ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Maciej Musioł

Country Manager Poland, Baltics and Balkans w Adform

Prowadzeniem działań marketingowych w Internecie zajmuje się od 2000 roku, gdy rozpoczął pracę w IDMnet (Internetowym Domu Mediowym net, jednej z wiodących sieci reklamy internetowej w Polsce) na stanowisku account managera. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał realizując strategie obecności w Internecie m.in. dla: BZWBK SA, Empik.com, Emax SA.

Obecnie w Adform, niezależnej firme technologicznej oferujacej kompleksową platformę Programmatic dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców, zarządza współpracą z wydawcami i klientami w regionie CEE, zajmuje się kompleksową strategią rozwoju i wdrożeniami produktów wydawniczych – SSP (supply side platform) i DMP (data management platform) oraz rozwiązaniami DSP.

Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Autor licznych artykułów z dziedziny e-marketingu m.in. w magazynach: Brief, Marketing w Praktyce, Modern Marketing, Pro-kreacja. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego.

PRELEKCJA 5

 
Obszar: Programmatic
Ale w sumie ile to kosztuje - jak dobrać platformę programmatic w zależności od budżetu reklamowego?

Zagadnienia: Według danych eMarketera globalne wydatki na programmatic buying wzrosły w 2021 roku o 29%. Prognozy na kolejne lata zakładają dalszy wzrost budżetów na ten model zakupu: odpowiednio 19% w 2022 r. i 16% w 2023 r.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Czy przy kampaniach programmatic istnieje próg wejścia?
  • Jak poprzez wykorzystanie programmatic buying w działaniach marketingowych lepiej zoptymalizować Twój budżet marketingowy bez względu na jego wielkość.
  • Jak zastosować typowe strategie zakupu kampanii reklamowych w powiązaniu z wielkością budżetu, celem kampanii i danymi jakie posiadasz.
  • Gdzie najkorzystniej się wyświetlić – Open market vs stała cena.
  • Jakie są trendy trendy w programmatic buying na najbliższe lata?

WARSZTAT TECHNICZNY

 
Programmatic – jak zacząć zarabiać na zautomatyzowanym systemie zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej?

Zagadnienia: Jak rozpocząć swoją przygodę z programmatic krok po kroku

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jak zmienia się sposób planowania i emisji reklamy display i wideo?
  • Jak wygląda próg wejścia przy kampaniach programmatic
  • Jak krok po kroku wdrożyć system zautomatyzowanych reklam
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska