OBSZARY MARKETINGU ONLINE, NA KTÓRYCH SIĘ SKUPIAMY
Social Media
Content Marketing
Programmatic
Doświadczenia Klienta (UX/UI)
Strategia Sprzedaży
Strategia Marketingowa
SEO i Analityka Internetowa
Marketing Przyszłości

Program wydarzeniabb

22
czwartek
września 2022
PRELEKCJE
10.00-18.00 Kino Luna, Warszawa lub Online
 
 
PRELEKCJA 1

Obszar: Content marketing

Prelegent:
Artur Maciorowski

Temat: Snackable, rich i recycling content - jak tworzyć angażujące i uniwersalne treści w Internecie w ramach strategii Content Marketing?

Zagadnienia: Jak wynika z raportu OnAudience, 46% banerów w polskiej sieci jest blokowana przez użytkowników. Dlatego, aż 80% firm wykorzystuje content marketing w swoich działaniach (IAB Polska).

 
 
PRELEKCJA 2

Obszar: Strategia marki

Prelegent:
Paweł Tkaczyk

Temat: Słowa, które mają moc – czy storytelling w marketingu wciąż jest w cenie?

Zagadnienia: Opowiadanie angażujących historii to jeden ze sposobów do wzbudzenia zainteresowania wśród odbiorców. Ich pozytywne decyzje zakupowe mogą w szybki sposób przełożyć się na rozwój firmy. Badania wskazują, że firmy, które potrafią sprawnie opowiadać o swojej marce rozwijają w swoich potencjalnych Klientach zaufanie i przywiązanie do marki.

 
 
PRELEKCJA 3

Obszar: SEO i analityka internetowa

Prelegent:
Krzysztof Marzec

Temat:  Google Analytics 4 bez teoretyzowania: praktyczne przykłady raportów i zastosowań

Zagadnienia: Jak specjalista wykorzystuje Google Analytics do wsparcia swoich działań marketingowych? Jak dzięki raportom podejmować decyzje, wyciągać wnioski i ulepszać efekty kampanii?

 
 
PRELEKCJA 4

Obszar: Marketing przyszłości

Prelegent:
Anna Ledwoń

Temat: Brand purpose i brand activism marek w Social Media i nie tylko – widoczny trend w 2022 roku

Zagadnienia: 80% Polaków z dostępem do Internetu kupuje online, 50% wydaje na zakupy ponad 300 zł miesięcznie.
Brand purpose to wyższy sens istnienia marki, jej pozamaterialny cel. To powód, dla którego istnieje Twoja firma lub marka i wartość, którą jej istnienie przynosi klientom.

 
 
PRELEKCJA 5

Obszar: Programmatic

Prelegent:
Maciej Musioł

Temat:  Ale w sumie ile to kosztuje - jak dobrać platformę programmatic w zależności od budżetu reklamowego?

Zagadnienia: Według danych eMarketera globalne wydatki na programmatic buying wzrosły w 2021 roku o 29%. Prognozy na kolejne lata zakładają dalszy wzrost budżetów na ten model zakupu: odpowiednio 19% w 2022 r. i 16% w 2023 r.

 
 
PRELEKCJA 6

Obszar: Strategia sprzedaży

Prelegent:
Michał Holka

Temat: Amazon i Allegro – jak promować produkty na polskim i zagranicznym rynku na przykładzie współpracy z największymi graczami e-commerce?

Zagadnienia: Strategia pełnego wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego – zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach, to klucz do sukcesu dla Twojego e-commerce’u.

 
 
PRELEKCJA 7

Obszar: Doświadczenia Klienta (UX/UI)

Prelegent:
Joanna Ostafin

Temat:  Kiedy konkurencja potrafi więcej i szybciej - kiedy dobry UX sprawia, że strona sprzedaje, a Klient jest zadowolony

Zagadnienia: Jak przy pomocy UX poszerzyć zasięgi i w końcu zacząć sprzedawać efektywnie. Według szacunków wartość rynku e-learningu do 2025 roku przekroczy 300 miliardów dolarów. Jednym z kluczowych elementów budowy takiego produktu, jest odpowiednia strona internetowa.

 
 
PRELEKCJA 8

Obszar: Social Media

Prelegent:
Daria Bokowy

Temat: Szalejące algorytmy Facebooka – kilka technicznych uwag o tym, czym jeszcze zaskoczy nas Meta i dlaczego musisz zmienić swoje Facebook’owe nawyki

Zagadnienia: Na początku 2022 roku Facebook wprowadził zmiany w swoim panelu reklamowym dotyczące dwóch istotnych obszarów tworzenia kampanii reklamowej – w wyborze celu kampanii oraz możliwościach wyboru grupy docelowej. Ponad 60% marketerów do dziś nie wie, jak poradzić sobie z nowymi ustawieniami.

 
 
PRELEKCJA 9

Obszar: Strategia marketingowa

Prelegent:
Michał Dziekoński

Temat:  Strategia marketingowa w kilku krokach – unikatowe i sprytne wskazówki dla e-marketerów

Zagadnienia: Analitycy przewidują, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić ok. 58% światowych wydatków na reklamę. Stanie się tak, ponieważ reklamodawcy będą chcieli docierać do konsumentów tam, gdzie oni się znajdują, czyli w sieci.

23
piątek
września 2022
WARSZTATY - każdy warsztat trwa 6 godzin!
10.00 – 16.00 – Golden Floor Plaza, Warszawa
5 różnych ścieżek tematycznych
6 godzin zegarowych zajęć stacjonarnych
autorskie programy szkoleniowe naszych prelegentów
narzędzia marketingowe krok po kroku
szkolenie na danych i realnych case study
praktyczne wskazówki i unikatowe tipy
 
 
1. WARSZTAT CONTENTOWY

Prelegent:
Paweł Tkaczyk

Temat: Content marketing i copywriting sprzedażowy

Zagadnienia: Jak pisać, by pozyskać uwagę odbiorców i zaangażować ich w relację z marką?

 
 
2. WARSZTAT TECHNICZNY

Prelegent:
Maciej Musioł

Temat: Programmatic – jak zacząć zarabiać na zautomatyzowanym systemie zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej?

Zagadnienia: Jak rozpocząć swoją przygodę z programmatic krok po kroku

 
 
3. WARSZTAT STRATEGICZNY

Prelegent:
Artur Maciorowski

Temat: Najlepsze Strategie Online w Marketingu - kompletny marketing mix na najbliższe miesiące. Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych?

Zagadnienia: Jak zaplanować kampanie zintegrowane w oparciu o różne kanały online i offline – jak łączyć media i mierzyć skuteczność?

 
 
4. WARSZTAT Z BUDŻETOWANIA

Prelegent:
Michał Dziekoński

Temat: Budżet reklamowy w kanale online – od podziału do stworzenia najlepiej konwertującego kanału sprzedażowego

Zagadnienia: Jak podzielić budżet na poszczególne działania reklamowe, aby rozłożyć ryzyko i tym samym osiągnąć cel sprzedażowy?

 
 
5. WARSZTAT FACEBOOKOWY

Prelegent:
Piotr Chmielewski

Temat: Facebook w 2022 roku – najważniejsze zmiany, które bezpośrednio wpływają na sprzedaż

Zagadnienia: Jak ustawiać grupy docelowe, wybierać cel reklamowy i nie przepalać budżetu przy wysokich kosztach reklam?

Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy

Nasza marka jest gwarancją najwyższej jakości wiedzy teoretycznej przełożonej na praktykę. Nasza działalność przez lata rozwijała się podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów. Wśród naszych czasopism znajdziesz: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowa sprzedaż, PR Manager.
DO ROZPOCZĘCIA WYDARZENIA POZOSTAŁO:
0dni
0godz.
0min.
0sek.

Weź udział

 

Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!

Bilet na Kongres online
cena zmienia się 18 maja
99zł netto (121,77zł brutto)
119zł netto (146,37zł brutto)
Bilet na Kongres stacjonarny
cena zmienia się 18 maja
299zł netto (367,77zł brutto)
349zł netto (429,27zł brutto)
Bilet na Kongres online
+ Warsztat stacjonarny
cena zmienia się 18 maja
699zł netto (859,77zł brutto)
649zł netto (798,27zł brutto)
Bilet na Kongres stacjonarny
+ Warsztat stacjonarny
cena zmienia się 18 maja
899zł netto (1105,77zł brutto)
949zł netto (1167,27zł brutto)

Konferencja Online lub Stacjonarnie:

Kino Luna
ul. Marszałkowska 28
00-576 Warszawa

W tym roku spotykamy się w Kinie Luna które, znajduje się w samym sercu miasta Warszawy, obok Pl. Zbawiciela - nowego centrum życia towarzyskiego miasta.

Warsztaty Stacjonarnie:

Golden Floor Plaza
Atlas Tower, al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa

Warsztaty odbędą się w dobrze znanej lokalizacji uczestnikom poprzednich edycji! Warsztaty odbywają się równolegle, każdy trwa 6 godzin.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.

Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska

Brand Manager
 
tel.: 61 66 55 768
 
tel. kom.: 48 536 784 938
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
   
 
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska