Skorzystaj z promocyjnej ceny


Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK.
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.
Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

PRELEKCJA 1
Zagadnienia: Każde medium społecznościowe z którego korzystamy opiera się na algorytmach. Paradoksalnie są one do siebie dość podobne, a ich obecność może pomagać, a nie przeszkadzać w prowadzeniu działań w Social Media.
Zagadnienia szczegółowe:
- Czym są algorytmy w mediach społecznościowych?
- Na czym opierają się wszystkie algorytmy?
- Jakie są różnice w algorytmach Social Media?
- Jakie są niebezpieczeństwa związane z algorytmami?
- Jak możemy wykorzystywać algorytmy na swoją korzyść?
- Czy powinniśmy w ogóle wykorzystywać algorytmy i brać je pod uwagę w tworzeniu komunikacji?
- Algorytmy w SM a AI
- Co jest najważniejszym czynnikiem prowadzenia działań w SM?
WARSZTAT 2
Zagadnienia: Jak stworzyć taktykę działania w Social Media z wykorzystaniem contentu wiralowego, memowego czy RTMów, aby realizowała taktyczne i strategiczne cele.
Zagadnienia szczegółowe:
- Wirale, memy i RTMy (WMR) - podejście teoretyczne i wyjaśnienie pojęć.
- Pozycjonowanie marki i jej język komunikacji lingwistycznej i wizualnej, a WMR
- Cele jakie mogą realizować WMR
- Umiejscowienie tego typu contentu w taktyce działania w Social Media
- Gdzie poza SM możemy wykorzystywać WMR
- Narzędzia, które pomagają w tworzeniu tego typu treści
- Aspekty prawne WMR
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska