Skorzystaj z promocyjnej ceny


Michał Dziekoński
Owner, Managing Director w GAMEA & MARKEA – trener, konsultant
Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania). Wykładowca oraz prowadzący warsztaty dla menedżerów i specjalistów marketingu, sprzedaży, strategii, zarządzania produktami. Autor i współautor książek: „Marketing Metrics”, „Jak przygotować profesjonalny plan marketingowy”, „E-marketing”, „Learning Battle Cards”. Twórca ponad 50 gier biznesowych zaprojektowanych dla konkretnego sektora i firmy.

PRELEKCJA 9
Zagadnienia: Analitycy przewidują, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić ok. 58% światowych wydatków na reklamę. Stanie się tak, ponieważ reklamodawcy będą chcieli docierać do konsumentów tam, gdzie oni się znajdują, czyli w sieci.
Zagadnienia szczegółowe:
- jak szybko przeanalizować swoich Klientów i ich procesy decyzyjne
- jak wyznaczać realne i ambitne cele marketingowe
- najważniejsze kryteria wyboru najlepszej strategii marketingowej
- case studies skutecznych i ciekawych strategii w Polsce i na świecie
WARSZTAT Z BUDŻETOWANIA
Zagadnienia: Jak podzielić budżet na poszczególne działania reklamowe, aby rozłożyć ryzyko i tym samym osiągnąć cel sprzedażowy?
Zagadnienia szczegółowe:
- jak zweryfikować skuteczność kampanii reklamowej online, by porównać swoje działania z konkurencją?
- planowanie kompleksowej strategii reklamowej online w zależności od celu, rodzaju produktu i branży
- jak mądrze używać różnych form reklamy w internecie, aby osiągnąć cel sprzedażowy i nie "przepalić" budżetu marketingowego?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska