ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Michał Dziekoński

Owner, Managing Director w GAMEA & MARKEA – trener, konsultant

Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania). Wykładowca oraz prowadzący warsztaty dla menedżerów i specjalistów marketingu, sprzedaży, strategii, zarządzania produktami. Autor i współautor książek: „Marketing Metrics”, „Jak przygotować profesjonalny plan marketingowy”, „E-marketing”, „Learning Battle Cards”. Twórca ponad 50 gier biznesowych zaprojektowanych dla konkretnego sektora i firmy.

PRELEKCJA 11

 
Obszar: Strategia marketingowa
Strategia marketingowa w kilku krokach – unikatowe i sprytne wskazówki dla e-marketerów

Zagadnienia: Analitycy przewidują, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić ok. 58% światowych wydatków na reklamę. Stanie się tak, ponieważ reklamodawcy będą chcieli docierać do konsumentów tam, gdzie oni się znajdują, czyli w sieci.

Zagadnienia szczegółowe:

  • jak szybko przeanalizować swoich Klientów i ich procesy decyzyjne
  • jak wyznaczać realne i ambitne cele marketingowe
  • najważniejsze kryteria wyboru najlepszej strategii marketingowej
  • case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie

WARSZTAT Z BUDŻETOWANIA

 
Budżet reklamowy w kanale online – od podziału do stworzenia najlepiej konwertującego kanału sprzedażowego

Zagadnienia: Jak podzielić budżet na poszczególne działania reklamowe, aby rozłożyć ryzyko i tym samym osiągnąć cel sprzedażowy?

Zagadnienia szczegółowe:

  • jak zweryfikować skuteczność kampanii reklamowej online, by porównać swoje działania z konkurencją?
  • planowanie kompleksowej strategii reklamowej online w zależności od celu, rodzaju produktu i branży
  • jak mądrze używać różnych form reklamy w internecie, aby osiągnąć cel sprzedażowy i nie "przepalić" budżetu marketingowego? 
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska