Program wydarzeniabb
września 2022
Obszar: Content marketing
Prelegent:
Artur Maciorowski
Temat: Snackable, rich i recycling content - jak tworzyć angażujące i uniwersalne treści w Internecie w ramach strategii Content Marketing?
Zagadnienia: Jak wynika z raportu OnAudience, 46% banerów w polskiej sieci jest blokowana przez użytkowników. Dlatego, aż 80% firm wykorzystuje content marketing w swoich działaniach (IAB Polska).
Obszar: Strategia marki
Prelegent:
Paweł Tkaczyk
Temat: Słowa, które mają moc – czy storytelling w marketingu wciąż jest w cenie?
Zagadnienia: Opowiadanie angażujących historii to jeden ze sposobów do wzbudzenia zainteresowania wśród odbiorców. Ich pozytywne decyzje zakupowe mogą w szybki sposób przełożyć się na rozwój firmy. Badania wskazują, że firmy, które potrafią sprawnie opowiadać o swojej marce rozwijają w swoich potencjalnych Klientach zaufanie i przywiązanie do marki.
Obszar: SEO i analityka internetowa
Prelegent:
Krzysztof Marzec
Temat: Google Analytics 4 bez teoretyzowania: praktyczne przykłady raportów i zastosowań
Zagadnienia: Jak specjalista wykorzystuje Google Analytics do wsparcia swoich działań marketingowych? Jak dzięki raportom podejmować decyzje, wyciągać wnioski i ulepszać efekty kampanii?
Obszar: Marketing przyszłości
Prelegent:
Anna Ledwoń
Temat: Brand purpose i brand activism marek w Social Media i nie tylko – widoczny trend w 2022 roku
Zagadnienia: 80% Polaków z dostępem do Internetu kupuje online, 50% wydaje na zakupy ponad 300 zł miesięcznie.
Brand purpose to wyższy sens istnienia marki, jej pozamaterialny cel. To powód, dla którego istnieje Twoja firma lub marka i wartość, którą jej istnienie przynosi klientom.
Obszar: Programmatic
Prelegent:
Maciej Musioł
Temat: Ale w sumie ile to kosztuje - jak dobrać platformę programmatic w zależności od budżetu reklamowego?
Zagadnienia: Według danych eMarketera globalne wydatki na programmatic buying wzrosły w 2021 roku o 29%. Prognozy na kolejne lata zakładają dalszy wzrost budżetów na ten model zakupu: odpowiednio 19% w 2022 r. i 16% w 2023 r.
Obszar: Strategia sprzedaży
Prelegent:
Michał Holka
Temat: Amazon i Allegro – jak promować produkty na polskim i zagranicznym rynku na przykładzie współpracy z największymi graczami e-commerce?
Zagadnienia: Strategia pełnego wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego – zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach, to klucz do sukcesu dla Twojego e-commerce’u.
Obszar: Doświadczenia Klienta (UX/UI)
Prelegent:
Joanna Ostafin
Temat: Kiedy konkurencja potrafi więcej i szybciej - kiedy dobry UX sprawia, że strona sprzedaje, a Klient jest zadowolony
Zagadnienia: Jak przy pomocy UX poszerzyć zasięgi i w końcu zacząć sprzedawać efektywnie. Według szacunków wartość rynku e-learningu do 2025 roku przekroczy 300 miliardów dolarów. Jednym z kluczowych elementów budowy takiego produktu, jest odpowiednia strona internetowa.
Obszar: Social Media
Prelegent:
Daria Bokowy
Temat: Szalejące algorytmy Facebooka – kilka technicznych uwag o tym, czym jeszcze zaskoczy nas Meta i dlaczego musisz zmienić swoje Facebook’owe nawyki
Zagadnienia: Na początku 2022 roku Facebook wprowadził zmiany w swoim panelu reklamowym dotyczące dwóch istotnych obszarów tworzenia kampanii reklamowej – w wyborze celu kampanii oraz możliwościach wyboru grupy docelowej. Ponad 60% marketerów do dziś nie wie, jak poradzić sobie z nowymi ustawieniami.
Obszar: Strategia marketingowa
Prelegent:
Michał Dziekoński
Temat: Strategia marketingowa w kilku krokach – unikatowe i sprytne wskazówki dla e-marketerów
Zagadnienia: Analitycy przewidują, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić ok. 58% światowych wydatków na reklamę. Stanie się tak, ponieważ reklamodawcy będą chcieli docierać do konsumentów tam, gdzie oni się znajdują, czyli w sieci.
września 2022
Prelegent:
Paweł Tkaczyk
Temat: Content marketing i copywriting sprzedażowy
Zagadnienia: Jak pisać, by pozyskać uwagę odbiorców i zaangażować ich w relację z marką?
Prelegent:
Maciej Musioł
Temat: Programmatic – jak zacząć zarabiać na zautomatyzowanym systemie zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej?
Zagadnienia: Jak rozpocząć swoją przygodę z programmatic krok po kroku
Prelegent:
Artur Maciorowski
Temat: Najlepsze Strategie Online w Marketingu - kompletny marketing mix na najbliższe miesiące. Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych?
Zagadnienia: Jak zaplanować kampanie zintegrowane w oparciu o różne kanały online i offline – jak łączyć media i mierzyć skuteczność?
Prelegent:
Michał Dziekoński
Temat: Budżet reklamowy w kanale online – od podziału do stworzenia najlepiej konwertującego kanału sprzedażowego
Zagadnienia: Jak podzielić budżet na poszczególne działania reklamowe, aby rozłożyć ryzyko i tym samym osiągnąć cel sprzedażowy?
Prelegent:
Piotr Chmielewski
Temat: Facebook w 2022 roku – najważniejsze zmiany, które bezpośrednio wpływają na sprzedaż
Zagadnienia: Jak ustawiać grupy docelowe, wybierać cel reklamowy i nie przepalać budżetu przy wysokich kosztach reklam?
Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy
Nasza marka jest gwarancją najwyższej jakości wiedzy teoretycznej przełożonej na praktykę. Nasza działalność przez lata rozwijała się podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów. Wśród naszych czasopism znajdziesz: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowa sprzedaż, PR Manager.Weź udział
Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!
+ Warsztat stacjonarny
+ Warsztat stacjonarny
Konferencja Online lub Stacjonarnie:
Kino Luna
ul. Marszałkowska 28
00-576 Warszawa
W tym roku spotykamy się w Kinie Luna które, znajduje się w samym sercu miasta Warszawy, obok Pl. Zbawiciela - nowego centrum życia towarzyskiego miasta.
Warsztaty Stacjonarnie:
Golden Floor Plaza
Atlas Tower, al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa
Warsztaty odbędą się w dobrze znanej lokalizacji uczestnikom poprzednich edycji! Warsztaty odbywają się równolegle, każdy trwa 6 godzin.
Kontakt
Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2022 Forum Media Polska