ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
Skorzystaj z promocyjnej ceny


22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

PRELEKCJA 7
Obszar: Doświadczenia Klienta (UX/UI)
Kiedy konkurencja potrafi więcej i szybciej - kiedy dobry UX sprawia, że strona sprzedaje, a Klient jest zadowolony
Zagadnienia: Jednym z kluczowych elementów budowy takiego produktu, jest odpowiednia strona internetowa.
Zagadnienia szczegółowe:
- jak mądrze zebrać i wykorzystać feedback od użytkowników, by stworzyć serwis dostosowaną do potrzeb Klientów i zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków,
- dlaczego kategoryzacja serwisu zgodnie z założeniami biznesowymi czy wzorowaniu się na stronie Amazona nie jest dobrą drogą,
- jak łatwo i precyzyjnie sprawdzić, gdzie użytkownicy szukają konkretnych produktów w serwisie, redukując tym samym ilość Klientów
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska