ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Joanna Ostafin

CEO & Co-founder @ Project: People

Większość jej rozmów rozpoczyna się od „mam pomysł”. Joanna jest seryjną inicjatorką i współzałożycielką wielu organizacji, marek i społeczności. Na co dzień pełni rolę CEO w Project: People oraz rozwija markę DesignWays.

Współzałożycielka Project: People i Project: Values. Współtwórczyni DesignWays Conf i DesignWays Hub. Powołała do życia kilka społeczności, w tym m.in. Krakowską Inicjatywę Designerską oraz Product Culture Community.

Bardzo chętnie dzieli się wiedzą podczas warsztatów czy konferencji – występowała m.in. na Grafconf, Konferencja UX w biznesie, Mobile Trends Conference, ProductCamp, Bitspiration i wielu innych. Wykładowca w Wyższej Szkole Europejskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej. Autorka ebooka “+25 do ekwipunku warsztatowca”.

Szczerze zakochana w podejściu lean, a zwłaszcza Lean Startup & Lean UX. Ogromna fanka projektów edukacyjnych, warsztatów, procesu Product Discovery i… ludzi. Prywatnie amatorka street workout i biegów z przeszkodami.

PRELEKCJA 7

 
Obszar: Doświadczenia Klienta (UX/UI)
Kiedy konkurencja potrafi więcej i szybciej - kiedy dobry UX sprawia, że strona sprzedaje, a Klient jest zadowolony

Zagadnienia: Jednym z kluczowych elementów budowy takiego produktu, jest odpowiednia strona internetowa.

Zagadnienia szczegółowe:

  • jak mądrze zebrać i wykorzystać feedback od użytkowników, by stworzyć serwis dostosowaną do potrzeb Klientów i zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków,
  • dlaczego kategoryzacja serwisu zgodnie z założeniami biznesowymi czy wzorowaniu się na stronie Amazona nie jest dobrą drogą,
  • jak łatwo i precyzyjnie sprawdzić, gdzie użytkownicy szukają konkretnych produktów w serwisie, redukując tym samym ilość Klientów
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska