ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Anna Ledwoń

Pracowała z Pracuj.pl, Lufthansa Global Services, Ergo Hestia, Capgemini, DKMS, Akamai, Kompania Piwowarska, Hoop Cola & Ustronianka.

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej oraz Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu w Wyższej Szkole Europejskiej oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Autorka publikacji eksperckich w magazynach: Social Media Manager, Nowa Sprzedaż, PR Manager, Social Press, Event Management Polska, Nowy Marketing, Marketer+. Jest zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

PRELEKCJA 4

 
Obszar: Marketing przyszłości
Brand purpose i brand activism marek w Social Media i nie tylko – widoczny trend w 2022 roku

Zagadnienia: 80% Polaków z dostępem do Internetu kupuje online, 50% wydaje na zakupy ponad 300 zł miesięcznie.
Brand purpose to wyższy sens istnienia marki, jej pozamaterialny cel. To powód, dla którego istnieje Twoja firma lub marka i wartość, którą jej istnienie przynosi klientom.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Trendy na 2022 rok i dalej w zakresie tworzenia marek i komunikacji w Social Media 
  • Czym jest brand purpose - podejście teoretyczne i praktyczne
  • Umiejscowienie brand purpose w strategii firmy
  • Brand purpose a percepcja marki i inne korzyści - misja i wizja firmy
  • Czy to w ogóle ,,się opłaca"? Mierzenie efektywności takich działań i rozważenie czy efektywność mierzyć w ogóle powinniśmy w kontekście zysku
  • Brand purpose, a brand activism i CSR w działaniach marketingowych firmy
  • Marki, które wykorzystują tego typu działania - case studies i przykłady
  • Sposoby komunikacji marki w Social Media w zgodzie z brand purpose
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska