Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie?

Niestandardowe i nieszablonowe pomysły na reklamę i promocję online

UWAGA! ZMIANA TERMINU KONGRESU NA 17-18.09
ZOBACZ PROGRAM
KONGRES: 17.09.2020 r.
Multikino Złote Tarasy, Warszawa
WARSZTATY: 18.09.2020 r.
Golden Floor, Warszawa

Cześć,

wiemy, że prawdopodobnie odliczaliście już dni, aby otrzymać kolejny zastrzyk marketingowej wiedzy, ;) ale ostatecznie podjęliśmy decyzję, że 19 Kongres Online Marketing odbędzie się w stacjonarnej formie. Zapraszamy 17-18.09.2020 do Multikina Złote Tarasy w Warszawie. Zależy nam na tym żebyście mieli okazję wspólnie się spotkać, poczuć klimat wydarzenia i zyskać maksymalnie jak najwięcej z prelekcji i warsztatów. Postaramy się też przygotować coś extra :).

Mamy świadomość, że zmiana może wiązać się z niedogodnościami po Waszej stronie, ale mamy nadzieję, że przyjmiecie ją ze zrozumieniem, bo działamy w jak najlepszej wierze, mając na uwadze zarówno bezpieczeństwo jak i jakość dostarczanej wiedzy.

Z naszej strony gwarantujemy, że włożymy całe serce i energię, by ta edycja spełniła (a nawet przewyższyła) Wasze oczekiwania.

PS. Aby umilić Wam okres oczekiwania na wrześniową edycję kongresu, w przyszłym tygodniu wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do premierowego, elektronicznego wydania czasopisma „PR Manager”.

Wydanie zostanie przesłane mailowo najpóźniej w piątek 03 kwietnia.

Dodatkowo każdy z uczestników, który dokona opłaty za bilet do końca kwietnia otrzyma dostęp do audiobooka o skutecznych technikach sprzedaży – ponad 3 godziny wyselekcjonowanej i sprawdzonej wiedzy. Każda lekcja przygotowana została przez najlepszych ekspertów - praktyków sprzedaży w Polsce.

Dziękujemy, że jesteś z nami i do zobaczenia we wrześniu! :)
Organizatorzy konferencji - redakcja „Magazyn Online Marketing”

Najważniejsze wydarzenie branży online marketingu tego roku!

 

XIX edycja Kongresu Online Marketing.

Na scenie najlepiej ocenieni prelegenci dotychczasowych edycji oraz najbardziej gorące tematy, których nie znajdziesz na żadnym innym wydarzeniu.

Nie możesz tego przegapić!

 
7
SZKOLEŃ
MARKETINGOWYCH
Starannie dobraliśmy tematykę pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia aż 7 pełnowartościowych szkoleń!
6
PRAKTYCZNYCH
WARSZTATÓW
Dzień po Kongresie możesz wziąć udział w jednym z całodziennych warsztatów odbywających się w małych grupach
20 40!
MINUT PEŁNYCH I WARTOŚCIOWYCH PRELEKCJI SZKOLENIOWYCH
Nie traktujemy tematów pobieżnie, po każdej prelekcji zdobędziesz rzeczywiste umiejętności.
GWARANCJA
BRAKU PRELEKCJI
SPONSORSKICH
Jako jedyni gwarantujemy brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Dla nas liczy się prawdziwa wiedza i wartość dla Uczestników
10 000+
UCZESTNIKÓW
POPRZEDNICH EDYCJI
Widzimy efekty naszych szkoleń po każdej kolejnej edycji poprzez kampanie, które są obecne w sieci. Mamy przyjemność i przywilej gościć najlepszych marketerów w Polsce!
92%
NAJWYŻSZYCH OCEN MERYTORYKI I PRELEGENTÓW
U nas nie spotkasz przypadkowych prelegentów oraz mało przydatnych na co dzień treści. Znamy najbardziej gorące potrzeby marketerów.

Poznaj wyjątkowe i unikalne tematy kongresowe:

 
  • Promocja nowego produktu w internecie
    Dowiesz się jak zaplanować bardzo skuteczną strategię promocji online nowego produktu/usługi, aby osiągnąć założone cele sprzedażowe oraz brandingowe? Przeanalizujemy dobre praktyki firm z sektora B2B i B2C przy różnych wielkościach budżetu.
  • Sprzedaż trudnego produktu
    Nauczymy Cię jak samodzielnie planować i prowadzić kampanie z pozoru „ niesprzedawalnego” produktu. Rozłożymy na czynniki pierwsze kompletne przykłady akcji małych, średnich i dużych firm, które przyniosły sukces.
  • Podnoszenie skuteczności działań w Google Ads
    Podpowiemy jak tworzyć reklamy w Google Ads, które nie wyglądają jak reklamy i dlatego są bardzo skuteczne. Nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dają olbrzymi zwrot z inwestycji.
  • Formaty reklamowe i nowe sposoby promocji w social mediach 2020/2021
    Dowiesz się, które działania i nowe formy promocji koniecznie musisz uwzględnić w roku. Szkoleniowcy odpowiedzą o tym jakie formaty będą promowane przez Facebooka i Instagram zapewniając większą skuteczność akcji promocyjnych.
  • Optymalizacja promocji w internecie bez zwiększania budżetu!
    Nauczymy Cię jak zaplanować budżet marketingowy, aby stał się on pożytecznym narzędziem, a nie uciążliwym ograniczeniem w promocji online.
  • Tworzenie kreacji sprzedażowych od A do Z
    Wytłumaczymy w jaki sposób wyróżnić się niestandardową kreacją promocyjną na tle narastającego szumu informacyjnego. Otrzymasz zestaw gotowych do zastosowania wskazówek, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż w internecie pomimo masowego stosowania adblocków przez użytkowników.
  • UX i usability w praktyce marketera
    Dowiesz się jak zaprojektować UX www, który wzbudza pozytywne emocje i zwiększa konwersję z prowadzonych działań marketingowych? Podpowiemy co sprawia, że interfejsy są intuicyjne oraz jakie podstawowe zasady należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu www.

Co wyróżnia wrześniową edycję kongresu?

 
  • Gotowe przepisy na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w internecie, których nie znajdziesz na innych wydarzeniach rozłożone na czynniki pierwsze.
  • Dzięki udziałowi w kongresie uzyskasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania i samodzielnie będziesz potrafił prowadzić zarówno bezpłatne, jak i płatne kampanie reklamowe w wielu kanałach.
  • Tylko u nas! Dowiesz się jak rozwiązać problemy z którymi borykasz się na co dzień odpowiadając za działania reklamowe oraz z jakimi nowościami w promocji online spotkasz się w 2020 roku
  • Prowadzący krok po kroku pokażą, w jaki sposób przygotować wzorcową kampanię reklamową, koncentrując się wyłącznie na takich rozwiązaniach, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej firmy.
  • 100% praktycznych i gotowych rozwiązań. Dzięki unikalnej formule będziesz potrafić w praktyce zastosować wiedzę pozyskaną podczas naszego wydarzenia.
  • Skupimy się na konkretnych planach promocyjnych. Specjalnie dla Ciebie połączymy twarde zagadnienia marketingowe z inspiracjami i trendami, które dadzą Ci gotowe recepty marketingowe.
  • Sprytne i unikalne rozwiązania - poznasz gotowe do zastosowania metody promocji w internecie, które wprowadziło do tej pory jedynie kilka firm, a okazały się niezwykle skuteczne

Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy!

 
Kongres organizowany jest przez redakcję aż 4 wiodących czasopism „Magazyn Online Marketing”, „Social Media Manager”, „PR Manager” i „Nowa Sprzedaż” wydawanych przez koncern globalny Forum Media Group działający na terenie 24 krajów. Dzięki dostępowi do wiedzy marketingowej z rynku amerykańskiego, azjatyckiego i zachodniej Europy jesteśmy w stanie przekazać Ci wiedzę na światowym poziomie.

PROGRAM

 
1

Formaty reklamowe i nowe sposoby promocji w social mediach 2020/2021.

Prowadzący: Artur Jabłoński
  • Jak zaplanować skuteczną i długofalową strategię obecności w mediach społecznościowych w zależności od grupy docelowej i wieku konsumentów?
  • Które działania i nowe formy promocji musisz uwzględnić w swoim mediaplanie na 2020 i 2021 rok.
  • Jakie formaty reklamowe będą głównie promowane przez Facebooka i Instagram zapewniając większą skuteczność akcji promocyjnych?
  • Jak będzie zmieniała się strategia działania i komunikacji w social mediach, m.in. poprzez nowe sposoby wyświetlania treści oraz nowy styl angażowania społeczności?
  • Jak kolejne zmiany w algorytmach będą wpływały na Twoją reklamę na Facebooku i Instagramie oraz jej koszt?
  • Jak wykorzystać rozwój nowych form komunikacji w social mediach do pozyskania większego zasięgu i zaangażowania odbiorców?
2

Jak z „mniej” zrobić „więcej”? Optymalizacja promocji w internecie bez zwiększania budżetu!

Prowadzący: Tomasz Brusik
  • Koszty akcji w marketingu online – jak dobrać model rozliczeń, mierzyć skuteczność działań online i w jaki sposób budować strukturę budżetu reklamowego w zależności od celu?
  • Zminimalizuj ryzyko przekroczenia oraz przepalania budżetu reklamowego – Jak za pomocą precyzyjnego wyznaczania celów rozsądnie rozłożyć koszty promocji Twojej firmy?
  • Przekonamy Cię do tego dlaczego istotniejsze jest to jak i kiedy wydajesz niż to, ile pieniędzy przeznaczasz na daną kampanię.
  • Nauczymy Cię jak zaplanować budżet marketingowy krótko i długoterminowy, aby stał się on pożytecznym narzędziem, a nie uciążliwym ograniczenie w promocji online.
  • O czym pamiętać kiedy dysponuje się niskim budżetem reklamowym i z jakich narzędzi warto korzystać planując promocję w internecie?
  • W jaki sposób ustawienia kampanii reklamowej wpływają na minimalizację kosztów? Poznaj sprytne sposoby optymalizacji promocji w poszczególnych kanałach promocji.
3

Tworzenie kreacji sprzedażowych od A do Z – o czym pamiętać, czego unikać?

Prowadzący: Paweł Tkaczyk
  • Na jakie pytania warto sobie odpowiedzieć, zanim przystąpisz do tworzenia kreacji sprzedażowej?
  • W jaki sposób wyróżnić się niestandardową kreacją promocyjną na tle narastającego szumu informacyjnego i skłonić klientów do zakupu?
  • Jakie są najważniejsze elementy skutecznej reklamy w internecie? Zestaw gotowych do zastosowania wskazówek, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż w internecie pomimo masowego stosowania adblocków przez użytkowników.
  • Jak stworzyć kreację, która przyciągnie uwagę i skłoni użytkownika do działania? Co robić, by jak najlepiej dopasować reklamy do potencjalnych klientów, umieszczając informacje o produktach bezpośrednio w reklamach.
  • Banner z ceną, czy bez ceny? Dobre praktyki w tworzeniu kreacji reklamowych wykorzystywanych m.in. w Google Ads, retargetingu, programach afiliacyjnych oraz kampaniach display – jak testować ich skuteczność, postawić na wizerunek, klikalność czy konwersję?
4

W jaki sposób wypromować nowy produkt w internecie?

 
  • Jak zaplanować strategię promocji online nowego produktu/usługi, aby osiągnąć założone cele sprzedażowe oraz brandingowe? Przegląd dobrych praktyk firm z sektora B2B i B2C przy różnych wielkościach budżetu.
  • Nowość! Jak dobierać i łączyć kanały marketingowe, by precyzyjnie kierować komunikaty do przyszłych klientów przy jednoczesnym niskim koszcie dotarcia i wysokim wskaźniku efektywności?
  • Jak tworzyć skuteczną promocję nowego produktu w mediach społecznościowych? Wskazówki, jak dopasowywać przekaz i kreacje, aby komunikacja skutecznie przyciągała uwagę odbiorców.
  • W jaki sposób wywołać pozytywny szum wokół marki i sprowokować ludzi do dyskusji o promowanym produkcie/usłudze?
  • Jak weryfikować prowadzone akcje promocyjne w internecie i szybko rezygnować z tych, które nie przynoszą efektów oraz maksymalizować te, które okazują się skuteczne.
5

Sprzedaż trudnego produktu w sektorze B2B – jak samodzielnie planować i prowadzić kampanie z pozoru „niesprzedawalnego” produktu

Prowadzący: Magdalena Urbaniak
  • Jak zacząć i samodzielnie przeprowadzić skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych „trudnych produktów” – krok po kroku.
  • Rozkładamy na czynniki pierwsze sposoby na skuteczną kampanię reklamową – kompletne przykłady akcji, które przyniosły sukces. Case study na podstawie małych, średnich i dużych firm z sektora B2B.
  • Analizujemy tylko te elementy kampanii produktów B2B, które rzeczywiście działają i które nie wymagają znacznych nakładów finansowych.
  • Na jakie narzędzia warto postawić w sprzedaży internetowej z pozoru „niesprzedawalnego” produktu?
  • Wyróżnij swoją markę! Jak samodzielnie konstruować niestandardową komunikację w internecie z klientem w sektorze B2B?
6

Jak samodzielnie podnieść skuteczność działań w Google Ads?

Prowadzący: Karol Dziedzic
  • Jak tworzyć reklamy w Google Ads, które nie wyglądają jak reklamy i dlatego są bardzo skuteczne.
  • Tylko u nas! Nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dają olbrzymi zwrot z inwestycji.
  • Jakie kombinacje kierowania reklam do sieci reklamowej Google dają ponadprzeciętne wyniki za niską stawkę.
  • Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach Ads, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika.
  • Jak stosować agresywne kampanie w Ads, aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze sposoby i praktyki.
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty/słowa kluczowe jest bardzo duża a stawki wysokie?
  • Jak pisać reklamy w zależności od tego na jakim etapie zakupowym jest klient?
     
    • klient poszukuje produktu/usługi, ale nie zna Twojej marki
    • klienta zna Twój produkt/usługę
7

Jak kierować uwagę klientów na odpowiednie sekcje strony www i prowadzić ich do zakupu? UX i usability w praktyce.

Prowadzący: Artur Maciorowski
  • Jak efektywnie i prowadzić testy użyteczności na użytkownikach strony internetowej? Z jakich bezpłatnych narzędzi skorzystać by codziennie być bliżej klienta?
  • Jak poradzić sobie z brakiem funduszy lub czasu na pozyskanie informacji o użytkownikach?
  • Jak zaprojektować UX www, który wzbudza pozytywne emocje i zwiększa konwersję z prowadzonych działań marketingowych?
  • Gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, aby skutecznie zwiększyć bazę potencjalnych klientów? Co powoduje ucieczkę użytkowników z formularzy? Jak poprawić konwersję formularza?
  • Jak minimalizować ilość błędów użytkownika oraz kierować uwagę klientów na odpowiednie sekcje strony www?
  • Co sprawia, że interfejsy są intuicyjne oraz jakie podstawowe zasady należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu www?
...

Temat - niespodzianka

Śledź nas na bieżąco i dowiedz się jako jeden z pierwszych co zaplanowaliśmy specjalnie dla Ciebie.

Prelegenci

 
Paweł Tkaczyk
"zarabia na życie opowiadaniem historii"
jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom... więcej i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie. mniej
Artur Jabłoński
CEO agencji digitalk
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo,... więcej Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 4 tysiące godzin. Autor dwóch bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku” oraz “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.  mniej
Artur Maciorowski
Szkoleniowiec e-marketingu, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing
Niezależny konsultant. Zjadł zęby na marketingu internetowym. Związany z Magazynem Online Marketing od samego początku... więcej jego powstania. Cierpliwy szkoleniowiec. Przeszkolił już z nami tysiące osób. Artur specjalizuje się w tematach planowania działań marketingowych, a także w e-mail marketingu. Pomaga różnym branżom uzyskiwać lepsze wyniki. mniej
Marcin Maj
Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji
Analityk trendów, strateg, doradca biznesowy. Definiuje najważniejsze zjawiska konsumenckie i wskazuje ich konsekwencje... więcej dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek. mniej
Magdalena Urbaniak
Założycielka MaxTractor.agency
Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy... więcej bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX, SEMrush, InfoShare. Twórczyni pierwszej w Polsce konferencji dla youtuberów w rolnictwie AgroCon. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie. mniej
Tomasz Brusik
Rysuję fejsbuki
Ekspert social media i rysownik. Buduje profile społecznościowe. Wyciska ile się da z kampanii reklamowych. Prowadzi blog rysujefejsbuki.pl, na którym... więcej pisze i rysuje o mediach społecznościowych. mniej
Grzegorz Miecznikowski
CEO S Words Agency
LinkedIn Hacker, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Social Media Geek pełną gębą.
 
Jakub Biel
Autor pierwszej polskiej kampanii na Pornhubie
Aktualnie odpowiada za komunikację firmy x-kom, wcześniej pracownik m. in. firmy Solgaz, Onet.pl, czy kilku stacji radiowych. Częsty prelegent... więcej na konferencjach i wykładowca akademicki. Znany z niestandardowego podejścia do marketingu. mniej
Michał Dziekoński
Dyrektor Zarządzający GAMEA & MARKEA
Marketing Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach (np. SIEMENS). Trener i konsultant marketingowy z ponad 12-letnim doświadczeniem... więcej zawodowym (np. Chartered Institute of Marketing, Blue Business Media, IIR, Marketing w Praktyce, MBA University of Warsaw i inne). W ciągu ostatnich 10 lat przeszkolił ponad 10 000 menedżerów i specjalistów ds. marketingu i sprzedaży. Autor i współautor książek: „Marketing Metrics”, „Jak przygotować profesjonalny plan marketingowy”, „E-marketing”, „Learning Battle Cards”. Autor ponad 50 gier biznesowych zaprojektowanych dla konkretnego sektora i firmy. mniej
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu... więcej maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. mniej

Kolejnych Prelegentów ujawnimy wkrótce!

Limitowana przedsprzedaż została otwarta!

 
Zarezerwuj miejsce na najlepszych warunkach!
Pierwsze bilety już od 599 zł
WEŹ UDZIAŁ

A dodatkowo…. Tylko u nas…

Drugiego dnia możesz wybrać jeden z opcjonalnych całodniowych warsztatów! Zajęcia odbywają się 22 kwietnia w Golden Floor Plaza w małych grupach, dlatego warto pospieszyć się z rezerwacją miejsca!
 
1

Najnowsze metody pozyskiwania nowych klientów – generowanie leadów krok po kroku

Prowadzący: Artur Maciorowski
POKAŻ PROGRAM WARSZTATU
  • Nowe, wydajne ścieżki zakupowe 2020 oraz schematy pozyskiwania „gorących” leadów o najwyższej konwersji inspirowane najlepszymi praktykami marketerów z 2019 i 2020 roku.
  • Gotowe plany promocyjne – od planu, poprzez tworzenie formularzy, po kampanie online dla MSP i dużych firm.
  • Co działa na klienta biznesowego, który poszukuje doskonałego produktu i fachowej obsługi – co musisz dać od siebie, aby klient B2B zostawił Ci swoje dane i aby był to tzw. "gorący lead"?
  • Jak "zaprojektować" kolejne kroki w pozyskaniu leadów – co najpierw: social, mail czy inny kanał oraz jak "zamknąć" akcję dla najlepszego wyniku.
  • W jaki sposób ulepszyć CTA (call to action), aby zwiększyć jego skuteczność, a co z tym idzie liczbę konwersji na landing page’u?
  • Jak przygotować "wabik", na który łowi się najwięcej leadów i jaka powinna być jego forma w zależności od profilu Twojej firmy.
  • Jak zweryfikować jakość pozyskanego leada (gotowość do zakupu – posiadany budżet, decyzyjność klienta, itp.)?
  • Jak wykorzystać nowe możliwości systemu reklamowego Google Ads w analizie wyników procesu generowania leadów?
2

Strategia marketingowa krok po kroku

Prowadzący: Michał Dziekoński
 
 
POKAŻ PROGRAM WARSZTATU
  • Jak zaplanować od A do Z kampanię integrującą narzędzia offline i online, aby osiągnąć najwyższy zwrot z inwestycji?
  • Jaki powinien być pierwszy krok planowania strategii? Jakie informacje zebrać i jak je wykorzystać?
  • Jak pozycjonować się rynkowo na tle konkurencji, aby strategie była skuteczna i efektywna?
  • Jak analizować portfel produktów i usług firmy oraz planować działania maksymalizujące wartość?
  • Jak pracować z insightami konsumenckimi? Sposoby doboru cech produktów do potrzeb klienta.
  • Jak skutecznie zarządzać cenami uwzględniając wysokość cen oraz psychologię cen?
  • W jaki sposób budować kanały dystrybucji, aby zapewnić maksymalny zasięg oraz dopasowanie do preferencji klientów?
  • Jak łączyć komunikację marketingową offline i online, aby osiągnąć maksymalny efekt?
  • Jak prognozować sprzedaż zapewniając równowagę między podażą a popytem?
  • Jakie są czynniki sukcesu efektywnej kampanii marketingowej?
  • Jak analizować doświadczenia z symulacji rynkowej i przenosić je do realnych działań Twojej firmy?
  • Jak przygotować briefy do kampanii, aby trafnie pozycjonować się na tle konkurencji? Wybrane sposoby – z wykorzystaniem narzędzi, które uczestnicy warsztatów otrzymają na własność.
3

Content i copywriting w praktyce

Prowadzący: Paweł Tkaczyk
 
 
POKAŻ PROGRAM WARSZTATU
  • Jak zbudować strategię i plan taktycznych dla działań w ramach content marketingu?
  • Jak różnicować komunikację w ramach marketingu treści w zależności od odbiorcy
  • Formy i narzędzia content marketingu od A do Z – odpowiedzi na pytania - co buduje świadomość, co angażuje i skłania do pozostawienia kontaktu, a co sprzedaje?
  • Trendy w webwritingu, które warto znać dbając o atrakcyjny content marketing.
  • Jak pisać na stronie www jeśli Twój główny cel to sprzedaż? Audyt treści, języka, kluczowych przycisków i grafik dających konwersję.
  • W jaki sposób przygotować najbardziej przyjazne użytkownikowi informacje, tak aby zauważył to co najważniejsze – układ, forma, rozmiar, czcionka, zdjęcia, kolory, grafiki, wideo.
  • Jak tworzyć wysokiej jakości treści kiedy nie lubisz lub nie potrafisz dobrze pisać?
  • Jak mierzyć skuteczność działań content marketingu? Sprawdzone narzędzia do oceny efektywności publikowanych treści.
  • Jak rozliczać kampanie content marketingowe stosując odpowiednie wskaźniki, by prawidłowo ocenić efekty podjętych działań?
  • Jak dobrać KPI w kampaniach content marketingowych i kiedy je kontrolować, aby zadbać o efektywność działań contentowych?
4

Facebook (zagadnienia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych osób)

Prowadzący: Artur Jabłoński
POKAŻ PROGRAM WARSZTATU
  • Które cele reklamowe ustawić na poszczególnych etapach decyzyjnych klienta, aby skłonić go do podjęcia określonych działań?
  • Jak dzięki odpowiedniemu doborowi grupy docelowej wyświetlać reklamy osobom, które nigdy nie były na Twojej stronie www?
  • W jakie sposób wybór celu reklamowego dla kampanii pozwala dookreślić, do jakiej części grupy docelowej chcemy dotrzeć zanim jeszcze ją wybierzemy?
  • Jak skonfigurować proces remarketingowy z wykorzystaniem konwersji niestandardowych?
  • Jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu kampanii remarketingowej na Facebooku i Instagramie?
  • Jak dobrać grupę docelową do działań reklamowych na Facebooku i Instagramie? Jakie narzędzia pozwolą Ci skuteczniej określić Twoją grupę docelową?
  • Jak targetować reklamę na osoby, które odwiedziły Twoja stronę z konkretnego źródła ruchu
  • Jak ustawiać kombinacje targetowania kampanii, aby rozsądnie wydawać budżet tylko w swojej grupie docelowej?
  • Przykładowe targetowanie i formaty reklamowe dla poszczególnych etapów ścieżki zakupowej klienta.
  • Jak stworzyć efektywny lejek sprzedażowy bazując na wyświetlaniu klientom treści w ściśle określonej kolejności?
  • W jaki sposób nie przepalać budżetu i zabezpieczyć się przed wyświetlaniem zestawów reklamowych tym samym osobom?
5

Influencer marketing – instrukcja krok po kroku

Prowadzący: Magdalena Urbaniak
POKAŻ PROGRAM WARSZTATU
  • Jak przygotować i przeprowadzić kampanię z influencerem krok po kroku?
  • O czym bezwzględnie pamiętać podczas przygotowywania mediaplanu do kampanii inluencer-marketingowej?
  • Kiedy lepszym rozwiązaniem jest współpraca długoterminowa, a kiedy pojedyncza akcja promocyjna?
  • Czym kierować się w wyborze influencera dla Twojej marki, aby kampania była efektywna i angażująca potencjalnych klientów?
  • Na podstawie jakich danych porównywać oferty współpracy od wielu influencerów?
  • Jak tworzyć grono ambasadorów marki i nagradzać ich za wpisy, aby uniknąć posądzenia do teksty sponsorowane?
  • W jaki sposób poprawnie mierzyć zasięgi influencerów w poszczególnych social mediach i co to oznacza dla Twojego produktu? Wskaźniki jakimi można mierzyć efekty kampanii.
  • Jakie informacje zamieścić w briefie kampanii angażującej influencera – przykładowy, prosty wzór?
  • Jak wykorzystać potencjał lokalnych blogerów i influencerów do budowy wizerunku Twojej marki?
  • Jak rozliczać się z influencerem i jaki model rozliczeń wybrać zabezpieczając własne interesy?
  • Co powinien zawierać wartościowy raport z kampanii prowadzonej przez influencera?
6

LinkedIn od A do Z

POKAŻ PROGRAM WARSZTATU
  • W jaki sposób wykorzystać potencjał kanału LinkedIn, aby skutecznie docierać do odbiorców bez ponoszenia żadnych kosztów?
  • Narzędzia reklamowe na LinkedIn – jak mądrze inwestować, aby Twoje działania przyniosły wymierne rezultaty?
  • Jak sprytnie wykorzystać posiadane kontakty w sieci LinkedIn do promocji swoich produktów o usług?
  • Tworzenie wariantów reklam i testowanie – jak „krok po kroku” skonfigurować kampanię tak, aby uniknąć zjawiska „przepalania budżetów”?
  • Jak rozliczać działania na LinkedIn – gotowe do zastosowania metody rozliczania kampanii i schematy podejmowania dalszych decyzji promocyjnych.
  • Jak pozyskiwać wartościowe leady B2B z LinkedIn – przykłady kampanii firm z sektora B2B wraz ze szczegółową analizą etapów, które są kluczowe dla wysokiej konwersji.
  • Jak za pomocą LinkedIn i Company Page znaleźć potencjalnych klientów i na czym polega wartościowa interakcja z użytkownikami, która do tego celu prowadzi?

Jakie bonusy otrzymasz?

Egzemplarz Magazynu Online Marketing
Egzemplarz Social Media Manager
Dostęp do aplikacji, dzięki której sporządzisz notatki na każdej z prezentacji na żywo!
Po wydarzeniu - dostęp do podcastu z materiałami specjalnymi, przygotowanego specjalnie dla Uczestników Kongresu Online Marketing
Dostęp do nagrań wideo z prezentacji
Elektroniczny certyfikat potwierdzenia udziału w Kongresie

Formularz zgłoszeniowy

Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Online Marketing
W FORMIE ONLINE

Bilet Standard w formie online
(I dzień)
zł netto
zamiast 699zł netto

Bilet zawiera:

  • Udział w części wykładowej wydarzenia
  • Bonusy: wideo z konferencji, egzemplarz Magazynu Online Marketing i Social Media Manager, dostęp do aplikacji mobilnej w dniu wydarzenia, elektroniczny certyfikat, dostęp do dedykowanego podcastu po wydarzeniu.
Najczęściej wybierany
Bilet Premium w formie online
(I dzień + wybrane warsztaty)
netto

Bilet zawiera:

  • Udział w części wykładowej wydarzenia + udział w wybranych warsztatach drugiego dnia wydarzenia
  • Bonusy: wideo z konferencji, egzemplarz magazynów: Online Marketing i Social Media Manager, dostęp do aplikacji mobilnej w dniu wydarzenia, elektroniczny certyfikat, dostęp do dedykowanego podcastu po wydarzeniu.

Wybierz warsztat:

Partnerzy:
 

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest koszt udziału w kongresie?
Przy zgłoszeniach złożonych do 12.02.2020 r. cena uczestnictwa jednej osoby w dniu 21 kwietnia 2020 r. (część wykładowa) wynosi 599 zł netto. Koszt uczestnictwa jednej osoby zgłoszony do 12.02.2020 r. w dniach 21 oraz 22 kwietnia 2020 roku (część wykładowa oraz warsztaty) wynosi 999 zł netto.
Cena obejmuje udział w całodniowym kongresie oraz catering. Cena nie obejmuje noclegu i parkingu.

Czy jest możliwość otrzymania dodatkowych rabatów na kongres?

Przy zgłoszeniu 3-4 osób Organizator udzieli 10% rabatu. Natomiast przy zgłoszeniu 5 i więcej osób cena zostanie ustalona indywidualnie. W takim przypadku zapraszamy do kontaktu z Martą Szukałą: telefonicznie (502 238 015) lub mailowo marta.szukala@forum-media.pl
Jak mogę zapłacić za udział w kongresie?
Do wyboru są dwie opcje: płatność online Dotpay oraz płatność na podstawie faktury pro forma. Wystarczy wybrać preferowaną opcję podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru proformy, zostanie ona wysłana do Zamawiającego na około dwa miesiące przed kongresem.

Bez względu na wybraną formą płatności, jeśli Zamawiający nie ureguluje płatności do dnia Kongresu, w ciągu 7 dni od Kongresu wystawiona zostanie faktura VAT.
Czy wystawiane są faktury za uczestnictwo? Czy fakturę VAT mogę odebrać na miejscu Kongresu?
Zarówno przy płatność online Dotpay, jak i płatności na podstawie faktury pro forma, każdy Zamawiający otrzyma po Kongresie fakturę VAT. Zostanie ona wysłana pocztą w terminie 7 dni od Kongresu.

Nie ma możliwości odbioru faktury VAT podczas trwania Kongresu.
Co mogę zrobić gdy została wystawiona faktura pro forma, a chcę zmienić dane do faktury?
W przypadku zmiany danych wystarczy przesłać pisemną informację na adres: forum.szkolenia@forummedia.pl podając dane umożliwiające identyfikację Zamawiającego, np. numer faktury pro forma, numer zamówienia lub dokładne dane firmy oraz wskazać prawidłowe dane do wystawienia dokumentu. Zmiana danych jest możliwa przed wystawieniem faktury VAT, czyli przed dokonaniem wpłaty za Kongres, najpóźniej do 2 dni przed jego terminem.

Co zrobić w sytuacji gdy z przyczyn losowych nie mogę wziąć udziału w kongresie?

W tej sytuacji przysługuje Tobie możliwość zmiany uczestnika. Poinformuj nas o tym pisemnie na adres: marta.szukala@forum-media.pl podając dane umożliwiające identyfikację, np. numer Klienta lub numer NIP firmy. Zmiany uczestnika możesz dokonać najpóźniej na 1 dzień przed kongresem.

W jaki sposób zostanę powiadomiony o tym, że formularz zgłoszeniowy został dostarczony do organizatora Kongresu?

W ciągu 4 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników Kongresu drogą mailową.
Zgłosiłem udział w kongresie, jednak z nieprzewidzianych powodów nie mogę brać w niej udziału. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
  • Na 30 dni i więcej przed Kongresem: Wystarczy pisemna (e-mailowa) rezygnacja z udziału w Kongresie. Nie ponosisz wtedy żadnych kosztów. Jeśli zdążyłeś już opłacić uczestnictwo, w ciągu 14 dni od otrzymania rezygnacji w formie pisemnej zostaną Tobie zwrócone pieniądze.
  • Do 20 marca 2020 roku rezygnacja z uczestnictwa jest bezpłatna.
  • Mniej niż 30 dni przed Kongresem: Uczestnik ponosi pełne koszty uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury.
Zamiast zgłoszonej osoby w Kongresie może wziąć udział inny pracownik firmy - należy o tym fakcie poinformować organizatora Kongresu. Dlatego w takim przypadku zachęcamy do poszukania zastępstwa.
Co się stanie jeśli nie zapłacę przed kongresem – czy to oznacza rezygnację z udziału?
Nieuregulowanie płatności przed terminem Kongresu nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w kongresie. Opłacamy lokal, posiłki i kupujemy materiały szkoleniowe, bazując na Twoim zgłoszeniu. Jeśli uczestnik nie może wziąć udziału w Kongresie, musi złożyć pisemną rezygnację na adres: marta.szukala@forum-media.pl
Co w sytuacji jeśli zapłaciłem już za Kongres, ale zgłosiłem rezygnację na 30 dni przed wydarzeniem?
Taka rezygnacja zostanie przyjęta i nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Wpłacona kwota zostanie Tobie zwrócona w ciągu 14 od dostarczenia nam rezygnacji w formie pisemnej.
W jakich godzinach odbywa się kongres oraz warsztaty?
Kongres 21 kwietnia odbędzie się w godzinach 9:55 - 17:00 natomiast drugi dzień 10:30-16:00.
Gdzie odbywa się drugi dzień Kongresu?
Drugi dzień odbędzie się w kompleksie Golden Floor przy ulicy Aleje Jerozolimskie 123 w budynku Millenium Plaza.
Kiedy otrzymam dostęp do nagrań wideo?
Każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo w ciągu 14 dni roboczych. O uruchomieniu platformy Organizator poinformuje uczestników mailowo.
Czy mogę zgłosić się na kongres jako osoba prywatna?
Oczywiście, zapraszamy zarówno firmy, jak i osoby prywatne chcące podnieść swoje kwalifikacje :)
Czy będę miał zapewnione Wi-fi?
Organizator zapewni dostęp do sieci Wi-fi podczas obu dni Kongresu.
Czy w przypadku jednostek budżetowych możemy skorzystać z ceny bez VATu?
Jednostki budżetowe oraz inne podmioty zwolnione z podatku VAT prosimy o kontakt mailowy z forum.szkolenia@forum-media.pl celem pobrania stosowanego oświadczenia wymaganego przy procedurze zwolnienia z VAT-u.
Czy warsztaty drugiego dnia Kongresu są nagrywane?
Nagrania obejmują wyłącznie prelekcje, które odbędą się 21 kwietnia.
Czy otrzymam certyfikat potwierdzający mój udział w Kongresie?
Wszystkie osoby, które zgłosiły chęć otrzymania certyfikatu otrzymają go po zakończeniu Kongresu w formie elektronicznej.

Kontakt

KONTAKT W SPRAWACH ORGANIZACYJNYCH:
konferencje@forum-media.pl

Marta Szukała
Project Manager
marta.szukala@forum-media.pl

Dominika Stachowska
Junior Event Manager
dominika.stachowska@forum-media.pl

Warunki uczestnictwa

  • Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Forum Media Polska Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia przez stronę www wydarzenia.
  • W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji.
  • W przypadku wyboru opcji płatności na podstawie pro formy podstawę płatności za konferencję stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana do Zamawiającego przed terminem konferencji. Można także dokonać płatności on-line wybierając taką opcję w formularzu zamówienia. Bez względu na wybraną formę płatności po zaksięgowaniu wpłaty w terminie 7 dni na adres podany w zamówieniu zostanie wysłana faktura VAT.
  • W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3-4 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • powyżej 5 osób - w celu indywidualnej negocjacji ceny, prosimy o kontakt telefoniczny 502 238 015 lub mailowy: marta.szukala@forum-media.pl
  • Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze pro-forma.
  • Osoby, które nie wezmą udziału w Kongresie, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
  • Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Kongresie.
  • W przypadku braku płatności przed konferencją w terminie 7 dni po terminie konferencji Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  • Składając zamówienie na szkolenie lub konferencje po terminie możliwej rezygnacji (w przypadku konferencji 30 dni przed terminem, w którym ma się odbyć) i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za konferencje w pełnej wysokości.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Kongresie może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora Kongresu).
  • W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania Kongresu, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty Kongresu.
  • Doręczenie oświadczenia o rezygnacji z udziału w Kongresie nie później niż 30 dni przed terminem Kongresu nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
  • W przypadku doręczenia pisemnego oświadczenia w terminie późniejszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia Kongresu lub w przypadku nieprzybycia Uczestnika na Kongres, bez wcześniejszego oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje opłata za Kongres w pełnej wysokości.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Kongresu