Skorzystaj z promocyjnej ceny
Maciej Musioł
Country Manager Poland, Baltics and Balkans w Adform
Prowadzeniem działań marketingowych w Internecie zajmuje się od 2000 roku, gdy rozpoczął pracę w IDMnet (Internetowym Domu Mediowym net, jednej z wiodących sieci reklamy internetowej w Polsce) na stanowisku account managera. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał realizując strategie obecności w Internecie m.in. dla: BZWBK SA, Empik.com, Emax SA.
Obecnie w Adform, niezależnej firme technologicznej oferujacej kompleksową platformę Programmatic dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców, zarządza współpracą z wydawcami i klientami w regionie CEE, zajmuje się kompleksową strategią rozwoju i wdrożeniami produktów wydawniczych – SSP (supply side platform) i DMP (data management platform) oraz rozwiązaniami DSP.
Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Autor licznych artykułów z dziedziny e-marketingu m.in. w magazynach: Brief, Marketing w Praktyce, Modern Marketing, Pro-kreacja. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego.
PRELEKCJA 5
Zagadnienia: Według danych eMarketera globalne wydatki na programmatic buying wzrosły w 2021 roku o 29%. Prognozy na kolejne lata zakładają dalszy wzrost budżetów na ten model zakupu: odpowiednio 19% w 2022 r. i 16% w 2023 r.
Zagadnienia szczegółowe:
- Czy przy kampaniach programmatic istnieje próg wejścia?
- Jak poprzez wykorzystanie programmatic buying w działaniach marketingowych lepiej zoptymalizować Twój budżet marketingowy bez względu na jego wielkość.
- Jak zastosować typowe strategie zakupu kampanii reklamowych w powiązaniu z wielkością budżetu, celem kampanii i danymi jakie posiadasz.
- Gdzie najkorzystniej się wyświetlić – Open market vs stała cena.
- Jakie są trendy trendy w programmatic buying na najbliższe lata?
WARSZTAT TECHNICZNY
Zagadnienia: Jak rozpocząć swoją przygodę z programmatic krok po kroku
Zagadnienia szczegółowe:
- Jak zmienia się sposób planowania i emisji reklamy display i wideo?
- Jak wygląda próg wejścia przy kampaniach programmatic
- Jak krok po kroku wdrożyć system zautomatyzowanych reklam
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2022 Forum Media Polska