ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Michał Dziekoński

Owner, Managing Director w GAMEA & MARKEA – trener, konsultant

Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce.

Realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania). Wykładowca oraz prowadzący warsztaty dla menedżerów i specjalistów marketingu, sprzedaży, strategii, zarządzania produktami. Autor i współautor książek: „Marketing Metrics”, „Jak przygotować profesjonalny plan marketingowy”, „E-marketing”, „Learning Battle Cards”. Twórca ponad 50 gier biznesowych zaprojektowanych dla konkretnego sektora i firmy.

WARSZTAT 1

 
Skuteczne zintegrowane strategie marketingowe – jak wykorzystać sprawdzone schematy planów marketingowych w praktyce?

Zagadnienia: Jak zaplanować strategie marketingowe na rok 2024? Interakcyjny warsztat w oparciu o rozbudowane realne case-study i mechanizmy grywalizacji.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jakie są komponenty efektywnego planu działań marketingowych?
  • Jak wykorzystać analizy strategiczne i marketingowe w podejmowaniu decyzji o wyborze strategii marketingowej?
  • Jak planować strategie marketingowe w praktyce w oparciu o pole rynkowe (produkt/rynek)?
  • Jak przygotować communication-mix online/offline i plan działań wdrożeniowych?
  • Jak mierzyć skuteczność i efektywność zaplanowanych strategii i działań wdrożeniowych?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska