ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Paulina Rapacz

Senior Social Media Manager w agencji 4People.

Od 2017 roku prowadzi działania marketingowe klientów agencji w mediach społecznościowych. Odpowiada za zintegrowaną komunikację na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz TikToku, kampanie paid social oraz formułowanie strategii marki w tych obszarach. Marketerka rozwijająca się w modelu T-shaped, z silną kulturą wiedzy i otwartością na globalną perspektywę działań. Absolwentka Digital Marketing Strategy Executive Program na Columbia Business School w Nowym Jorku, co przekłada się na szersze spojrzenie przy planowaniu działań marketingowych.

PRELEKCJA 9

 
Obszar: Social Media
Nieprzewidywalny algorytm Facebooka – kilka technicznych uwag o tym, dlaczego powinieneś zmienić swoje nawyki, aby prowadzić efektywne kampanie i przygotować się na przyszłość Meta.

Zagadnienia: Na początku 2022 roku Facebook wprowadził zmiany w swoim panelu reklamowym dotyczące dwóch istotnych obszarów tworzenia kampanii reklamowej – w wyborze celu kampanii oraz możliwościach wyboru grupy docelowej. Ponad 60% marketerów do dziś nie wie, jak poradzić sobie z nowymi ustawieniami.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Krótkie podsumowanie zmian, które pojawiły się na Facebooku w panelu reklamowym w 2022 roku.
  • Cele kampanii, cele marketingowe a cele biznesowe – jak je dobierać oraz realizować?
  • Specjalnie kategorie reklam, ograniczone targetowanie behawioralne - jak efektywnie dobierać grupę docelową?
  • API conversation - czym jest, jak działa i czy jest odpowiedni dla każdego biznesu?
  • Optymalizacja kosztów reklamy, a zachowania odbiorców - jak unikać wzrostu kosztów samej reklamy, a jak reagować na obecne wahania rynku.
  • Czy Facebook ma swoją datę ważności? Czy czeka nas Metaverse?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska