ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Paweł Tkaczyk

Strateg marki. Klienci: HBO, SONY, Orange. Autor trzech bestsellerowych książek. „Człowiek Roku PL Marketingu” w 2012.

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

VUS8N Kongres stacjonarny + warsztat – dodatkowe -50zł!

PRELEKCJA 2

 
Obszar: Strategia marki
Słowa, które mają moc – czy storytelling w marketingu wciąż jest w cenie?

Zagadnienia: Opowiadanie angażujących historii to jeden ze sposobów do wzbudzenia zainteresowania wśród odbiorców. Ich pozytywne decyzje zakupowe mogą w szybki sposób przełożyć się na rozwój firmy. Badania wskazują, że firmy, które potrafią sprawnie opowiadać o swojej marce rozwijają w swoich potencjalnych Klientach zaufanie i przywiązanie do marki.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jak opowiadać o swojej marce, by zbudować angażującą relację ze swoim Klientem?
  • Jak w procesie budowania swojej marki wykorzystać storytelling?
  • Jak krok po kroku przygotować niestandardową kreację promocyjną opartą na storytellingu?

WARSZTAT CONTENTOWY

 
Content marketing i copywriting sprzedażowy

Zagadnienia: jak pisać, by pozyskać uwagę odbiorców i zaangażować ich w relację z marką?

Zagadnienia szczegółowe:

  • co buduje świadomość, co angażuje i skłania do pozostawienia kontaktu?
  • jak pozyskać klienta i sprzedawać za pomocą marketingu treści?
  • jak technicznie tworzyć teksty, które zostaną na dłużej w pamięci Twoich Klientów?
  • które techniki redagowania treści na Twojej stronie www zwiększą pozycję Twojej witryny internetowej w wyszukiwarce Google,
  • jak projektować doświadczenia użytkowników – przykłady dobrych i złych praktyk redagowania treści
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska