Skorzystaj z promocyjnej ceny
Michał Dziekoński
Owner, Managing Director w GAMEA & MARKEA – trener, konsultant
Doświadczony menedżer marketingu i strategii, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce.
Realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Stworzył kilkadziesiąt strategii marketingowych dla firm różnej wielkości i z różnych branż. Ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady z całego świata inspiracji zarządzania). Wykładowca oraz prowadzący warsztaty dla menedżerów i specjalistów marketingu, sprzedaży, strategii, zarządzania produktami. Autor i współautor książek: „Marketing Metrics”, „Jak przygotować profesjonalny plan marketingowy”, „E-marketing”, „Learning Battle Cards”. Twórca ponad 50 gier biznesowych zaprojektowanych dla konkretnego sektora i firmy.
WARSZTAT 1
Zagadnienia: Jak zaplanować strategie marketingowe na rok 2024? Interakcyjny warsztat w oparciu o rozbudowane realne case-study i mechanizmy grywalizacji.
Zagadnienia szczegółowe:
- Jakie są komponenty efektywnego planu działań marketingowych?
- Jak wykorzystać analizy strategiczne i marketingowe w podejmowaniu decyzji o wyborze strategii marketingowej?
- Jak planować strategie marketingowe w praktyce w oparciu o pole rynkowe (produkt/rynek)?
- Jak przygotować communication-mix online/offline i plan działań wdrożeniowych?
- Jak mierzyć skuteczność i efektywność zaplanowanych strategii i działań wdrożeniowych?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2023 Forum Media Polska