Skorzystaj z promocyjnej ceny


Paweł Tkaczyk
Strateg marki. Klienci: HBO, SONY, Orange. Autor trzech bestsellerowych książek. „Człowiek Roku PL Marketingu” w 2012.
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

PRELEKCJA 2
Zagadnienia: Opowiadanie angażujących historii to jeden ze sposobów do wzbudzenia zainteresowania wśród odbiorców. Ich pozytywne decyzje zakupowe mogą w szybki sposób przełożyć się na rozwój firmy. Badania wskazują, że firmy, które potrafią sprawnie opowiadać o swojej marce rozwijają w swoich potencjalnych Klientach zaufanie i przywiązanie do marki.
Zagadnienia szczegółowe:
- Jak opowiadać o swojej marce, by zbudować angażującą relację ze swoim Klientem?
- Jak w procesie budowania swojej marki wykorzystać storytelling?
- Jak krok po kroku przygotować niestandardową kreację promocyjną opartą na storytellingu?
WARSZTAT CONTENTOWY
Zagadnienia: jak pisać, by pozyskać uwagę odbiorców i zaangażować ich w relację z marką?
Zagadnienia szczegółowe:
- co buduje świadomość, co angażuje i skłania do pozostawienia kontaktu?
- jak pozyskać klienta i sprzedawać za pomocą marketingu treści?
- jak technicznie tworzyć teksty, które zostaną na dłużej w pamięci Twoich Klientów?
- które techniki redagowania treści na Twojej stronie www zwiększą pozycję Twojej witryny internetowej w wyszukiwarce Google,
- jak projektować doświadczenia użytkowników – przykłady dobrych i złych praktyk redagowania treści
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska