Skorzystaj z promocyjnej ceny
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/modern-warehouse.pl/images/squad2021/arrow.png)
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/logon.png)
Wojciech Kardyś
PR&Social Media Consultant, Creative Director, Video Maker&Screenwriter, Digital Ambassador UE, AI Enthusiast, TEDx Speaker
Założyciel agencji konsultingowej Good For You. Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu i personal brandingu.
Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.
W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic.
Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu - Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks.
Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska, Coca-Cola HBC, Provident Polska i wiele innych.
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/origin/uploads/632/2f4/6322f4a7c467c681770665.png)
PRELEKCJA 6
Zagadnienia: Zasięgi awatarów i ich wpływ na konsumentów rosną z dnia na dzień. Według Brand Watch, w 2022 roku, ponad 35% konsumentów w USA kupiło produkt polecany przez wirtualnego influencera. Aż 40% z nich to konsumenci pokolenia Z lub millenialsi. Ponadto, jeden z raportów Instagrama wykazał, że w 2023 roku ponad połowa wszystkich użytkowników mediów społecznościowych należących do pokolenia Z, chce czerpać modowe inspiracje z wirtualnych awatarów lub influencerów. Nie ulega wątpliwości, że aby utrzymać zainteresowanie, marki muszą dostosować się do nowych potrzeb klientów.
Zagadnienia szczegółowe:
- Jakie korzyści niesie ze sobą wykorzystanie wirtualnych influencerów w kampaniach?
- W jaki sposób wykorzystanie wirtualnych influencerów wpływa na zaangażowanie społeczności?
- Czy i gdzie jest granica w wykorzystaniu wirtualnych influencerów? Czy zastąpią prawdziwych celebrytów oraz specjalistów z branży?
- Trendy w digital marketingu na drugą połowę 2023 r. oraz na 2024 r.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM21/images/squad21/forum.png)
© Copyright 2023 Forum Media Polska