Skorzystaj z promocyjnej ceny
Piotr Chmielewski
Założyciel agencji Social Media Now, specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie.
Doradca i szkoleniowiec: od 2010 r. przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL. Posiada oficjalny, facebookowy certyfikat potwierdzający kompetencje: „Facebook Certified Planning Professional”.
WARSZTAT FACEBOOKOWY + INSTAGRAM + TIKTOK
Zagadnienia: Jak ustawiać grupy docelowe, wybierać cel reklamowy i nie przepalać budżetu przy wysokich kosztach reklam?
Zagadnienia szczegółowe:
- Jak dzięki odpowiedniemu doborowi grupy docelowej wyświetlać reklamy osobom, które nigdy nie były na Twojej stronie www?
- W jaki sposób wybór celu reklamowego dla kampanii pozwala dookreślić, do jakiej części grupy docelowej chcemy dotrzeć zanim jeszcze ją wybierzemy?
- Jak skonfigurować proces remarketingowy z wykorzystaniem konwersji niestandardowych?
- 33BSK Kongres stacjonarny – dodatkowe -50zł!
- Jak dobrać grupę docelową do działań reklamowych na Facebooku i Instagramie? Jakie narzędzia pozwolą Ci skuteczniej określić profil Twojego klienta?
- Jak targetować reklamę na osoby, które odwiedziły Twoja stronę z konkretnego źródła ruchu.
- Jak ustawiać kombinacje targetowania kampanii, aby rozsądnie wydawać budżet tylko w swojej grupie docelowej?
- Przykładowe targetowanie i formaty reklamowe dla poszczególnych etapów ścieżki zakupowej klienta.
- Jak stworzyć efektywny lejek sprzedażowy bazując na wyświetlaniu klientom treści w ściśle określonej kolejności?
- W jaki sposób nie przepalać budżetu i zabezpieczyć się przed wyświetlaniem zestawów reklamowych tym samym osobom?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2022 Forum Media Polska