ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Wojciech Kardyś

PR&Social Media Consultant, Creative Director, Video Maker&Screenwriter, Digital Ambassador UE, AI Enthusiast, TEDx Speaker

Założyciel agencji konsultingowej Good For You. Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu i personal brandingu.

Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.

W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic.

Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu - Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks.

Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska, Coca-Cola HBC, Provident Polska i wiele innych.

PRELEKCJA 6

 
Obszar: INFLUENCER MARKETING
Wirtualni influencerzy w digital marketingu – potencjał czy ryzyko?

Zagadnienia: Zasięgi awatarów i ich wpływ na konsumentów rosną z dnia na dzień. Według Brand Watch, w 2022 roku, ponad 35% konsumentów w USA kupiło produkt polecany przez wirtualnego influencera. Aż 40% z nich to konsumenci pokolenia Z lub millenialsi. Ponadto, jeden z raportów Instagrama wykazał, że w 2023 roku ponad połowa wszystkich użytkowników mediów społecznościowych należących do pokolenia Z, chce czerpać modowe inspiracje z wirtualnych awatarów lub influencerów. Nie ulega wątpliwości, że aby utrzymać zainteresowanie, marki muszą dostosować się do nowych potrzeb klientów.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jakie korzyści niesie ze sobą wykorzystanie wirtualnych influencerów w kampaniach?
  • W jaki sposób wykorzystanie wirtualnych influencerów wpływa na zaangażowanie społeczności?
  • Czy i gdzie jest granica w wykorzystaniu wirtualnych influencerów? Czy zastąpią prawdziwych celebrytów oraz specjalistów z branży?
  • Trendy w digital marketingu na drugą połowę 2023 r. oraz na 2024 r.
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska