ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Michał Holka

Marketplace Manager w Cube Group

Marketplace Manager w Cube Group. Zajmuje się rozwojem marek i sprzedaży produktów w kanałach e-commerce, m.in. na Allegro, wszystkich europej[1]skich rynkach Amazona czy na eBayu. W branży digital marketingu od pięciu lat. Zaczynał jako specjalista e-commerce, a następnie pracował jako e-commerce manager, promując produkty zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach.

PRELEKCJA 8

 
Obszar: Strategia sprzedaży
Amazon i Allegro – jak promować produkty na polskim i zagranicznym rynku na przykładzie współpracy z największymi graczami e-commerce?

Zagadnienia: Strategia pełnego wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego – zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach, to klucz do sukcesu dla Twojego e-commerce’u.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Dlaczego potrzebujesz strategii sprzedaży wchodząc na platformy marketplace?
  • Z jakich elementów składa się strategia sprzedaży na Amazonie i Allegro?
  • Jak zbudować efektywną strategię sprzedaży na przykładzie case study Amazona?
  • Jak strategicznie skalować sprzedaż na Amazonie.
  • Jak egzekwować i monitorować opracowaną strategię.
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska