ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Witold Walczak

Country Head, Device Ecosystem Development & Operation w Huawei Polska/Aspigel SE.

Od ponad 17 lat związany z rynkiem technologii mobilnych dla biznesu, elektroniki konsumenckiej oraz usług cyfrowych w chmurze. Pracował dla marek Orange, BlackBerry oraz obecnie Huawei, odpowiadając za rozwój sprzedaży i partnerstw strategicznych w krajach naszego regionu. Od ponad 3 lat zarządza strategią rozwoju i funkcjonowaniem rozwiązań chmurowych dla użytkowników urządzeń Huawei (AppGallery, Newsfeed, Petal Maps, Huawei Browser, Petal Search, Cloud) oraz platformy usług reklamowych Huawei Ads, odpowiadając za wzrost przychodów oraz poprawę doświadczeń użytkowników.

Absolwent programu Canadian Executive Master of Business Administration na Université du Québec à Montréal, Zarządzanie projektami Szkoła Główna Handlowa, Elektronika i Telekomunikacji Politechniki Szczecińskiej oraz stypendium Tampere University of Technology.

PRELEKCJA 4

 
Obszar: Programmatic
Czy mniejszy może więcej? Jak pozyskać nowych użytkowników aplikacji mobilnych na przykładzie współpracy z polskim leaderem branży usług.

Zagadnienia: Jak w pełni wykorzystać możliwości platformy reklamowej Huawei Ads w pozyskaniu i aktywizacji użytkowników aplikacji mobilnych?

Zagadnienia szczegółowe:

  • Jakich kanałów dotarcia potrzebujesz, aby pozyskać nowego użytkownika?
  • W jaki sposób wykorzystać możliwości platformy Huawei Ads do przeprowadzenia efektywnej kampanii?
  • Jak skutecznie monitorować i optymalizować kampanie w Huawei Ads?
  • Jak Huawei Ads dostosowuje sie do Twoich potrzeb?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska