ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Mariusz Ostrowski

Ekspert ds. Rozwoju Sztucznej Inteligencji

Wydział Efektywności Kanałów Automatycznych i Cyfrowych Orange Polska S.A.

To doświadczony Data Scientist, Lider Zespołu oraz Product Owner w jednym. Po prostu ktoś kto potrafi łączyć kompetencje techniczne z umiejętnościami miękkimi by osiągać wyznaczone cele biznesowe. Wszystko to z uśmiechem na twarzy i umiejętnością utrzymywania dobrych relacji.

Od kilku lat zaangażowany w rozwijanie wirtualnego asystenta Orange: Maxa. Jako osoba nadzorująca pracę analityków, Mariusz odgrywa istotną rolę w procesie decyzyjnym oraz skrupulatnie monitoruje kluczowe etapy projektu. Jego dogłębne i precyzyjne analizy stanowią ważny punkt odniesieni dla zespołu projektowego. Dzięki temu, rozwój Maxa opiera się na solidnych danych oraz wizji data driven development, która jest wcielana w życie.

Od niedawna również zaangażowany Product Owner kanału RCS, którego determinacja i oddanie przyczyniają się do dynamicznego rozwoju tego obszaru. Mariusz jest prawdziwym entuzjastą i ekspertem, który doskonale rozumie funkcje oraz potencjał kanału RCS. Jego praca nie tylko skupia się na skutecznym zarządzaniu tym kanałem, ale także na jego maksymalnym wykorzystaniu. Marisz aktywnie krzewi wiedzę na temat możliwości, jakie kanał RCS niesie ze sobą, przekonując innych o jego wartości i znaczeniu.

PRELEKCJA 10

 
Obszar: MOBILE MARKETING
RCS nowy standard komunikacji marketingowej na urządzenia mobilne

Zagadnienia: Dzięki komunikacji marketingowej za pomocą RCS można kilka razy skuteczniej (w porównaniu do kanału SMS) dotrzeć do klienta końcowego i oferować mu swoje produkty i usługi. RCS jest także doskonałym kanałem w procesie obsługi klienta i metodą weryfikacji jego tożsamości. Sprawdzi się m.in. w roli infolinii, na której klient może skontaktować się konsultantem z poziomu standardowej aplikacji do obsługi wiadomości w swoim telefonie. RCS to także doskonałe narzędzie analityczne. Oprócz śledzenia statusu i zachowań konsumentów na każdym etapie komunikacji, można mierzyć takie czynniki, jak open rate i zaangażowanie odbiorców oraz generować raporty.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Na czym polega RCS - nowy standard komunikacji w mobile marketingu?
  • W jaki sposób łączy najlepsze cechy wiadomości tekstowych i rozwiązań znanych z komunikatorów internetowych?
  • Jak skutecznie wykorzystać RCS w komunikacji biznesowej?
  • Czy RCS jest bezpieczny?
  • Przykłady konkretnych kampanii RCS
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska