ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
Skorzystaj z promocyjnej ceny
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/modern-warehouse.pl/images/squad2021/arrow.png)
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/logon.png)
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/origin/uploads/631/b30/631b3008aeb85819235306.jpg)
Joanna Kaśków
Senior Huawei Ads Operation Specialist w Huawei Polska.
Z Huawei Polska jest związana od 2 lat. Z zespołu operacyjnego zajmującego się współpracą z partnerami biznesowymi, w ramach sklepu z aplikacjami AppGallery, przeszła do zespołu Huawei Ads Operation. Obecnie na co dzień zajmuje się wspieraniem agencji oraz klientów bezpośrednich w prowadzeniu kampanii reklamowych na platformie Huawei Ads m.in.: w zakresie przygotowywania media planów oraz monitorowania i optymalizacji kampanii.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/obszary/i3.png)
PRELEKCJA 4
Obszar: Programmatic
Czy mniejszy może więcej? Jak pozyskać nowych użytkowników aplikacji mobilnych na przykładzie współpracy z polskim leaderem branży usług.
Zagadnienia: Jak w pełni wykorzystać możliwości platformy reklamowej Huawei Ads w pozyskaniu i aktywizacji użytkowników aplikacji mobilnych?
Zagadnienia szczegółowe:
- Jakich kanałów dotarcia potrzebujesz, aby pozyskać nowego użytkownika?
- W jaki sposób wykorzystać możliwości platformy Huawei Ads do przeprowadzenia efektywnej kampanii?
- Jak skutecznie monitorować i optymalizować kampanie w Huawei Ads?
- Jak Huawei Ads dostosowuje sie do Twoich potrzeb?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM21/images/squad21/forum.png)
© Copyright 2022 Forum Media Polska