)
![](https://www.kongres-online.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/63f/895/63f89595c39c7332926666.jpg)
![](https://www.kongres-online.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/63f/dfe/63fdfe5ea68f5946743986.jpg)
Dariusz Maciołek
CMO BNP Paribas
Dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas. Od ponad 4 lat jest szefem marketingu BNP Paribas. Za prowadzenie marki BNP Paribas został uhonorowany tytułem AdMarketer roku 2020 oraz CMO of the Year 2021, 2022. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komunikacji i zarządzania marką ubezpieczyciela Aviva, był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Był także zawodowo związany z PZU, RaboDirect czy International Personal Finance (Provident). Miał także znaczący udział w realizacji nagradzanego w Polsce i na świecie projektu „Ostatni Twój Weekend” (wraz z Gazeta.pl, Mastercard i agencją VMLY&R). Zdobywca 7 lwów w Cannes Lions w tym pierwsze Grand Prix oraz Titanium dla Polski.
PANEL DYSKUSYJNY 1
Zagadnienia szczegółowe:
- Jak odnaleźć się w wymaganiach i oczekiwaniach współczesnych konsumentów?
- Dlaczego klienci wybierają marki, które podejmują działania CSR?
- Co zyskują marki, które wdrażają do swoich strategii działania CSR?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM21/images/squad21/forum.png)
© Copyright 2023 Forum Media Polska