ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK.

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.

Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.

Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste.

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

PRELEKCJA 1

 
Obszar: SOCIAL MEDIA
Czy warto "ulegać" trendom i algorytmom w Social Media jako firma?

Zagadnienia: Każde medium społecznościowe z którego korzystamy opiera się na algorytmach. Paradoksalnie są one do siebie dość podobne, a ich obecność może pomagać, a nie przeszkadzać w prowadzeniu działań w Social Media.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Czym są algorytmy w mediach społecznościowych?
  • Na czym opierają się wszystkie algorytmy?
  • Jakie są różnice w algorytmach Social Media?
  • Jakie są niebezpieczeństwa związane z algorytmami?
  • Jak możemy wykorzystywać algorytmy na swoją korzyść?
  • Czy powinniśmy w ogóle wykorzystywać algorytmy i brać je pod uwagę w tworzeniu komunikacji?
  • Algorytmy w SM a AI
  • Co jest najważniejszym czynnikiem prowadzenia działań w SM?

WARSZTAT 2

 
Wirale, memy, RTMy - jak je ogarnąć? Od procesu, przez cele, prawo, po realizację.

Zagadnienia: Jak stworzyć taktykę działania w Social Media z wykorzystaniem contentu wiralowego, memowego czy RTMów, aby realizowała taktyczne i strategiczne cele.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Wirale, memy i RTMy (WMR) - podejście teoretyczne i wyjaśnienie pojęć.
  • Pozycjonowanie marki i jej język komunikacji lingwistycznej i wizualnej, a WMR
  • Cele jakie mogą realizować WMR
  • Umiejscowienie tego typu contentu w taktyce działania w Social Media
  • Gdzie poza SM możemy wykorzystywać WMR
  • Narzędzia, które pomagają w tworzeniu tego typu treści
  • Aspekty prawne WMR
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska