Skorzystaj z promocyjnej ceny
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/modern-warehouse.pl/images/squad2021/arrow.png)
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/logon.png)
![](https://forumlogopedy.pl/media/cache/origin/uploads/632/2e7/6322e75b14741385387406.jpg)
Paulina Rapacz
Senior Social Media Manager w agencji 4People.
Od 2017 roku prowadzi działania marketingowe klientów agencji w mediach społecznościowych. Odpowiada za zintegrowaną komunikację na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz TikToku, kampanie paid social oraz formułowanie strategii marki w tych obszarach. Marketerka rozwijająca się w modelu T-shaped, z silną kulturą wiedzy i otwartością na globalną perspektywę działań. Absolwentka Digital Marketing Strategy Executive Program na Columbia Business School w Nowym Jorku, co przekłada się na szersze spojrzenie przy planowaniu działań marketingowych.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM22/images/squad22/obszary/i1.png)
PRELEKCJA 9
Zagadnienia: Na początku 2022 roku Facebook wprowadził zmiany w swoim panelu reklamowym dotyczące dwóch istotnych obszarów tworzenia kampanii reklamowej – w wyborze celu kampanii oraz możliwościach wyboru grupy docelowej. Ponad 60% marketerów do dziś nie wie, jak poradzić sobie z nowymi ustawieniami.
Zagadnienia szczegółowe:
- Krótkie podsumowanie zmian, które pojawiły się na Facebooku w panelu reklamowym w 2022 roku.
- Cele kampanii, cele marketingowe a cele biznesowe – jak je dobierać oraz realizować?
- Specjalnie kategorie reklam, ograniczone targetowanie behawioralne - jak efektywnie dobierać grupę docelową?
- API conversation - czym jest, jak działa i czy jest odpowiedni dla każdego biznesu?
- Optymalizacja kosztów reklamy, a zachowania odbiorców - jak unikać wzrostu kosztów samej reklamy, a jak reagować na obecne wahania rynku.
- Czy Facebook ma swoją datę ważności? Czy czeka nas Metaverse?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
![](https://files.forum-media.pl/lp/press/kongres-online.pl/KOM21/images/squad21/forum.png)
© Copyright 2022 Forum Media Polska