ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
24
wtorek
września 2024
PRELEKCJE
09:00 – 17:00, Warszawa lub Online

Prelegent:
Radek Kotarski

Sztuczna inteligencja. Jak zmienia i zmieni świat?

AI staje się coraz bardziej powszechna, co rodzi wiele szans i zagrożeń.

Jak zmieni nasze życie? Czy maszyny zastąpią ludzi, czy może stworzą nowe możliwości zatrudnienia? Jak możemy wykorzystać ją w codziennej pracy? Przygotuj się na fascynującą podróż, która pozwoli Ci zrozumieć nie tylko ogromne możliwości, ale również wyzwania związane ze sztuczną inteligencją oraz to, jak możemy wspólnie kształtować przyszłość pracy, korzystając z synergii pomiędzy ludźmi a maszynami. [temat i opis tego wykładu został napisany przez sztuczną inteligencję].

BLOK
Social Media i Influencer Marketing:
autentyczność w wykreowanym świecie social media

Prelegent:
Anna Ledwoń-Blacha

Czy majonez może być trendy i posiadać wyższy cel? Algorytmy vs strategia w świecie AI.

Wystąpienie stawia czoła paradoksowi dzisiejszych czasów, analizując trendy w świecie AI i marketingu. Algorytmy vs strategia – co jest kluczem do sukcesu?

  • Jak algorytmy wpływają na nasze codzienne wybory?
  • Jakie są ich zalety i wady w kontekście trendów i strategii?
  • Czy algorytmy mogą zastąpić ludzką intuicję i kreatywność?
  • Co ma większe znaczenie: strategia czy algorytmy?
  • Czym jest brand purpose i czy w dzisiejszych czasach ma sens?
  • Jak tworzyć strategie marketingowe w świecie zdominowanym przez algorytmy?
  • Jak wykorzystać moc algorytmów do realizacji strategicznych celów?
  • Jakie wyzwania stoją przed twórcami strategii w erze AI?

Prelegent:
Kamil Bolek

Influencer poszukiwany! Żywy lub… wirtualny? Ostateczne starcie.

Jedni wieszczą koniec influencerów i zastąpienie ich przez wykreowane przez AI byty. Inni, że autentyczność zawsze będzie najważniejsza. Jeszcze inni, że nie ważne jaki, bo i tak zaleje nas masowy content. Jak jest naprawdę? Jakie przewagi ma jedna i druga strona? No i co z tego wynika dla marketingu, a przede wszystkim: jak to sprytnie wykorzystać? Zapraszam! /opis wygenerowany przez człowieka, bez użycia ChatGPT/

  • Influencerzy: prawdziwi, wirtualni, vTuberzy, AI girls, petinfluencerzy – kim są, co ich łączy, a co dzieli?
  • Przewagi i wady obu stron.
  • Sztuczna inteligencja po stronie influencer marketera – gdzie i jak ją wykorzystać?
  • Przykłady i możliwości „współpracy” (?) z wirtualnymi influencerami.

NOWOŚĆ! ROUND TABLE Z MICHAŁEM DZIEKOŃSKIM

Marketer (Kasparov) vs algorytm (Deep Blue) – kto wygra starcie o przyszłość marketingu? Interaktywne warsztaty dla wszystkich uczestników Konferencji w formule grywalizacji.
„Roboty zabierają nam pracę”! Ile razy słyszeliście albo sami wypowiedzieliście to zdanie? Jeszcze kilka lat temu uznawaliśmy algorytmy za kolejne narzędzia ułatwiające pracę marketera i automatyzujące procesy. W dzisiejszej erze ekspansji sztucznej inteligencji z Chat GPT na czele czujemy, że nasze stanowiska pracy są wręcz zagrożone! Kto wygra to starcie? Jak wyjść zwycięsko z tego pojedynku skutecznie budując swoją marketingową ścieżkę kariery?
#
PAST EXPERIENCES
Pracujemy w dwóch zespołach: algorytmo-fanów i algorytmo-sceptyków – każdy będzie miał okazję przedstawić swoje doświadczenia i poznać opinie innych.
#
PRESENT ANALYSIS
Analizujemy możliwości i ryzyko wynikające z konkretnych obszarów automatyzacji marketingu – wyciągnięte wnioski pozwolą zbudować pakiet rozwiązań na nadchodzące wyzwania.
#
FUTURE STRATEGIES
Tworzymy strategie adaptacyjne dla marketerów w różnych obszarach algorytmizacji – wspólnie wypracowane rozwiązania otworzą nowe ścieżki w świecie marketingu.
#
AWARDS
Wręczamy nagrody za najlepszy projekt i nagrody pocieszenia – każdy pomysł zostanie doceniony na forum społeczności praktyków marketingu.
#
CROWDSOURCING
Zbieramy prezentowane rozwiązania i wydajemy w formie pamiątkowego e-booka autorstwa kilkudziesięciu osób – pakiet rozwiązań posłuży jako przewodnik po świecie współczesnego marketingu.
BLOK
Marketer kontra algorytm

Prelegent:
Dariusz Doliński

Jak sprzedawać więcej? Tricki psychologiczne, których ChatGPT Ci nie zdradzi! Nauka, praktyka i doświadczenie.

Techniki wpływu społecznego marketerom kojarzą się z książką Roberta Cialdiniego i zaproponowanymi przez niego kilkoma regułami. Istnieją jednak techniki, które nie mieszczą się w obszarze zarysowanym w tej książce.

  • Jak odejść od gry o sumie zerowej?
  • Dynamika motywacji związana ze zbliżaniem się do celu.
  • Technika „to nie wszystko”.
  • Dystans fizyczny a wpływ społeczny.
  • Techniki egotystyczne – omówienie.
  • Reklama w trakcie horroru, a reklama w trakcie filmu erotycznego: czy tak samo skuteczne?
  • Aromamarketing: bzdura czy narzędzie marketingowe?
BLOK
Algorytmy i dane w rękach marketera

Prelegent:
Witold Wrodarczyk

Błędy poznawcze algorytmów – do czego jeszcze możemy się przydać?

Uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja i automatyzacji marketingu wchodzi na coraz więcej obszarów, które wcześniej – jak się wydawało – były zarezerwowane dla człowieka. Ale algorytmy, podobnie jak ludzie, również popełniają błędy poznawcze i jest to obszar, w którym człowiek wciąż może być niezbędny. Trzeba tylko najpierw samemu tych błędów nie popełniać.

  • Różnice między inteligencją algorytmu a inteligencją człowieka.
  • Błędy poznawcze w marketingu.?
  • Jakie jest znaczenie jakości danych wejściowych??
  • Jak można pomóc algorytmom w praktyce?

Prelegent:
Tomasz Palak

Zagrożenia prawne w marketingu i co z nimi zrobić?

Jakie największe zagrożenia prawne czekają na Ciebie w działalności marketingowej? Jak je przewidzieć i w porę im zapobiec?

  • Co prawo mówi o danych, a co o legalności prowadzenia kampanii?
  • Czy prawo zawsze musi być hamulcem, czy może da się je sprytnie wykorzystać na swoją korzyść?
  • Jak unikać interwencji prawnika w prowadzeniu działalności marketingowej?
BLOK
Media w kampanii reklamowej:
planowanie AD 2024/2025

Prelegent:
Szymon Lisowski

O pułapkach i praktycznych sposobach na wykorzystanie algorytmów i AI w marketingu.

Kto prędzej przepali Twój budżet marketingowy – człowiek czy AI?

  • W których sytuacjach możemy zaufać automatom, a kiedy wziąć sprawy we własne ręce?
  • Jak algorytmy mogą pomóc w zrozumieniu i przewidywaniu zachowań konsumentów?
  • Czy przyszłość marketingu i performance marketingu leży w sztucznej inteligencji i algorytmach?
  • AI, człowiek, a może hybryda – jak to pogodzić?

Prelegent:
Tomasz Rzepniewski

Od algorytmów do wyników: Jak AI zmienia „codzienność” marketera i agencji mediowej stając się kluczem do efektywności w planowaniu komunikacji.

Sztuczna inteligencja staje się nieodłącznym narzędziem w rękach agencji i marketerów. Podczas prelekcji opowiem o tym, jak technologia AI rewolucjonizuje strategie marketingowe. Na konkretnych przykładach pokażę, jak wykorzystać algorytmy do zwiększania efektywności prowadzonych działań zarówno, jeśli chodzi o planowanie i realizacje kampanii mediowych, jak i podejście do tworzenia komunikacji.

  • Rola sztucznej inteligencji w codziennej pracy marketera i agencji mediowej: Jak AI wpływa na strategie marketingowe i jak stała się nieodłącznym narzędziem w tych dziedzinach.
  • Przykłady wykorzystania AI w planowaniu i realizacji kampanii mediowych: Konkretne case studies pokazujące, jak algorytmy mogą zwiększyć efektywność prowadzonych działań.
  • AI a tworzenie komunikacji: Omówienie, jak sztuczna inteligencja może wspierać proces tworzenia skutecznych treści reklamowych.
  • Efektywność dzięki AI: Wyjaśnienie, jak technologia ta przyczynia się do oszczędności czasu i zasobów, umożliwiając skupienie się na bardziej kreatywnych zadaniach.
PANEL DYSKUSYJNY

Prelegent:
Szymon Słowik

Prelegent:
Paweł Gontarek

Prelegent:
Robert Niechciał

Prelegent:
Grzegorz Strzelec

Strategiczne o SEO w kontekście algorytmów i sztucznej inteligencji (AI)

AI vs SEO:
  • Jak tworzyć jakościowy content zgodnie ze standardami Google z wykorzystaniem AI?
  • Algorytm Google 2024 - ostatnie zmiany i aktualizacje
  • Co ma, a co traci na znaczeniu w kontekście pozycjonowania okiem eksperta
  • Jak zmienia się model współpracy z agencją - rozliczenia, KPI, mierniki sukcesu
  • Trendy SEO 2024/2025

SWOJĄ WIEDZĘ WZMOCNISZ PRAKTYKĄ

25
środa
września 2024
WARSZTATY
09.00 – 16.00, Golden Floor Centrum, Warszawa
WARSZTAT 1

Prelegent:
Artur Maciorowski

Jak sprzedawać więcej w internecie? Generowanie leadów i optymalizacja e-commerce w erze AI.

79% internautów kupuje produkty w internecie (Gemius, 2023), wartość e-commerce B2C i B2B to ok. 850 mld zł, a już 150 000 sprzedawców oferuje swoje produkty i usługi przez internet. Jak zbudować strategię e-commerce i zoptymalizować proces sprzedaży usług przez internet? Podczas warsztatu omówimy kluczowe kanały komunikacji, wypunktujemy krytyczne aspekty konwersji w sieci, a w ramach symulacji rynkowej w praktyce przetestujemy sprawdzone rozwiązania.

  • Jak generować i kategoryzować leady w zależności od etapu lejka sprzedażowego?
  • Jak zoptymalizować e-commerce? – audyt i checklista newralgicznych elementów platformy sprzedażowej online.
  • Które kanały komunikacji digitalowej przekładają się na wysoką konwersję?
  • W jaki sposób AI wspiera marketerów w procesach sprzedażowych?
  • Jak projektować i optymalizować landing page?
  • Co i jak mierzyć, by generować wysokie przychody online?
WARSZTAT 2

Prelegent:
Szymon Lisowski

Kampanie reklamowe w ekosystemie META - audyt konta reklamowego i optymalizacja działań.

Jak przeprowadzić audyt konta reklamowego krok po kroku? Od czego i kiedy zacząć optymalizację? Gdzie reklamodawcy przepalają najwięcej budżetów? Praktyczny warsztat oparty o case studies optymalizacyjne w wielu branżach – najlepsze praktyki i najbardziej bolesne błędy.

  • Jakich zasobów potrzebujesz do audytu konta reklamowego i dlaczego kontekst analizy jest tak istotny?
  • Dlaczego wysoki CTR i niski CPC nie zawsze świadczą o sukcesie Twojej kampanii?
  • Jak i gdzie firmy najczęściej przepalają budżety?
  • Dlaczego zaangażowanie nie zawsze idzie w parze z konwersją i czy polubienia przekładają się na sprzedaż?
  • Czy ROAS 1000% to dużo czy mało? Czy lead powinien kosztować 5 czy 500 zł?
  • Jak mierzyć i optymalizować skuteczność działań reklamowych w zależności od etapu lejka sprzedażowego?
  • Meta Ads vs Google Ads – czy to konkurencja, czy może zgrany duet?
  • Jak algorytm reklamowy Meta płata reklamodawcom kosztowne figle?
WARSZTAT 3

Prelegent:
Kamil Bolek

Jak współpracować z influencerami? Błędy i dobre praktyki.

Czy influencer marketing faktycznie działa?! Jak każda reklama czy kampania – słaba, źle przygotowana, bez analizy, testów, optymalizacji… nie! Jest prostą drogą do przepalania budżetów. Ale kiedy wiemy, na co zwrócić uwagę, jak zminimalizować ryzyko, a maksymalizować efekty, jak wpisać influencerów w większą całość i połączyć z innymi narzędziami… wtedy dopiero możemy mówić o profesjonalnym influencer marketingu. A taki nierzadko potrafi wspierać inne działania i przynosić spektakularne efekty marketingowe.

  • Dlaczego warto korzystać z infuencer marketingu? Fenomen ekonomii twórców.
  • Jak profesjonalnie dobierać influencerów do kampanii? Przestaniesz podejmować decyzje na bazie mitów i nie przepalisz więcej budżetu.
  • Kampanie i świadczenia influencerskie od podszewki, czyli jak być bardziej efektywnym niż konkurencja?
  • Jak efektywnie współpracować: z influencerami, agencjami i MCN-ami?
  • Jak mierzyć, analizować i poprawiać wyniki kampanii?
  • Działania zgodne z prawem: unikniesz wpadek, naruszeń i kryzysów.
  • Opracujesz i wdrożysz najważniejsze dokumenty i narzędzia potrzebne do realizacji świadczeń.
  • Przykłady z rynku do wykorzystania dla swoich potrzeb.
WARSZTAT 4

Prelegent:
Michał Dziekoński

Strategia marketingowa na 2025

- jak w praktyce zaplanować strategie marketingowe w oparciu o nowe narzędzia planu marketingowego?

Skuteczne i nowe strategie marketingowe

- interakcyjny warsztat w oparciu o case study kilku modeli biznesowych (B2B i B2C) i mechanizmy grywalizacji.

  • Cztery kluczowe modele rynkowe działań B2B i B2C – jak budować skuteczne plany działań marketingowych w każdej z tych opcji.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku – skuteczne pozycjonowanie na tle konkurencji produktów i usług na rynku – dzięki wykorzystaniu praktycznych narzędzi.
  • Planowanie strategii marketingowej w praktyce w oparciu o pole rynkowe (produkt/rynek) poszerzone o przestrzeń wirtualną.
  • Jak przygotować communication-mix online/offline i plan działań wdrożeniowych oraz skutecznie mierzyć efektywność działań marketingowych?

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska

Brand Manager
 
tel.: 61 66 55 768
 
tel. kom.: 48 536 784 938

Kontakt dla uczestników
Izabela Nowak

Szefowa rynku Business
 

Zapraszamy na XXIII edycję Kongresu Online Marketing!

Wraz z Redaktorem Prowadzącym – Arturem Maciorowskim – przygotowaliśmy dla Was bloki tematyczne skupiając się na aktualnych trendach, abyśmy nie zgubili się w świecie algorytmów. Prelekcje poprowadzą znani w branży specjaliści dzieląc się swoimi obserwacjami i wnioskami. Na wzmocnienie zdobytej wiedzy, drugi dzień konferencji poświęcamy na warsztaty dopasowane tematycznie do wygłaszanych wcześniej prelekcji.

Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 11 tysięcy marketerów!

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 774
tel kom: 536 077 338

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

© Copyright 2024 Forum Media Polska