ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Paweł Tkaczyk

Strateg marki

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

WARSZTAT 2

 
Budowanie lojalności w oparciu o mechanizmy grywalizacji

Zagadnienia: Co jest lepsze od grona klientów? Grono wiernych klientów. Jak wybudować takie grono? Tworząc społeczność, generując zaangażowanie. Co leży na przecięciu społeczności, zaangażowania i lojalności? Gra. A w marketingu: grywalizacja, czyli używanie mechanizmów znanych z gier do modyfikowania zachowań klientów.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jak stworzyć dobry program lojalnościowy?
  • Jak budować zaangażowanie odbiorców?
  • Jak przejść od klientów do społeczności?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska