ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
28-29 WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE lub ONLINE

Anna Płachta

Head of Integrated Marketing and Digital Communication Department w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Od ponad 15 lat związana z mediami cyfrowymi, w tym społecznościowymi. Przez niemal 9 lat pracowała w Havas Media Group dla marek takich jak: Sephora, Hyundai, Biofarm, Oriflame, Axa, Generali, Prudential, Nordea Bank, LG, Red Bull, HBO, nc+, Ubisoft i wiele innych. W swojej pracy niejednokrotnie zdobywała nagrody i wyróżnienia (m.in. Effie, Media Trendy, Innovation, Golden Arrow). Od marca 2016 pracuje w Credit Agricole, gdzie od 2018 roku kieruje Departamentem Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital.

PANEL DYSKUSYJNY 1

 
Odpowiedzialność społeczna, czyli marketingowy game changer. Jak pozostać konkurencyjną firmą, dzięki uwzględnieniu działań CSR w strategii?

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jak odnaleźć się w wymaganiach i oczekiwaniach współczesnych konsumentów?
  • Dlaczego klienci wybierają marki, które podejmują działania CSR?
  • Co zyskują marki, które wdrażają do swoich strategii działania CSR?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska