ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Piotr Chmielewski

Założyciel agencji Social Media Now, specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie.

Doradca i szkoleniowiec: od 2010 r. przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL. Posiada oficjalny, facebookowy certyfikat potwierdzający kompetencje: „Facebook Certified Planning Professional”.

WARSZTAT FACEBOOKOWY + INSTAGRAM + TIKTOK

 
Reklama na Facebooku & INSTAGRAMIE& TikToku w 2022 roku  – najważniejsze zmiany, które bezpośrednio wpływają na sprzedaż

Zagadnienia: Jak ustawiać grupy docelowe, wybierać cel reklamowy i nie przepalać budżetu przy wysokich kosztach reklam?

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jak dzięki odpowiedniemu doborowi grupy docelowej wyświetlać reklamy osobom, które nigdy nie były na Twojej stronie www?
  • W jaki sposób wybór celu reklamowego dla kampanii pozwala dookreślić, do jakiej części grupy docelowej chcemy dotrzeć zanim jeszcze ją wybierzemy?
  • Jak skonfigurować proces remarketingowy z wykorzystaniem konwersji niestandardowych?
  • 33BSK Kongres stacjonarny – dodatkowe -50zł!
  • Jak dobrać grupę docelową do działań reklamowych na Facebooku i Instagramie? Jakie narzędzia pozwolą Ci skuteczniej określić profil Twojego klienta?
  • Jak targetować reklamę na osoby, które odwiedziły Twoja stronę z konkretnego źródła ruchu.
  • Jak ustawiać kombinacje targetowania kampanii, aby rozsądnie wydawać budżet tylko w swojej grupie docelowej?
  • Przykładowe targetowanie i formaty reklamowe dla poszczególnych etapów ścieżki zakupowej klienta.
  • Jak stworzyć efektywny lejek sprzedażowy bazując na wyświetlaniu klientom treści w ściśle określonej kolejności?
  • W jaki sposób nie przepalać budżetu i zabezpieczyć się przed wyświetlaniem zestawów reklamowych tym samym osobom?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska