ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Anna Prończuk-Omiotek

Konsultant marketingu i sprzedaży (B2C i B2B), ekspertka od webinarów, trener wystąpień publicznych

Znana w internecie jako AnnaPRO, uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Konsultant marketingu i sprzedaży online, mówca, certyfikowany trener szkoleń online.

Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań online i tworzyć powtarzalne procesy dotarcia do klientów docelowych. To co wyróżnia ją od innych konsultantów to koncentracja na wpływie na wyniki biznesowe przy użyciu technik konsultingowych (mapowanie procesów marketingu i sprzedaży oraz ich optymalizacja) i szkoleniowych (warsztaty „celowane” na podstawie zdiagnozowanych wcześniej potrzeb).

Lista zadowolonych klientów to ponad 350 firm i instytucji, m.in.:

  • Allegro
  • General Electric
  • Mercedes-Benz
  • Medicover
  • Segafredo Zanetti
  • Santander

PRELEKCJA 3

 
Obszar: WIDEO MARKETING
Jak zamienić treści wideo w realną sprzedaż?

Zagadnienia: Aż 68% użytkowników internetu przyznaje, że nowy produkt lub usługę, najchętniej poznaliby za pośrednictwem wideo. Najlepiej takiego, które jest krótkie (https://financesonline.com/video-marketing-trends). Czy to oznacza, że w 2023 roku musimy zapomnieć o poziomych formatach wideo i tworzyć tylko TikToki? Nic bardziej mylnego! Raporty potwierdzają, że marketerzy planują kontynuować wykorzystanie wideo, zwłaszcza wykorzystując do tego platformy takie jak Facebook (Meta) (78% marketerów), a przede wszystkim YouTube (88% marketerów).

Zagadnienia szczegółowe:

  • Czym się różni zwykły content wideo od „Sales video”?
  • Badania i statystyki na temat wideo marketingu.
  • TOP 7 formatów wideo, które powinieneś tworzyć, zanim konkurencja to zrobi.
  • Jaki content angażuje, a który sprzedaje?
  • Jakich błędów nie popełniać w trakcie nagrywania i promowania wideo? TOP 5, których musisz unikać.
  • W jaki sposób budować skuteczną strategię contentu wideo?
  • Jak zamienić treści wideo w realną sprzedaż? Przykłady, inspiracje i case studies.
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska