ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Joanna Kaśków

Senior Huawei Ads Operation Specialist w Huawei Polska.

Z Huawei Polska jest związana od 2 lat. Z zespołu operacyjnego zajmującego się współpracą z partnerami biznesowymi, w ramach sklepu z aplikacjami AppGallery, przeszła do zespołu Huawei Ads Operation. Obecnie na co dzień zajmuje się wspieraniem agencji oraz klientów bezpośrednich w prowadzeniu kampanii reklamowych na platformie Huawei Ads m.in.: w zakresie przygotowywania media planów oraz monitorowania i optymalizacji kampanii.

PRELEKCJA 4

 
Obszar: Programmatic
Czy mniejszy może więcej? Jak pozyskać nowych użytkowników aplikacji mobilnych na przykładzie współpracy z polskim leaderem branży usług.

Zagadnienia: Jak w pełni wykorzystać możliwości platformy reklamowej Huawei Ads w pozyskaniu i aktywizacji użytkowników aplikacji mobilnych?

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jakich kanałów dotarcia potrzebujesz, aby pozyskać nowego użytkownika?
  • W jaki sposób wykorzystać możliwości platformy Huawei Ads do przeprowadzenia efektywnej kampanii?
  • Jak skutecznie monitorować i optymalizować kampanie w Huawei Ads?
  • Jak Huawei Ads dostosowuje sie do Twoich potrzeb?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska