ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE
PRELEKCJA 8
Obszar: Social Media
Szalejące algorytmy Facebooka – kilka technicznych uwag o tym, czym jeszcze zaskoczy nas Meta i dlaczego musisz zmienić swoje Facebook’owe nawyki
Zagadnienia: Na początku 2022 roku Facebook wprowadził zmiany w swoim panelu reklamowym dotyczące dwóch istotnych obszarów tworzenia kampanii reklamowej – w wyborze celu kampanii oraz możliwościach wyboru grupy docelowej. Ponad 60% marketerów do dziś nie wie, jak poradzić sobie z nowymi ustawieniami.
U4HZG Kongres online – dodatkowe -40zł!
Zagadnienia szczegółowe:
- Jak dobierać cele kampanii, by realizowały faktyczne cele marketingowe?
- Jak poradzić sobie z ograniczonymi możliwościami targetowania, czyli wyboru grupy docelowej do której ma trafić nasza reklama?
- API conversion na facebooku – jak przy pomocy API optymalizować reklamy, usprawniać pomiary, zmniejszać koszty i wzmocnić mechanizmy kontroli danych?
- Metaverse – przyszłość Internetu czy drogi wymysł Mety?
- Jak redukować koszty ponoszone na reklamę na Facebooku, kiedy tylko w pierwszym kwartale 2021 r. średni koszt jednej reklamy na Facebooku wzrósł o 30%?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2022 Forum Media Polska