
Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie?
Niestandardowe i nieszablonowe pomysły na reklamę i promocję online
Multikino Złote Tarasy, Warszawa
Golden Floor, Warszawa
Cześć,
wiemy, że prawdopodobnie odliczaliście już dni, aby otrzymać kolejny zastrzyk marketingowej wiedzy, ;) ale ostatecznie podjęliśmy decyzję, że 19 Kongres Online Marketing odbędzie się w stacjonarnej formie. Zapraszamy 17-18.09.2020 do Multikina Złote Tarasy w Warszawie. Zależy nam na tym żebyście mieli okazję wspólnie się spotkać, poczuć klimat wydarzenia i zyskać maksymalnie jak najwięcej z prelekcji i warsztatów. Postaramy się też przygotować coś extra :).
Mamy świadomość, że zmiana może wiązać się z niedogodnościami po Waszej stronie, ale mamy nadzieję, że przyjmiecie ją ze zrozumieniem, bo działamy w jak najlepszej wierze, mając na uwadze zarówno bezpieczeństwo jak i jakość dostarczanej wiedzy.
Z naszej strony gwarantujemy, że włożymy całe serce i energię, by ta edycja spełniła (a nawet przewyższyła) Wasze oczekiwania.
PS. Aby umilić Wam okres oczekiwania na wrześniową edycję kongresu, w przyszłym tygodniu wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do premierowego, elektronicznego wydania czasopisma „PR Manager”.
Wydanie zostanie przesłane mailowo najpóźniej w piątek 03 kwietnia.
Dodatkowo każdy z uczestników, który dokona opłaty za bilet do końca kwietnia otrzyma dostęp do audiobooka o skutecznych technikach sprzedaży – ponad 3 godziny wyselekcjonowanej i sprawdzonej wiedzy. Każda lekcja przygotowana została przez najlepszych ekspertów - praktyków sprzedaży w Polsce.
Dziękujemy, że jesteś z nami i do zobaczenia we wrześniu! :)
Organizatorzy konferencji - redakcja „Magazyn Online Marketing”
Najważniejsze wydarzenie branży online marketingu tego roku!
XIX edycja Kongresu Online Marketing.
Nie możesz tego przegapić!
MARKETINGOWYCH
WARSZTATÓW
SPONSORSKICH
POPRZEDNICH EDYCJI
Poznaj wyjątkowe i unikalne tematy kongresowe:
-
Promocja nowego produktu w internecieDowiesz się jak zaplanować bardzo skuteczną strategię promocji online nowego produktu/usługi, aby osiągnąć założone cele sprzedażowe oraz brandingowe? Przeanalizujemy dobre praktyki firm z sektora B2B i B2C przy różnych wielkościach budżetu.
-
Sprzedaż trudnego produktuNauczymy Cię jak samodzielnie planować i prowadzić kampanie z pozoru „ niesprzedawalnego” produktu. Rozłożymy na czynniki pierwsze kompletne przykłady akcji małych, średnich i dużych firm, które przyniosły sukces.
-
Podnoszenie skuteczności działań w Google AdsPodpowiemy jak tworzyć reklamy w Google Ads, które nie wyglądają jak reklamy i dlatego są bardzo skuteczne. Nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dają olbrzymi zwrot z inwestycji.
-
Formaty reklamowe i nowe sposoby promocji w social mediach 2020/2021Dowiesz się, które działania i nowe formy promocji koniecznie musisz uwzględnić w roku. Szkoleniowcy odpowiedzą o tym jakie formaty będą promowane przez Facebooka i Instagram zapewniając większą skuteczność akcji promocyjnych.
-
Optymalizacja promocji w internecie bez zwiększania budżetu!Nauczymy Cię jak zaplanować budżet marketingowy, aby stał się on pożytecznym narzędziem, a nie uciążliwym ograniczeniem w promocji online.
-
Tworzenie kreacji sprzedażowych od A do ZWytłumaczymy w jaki sposób wyróżnić się niestandardową kreacją promocyjną na tle narastającego szumu informacyjnego. Otrzymasz zestaw gotowych do zastosowania wskazówek, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż w internecie pomimo masowego stosowania adblocków przez użytkowników.
-
UX i usability w praktyce marketeraDowiesz się jak zaprojektować UX www, który wzbudza pozytywne emocje i zwiększa konwersję z prowadzonych działań marketingowych? Podpowiemy co sprawia, że interfejsy są intuicyjne oraz jakie podstawowe zasady należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu www.
Co wyróżnia wrześniową edycję kongresu?
- Gotowe przepisy na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w internecie, których nie znajdziesz na innych wydarzeniach rozłożone na czynniki pierwsze.
- Dzięki udziałowi w kongresie uzyskasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania i samodzielnie będziesz potrafił prowadzić zarówno bezpłatne, jak i płatne kampanie reklamowe w wielu kanałach.
- Tylko u nas! Dowiesz się jak rozwiązać problemy z którymi borykasz się na co dzień odpowiadając za działania reklamowe oraz z jakimi nowościami w promocji online spotkasz się w 2020 roku
- Prowadzący krok po kroku pokażą, w jaki sposób przygotować wzorcową kampanię reklamową, koncentrując się wyłącznie na takich rozwiązaniach, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej firmy.
- 100% praktycznych i gotowych rozwiązań. Dzięki unikalnej formule będziesz potrafić w praktyce zastosować wiedzę pozyskaną podczas naszego wydarzenia.
- Skupimy się na konkretnych planach promocyjnych. Specjalnie dla Ciebie połączymy twarde zagadnienia marketingowe z inspiracjami i trendami, które dadzą Ci gotowe recepty marketingowe.
- Sprytne i unikalne rozwiązania - poznasz gotowe do zastosowania metody promocji w internecie, które wprowadziło do tej pory jedynie kilka firm, a okazały się niezwykle skuteczne
Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy!

PROGRAM
Formaty reklamowe i nowe sposoby promocji w social mediach 2020/2021.
- Jak zaplanować skuteczną i długofalową strategię obecności w mediach społecznościowych w zależności od grupy docelowej i wieku konsumentów?
- Które działania i nowe formy promocji musisz uwzględnić w swoim mediaplanie na 2020 i 2021 rok.
- Jakie formaty reklamowe będą głównie promowane przez Facebooka i Instagram zapewniając większą skuteczność akcji promocyjnych?
- Jak będzie zmieniała się strategia działania i komunikacji w social mediach, m.in. poprzez nowe sposoby wyświetlania treści oraz nowy styl angażowania społeczności?
- Jak kolejne zmiany w algorytmach będą wpływały na Twoją reklamę na Facebooku i Instagramie oraz jej koszt?
- Jak wykorzystać rozwój nowych form komunikacji w social mediach do pozyskania większego zasięgu i zaangażowania odbiorców?
Jak z „mniej” zrobić „więcej”? Optymalizacja promocji w internecie bez zwiększania budżetu!
- Koszty akcji w marketingu online – jak dobrać model rozliczeń, mierzyć skuteczność działań online i w jaki sposób budować strukturę budżetu reklamowego w zależności od celu?
- Zminimalizuj ryzyko przekroczenia oraz przepalania budżetu reklamowego – Jak za pomocą precyzyjnego wyznaczania celów rozsądnie rozłożyć koszty promocji Twojej firmy?
- Przekonamy Cię do tego dlaczego istotniejsze jest to jak i kiedy wydajesz niż to, ile pieniędzy przeznaczasz na daną kampanię.
- Nauczymy Cię jak zaplanować budżet marketingowy krótko i długoterminowy, aby stał się on pożytecznym narzędziem, a nie uciążliwym ograniczenie w promocji online.
- O czym pamiętać kiedy dysponuje się niskim budżetem reklamowym i z jakich narzędzi warto korzystać planując promocję w internecie?
- W jaki sposób ustawienia kampanii reklamowej wpływają na minimalizację kosztów? Poznaj sprytne sposoby optymalizacji promocji w poszczególnych kanałach promocji.
Tworzenie kreacji sprzedażowych od A do Z – o czym pamiętać, czego unikać?
- Na jakie pytania warto sobie odpowiedzieć, zanim przystąpisz do tworzenia kreacji sprzedażowej?
- W jaki sposób wyróżnić się niestandardową kreacją promocyjną na tle narastającego szumu informacyjnego i skłonić klientów do zakupu?
- Jakie są najważniejsze elementy skutecznej reklamy w internecie? Zestaw gotowych do zastosowania wskazówek, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż w internecie pomimo masowego stosowania adblocków przez użytkowników.
- Jak stworzyć kreację, która przyciągnie uwagę i skłoni użytkownika do działania? Co robić, by jak najlepiej dopasować reklamy do potencjalnych klientów, umieszczając informacje o produktach bezpośrednio w reklamach.
- Banner z ceną, czy bez ceny? Dobre praktyki w tworzeniu kreacji reklamowych wykorzystywanych m.in. w Google Ads, retargetingu, programach afiliacyjnych oraz kampaniach display – jak testować ich skuteczność, postawić na wizerunek, klikalność czy konwersję?
W jaki sposób wypromować nowy produkt w internecie?
- Jak zaplanować strategię promocji online nowego produktu/usługi, aby osiągnąć założone cele sprzedażowe oraz brandingowe? Przegląd dobrych praktyk firm z sektora B2B i B2C przy różnych wielkościach budżetu.
- Nowość! Jak dobierać i łączyć kanały marketingowe, by precyzyjnie kierować komunikaty do przyszłych klientów przy jednoczesnym niskim koszcie dotarcia i wysokim wskaźniku efektywności?
- Jak tworzyć skuteczną promocję nowego produktu w mediach społecznościowych? Wskazówki, jak dopasowywać przekaz i kreacje, aby komunikacja skutecznie przyciągała uwagę odbiorców.
- W jaki sposób wywołać pozytywny szum wokół marki i sprowokować ludzi do dyskusji o promowanym produkcie/usłudze?
- Jak weryfikować prowadzone akcje promocyjne w internecie i szybko rezygnować z tych, które nie przynoszą efektów oraz maksymalizować te, które okazują się skuteczne.
Sprzedaż trudnego produktu w sektorze B2B – jak samodzielnie planować i prowadzić kampanie z pozoru „niesprzedawalnego” produktu
- Jak zacząć i samodzielnie przeprowadzić skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych „trudnych produktów” – krok po kroku.
- Rozkładamy na czynniki pierwsze sposoby na skuteczną kampanię reklamową – kompletne przykłady akcji, które przyniosły sukces. Case study na podstawie małych, średnich i dużych firm z sektora B2B.
- Analizujemy tylko te elementy kampanii produktów B2B, które rzeczywiście działają i które nie wymagają znacznych nakładów finansowych.
- Na jakie narzędzia warto postawić w sprzedaży internetowej z pozoru „niesprzedawalnego” produktu?
- Wyróżnij swoją markę! Jak samodzielnie konstruować niestandardową komunikację w internecie z klientem w sektorze B2B?
Jak samodzielnie podnieść skuteczność działań w Google Ads?
- Jak tworzyć reklamy w Google Ads, które nie wyglądają jak reklamy i dlatego są bardzo skuteczne.
- Tylko u nas! Nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dają olbrzymi zwrot z inwestycji.
- Jakie kombinacje kierowania reklam do sieci reklamowej Google dają ponadprzeciętne wyniki za niską stawkę.
- Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach Ads, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika.
- Jak stosować agresywne kampanie w Ads, aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze sposoby i praktyki.
- Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty/słowa kluczowe jest bardzo duża a stawki wysokie?
- Jak pisać reklamy w zależności od tego na jakim etapie zakupowym jest klient?
- klient poszukuje produktu/usługi, ale nie zna Twojej marki
- klienta zna Twój produkt/usługę
Jak kierować uwagę klientów na odpowiednie sekcje strony www i prowadzić ich do zakupu? UX i usability w praktyce.
- Jak efektywnie i prowadzić testy użyteczności na użytkownikach strony internetowej? Z jakich bezpłatnych narzędzi skorzystać by codziennie być bliżej klienta?
- Jak poradzić sobie z brakiem funduszy lub czasu na pozyskanie informacji o użytkownikach?
- Jak zaprojektować UX www, który wzbudza pozytywne emocje i zwiększa konwersję z prowadzonych działań marketingowych?
- Gdzie umieścić formularz zapisu na newsletter, aby skutecznie zwiększyć bazę potencjalnych klientów? Co powoduje ucieczkę użytkowników z formularzy? Jak poprawić konwersję formularza?
- Jak minimalizować ilość błędów użytkownika oraz kierować uwagę klientów na odpowiednie sekcje strony www?
- Co sprawia, że interfejsy są intuicyjne oraz jakie podstawowe zasady należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu www?
Temat - niespodzianka
Prelegenci








Kolejnych Prelegentów ujawnimy wkrótce!
Limitowana przedsprzedaż została otwarta!
A dodatkowo…. Tylko u nas…
Najnowsze metody pozyskiwania nowych klientów – generowanie leadów krok po kroku
- Nowe, wydajne ścieżki zakupowe 2020 oraz schematy pozyskiwania „gorących” leadów o najwyższej konwersji inspirowane najlepszymi praktykami marketerów z 2019 i 2020 roku.
- Gotowe plany promocyjne – od planu, poprzez tworzenie formularzy, po kampanie online dla MSP i dużych firm.
- Co działa na klienta biznesowego, który poszukuje doskonałego produktu i fachowej obsługi – co musisz dać od siebie, aby klient B2B zostawił Ci swoje dane i aby był to tzw. "gorący lead"?
- Jak "zaprojektować" kolejne kroki w pozyskaniu leadów – co najpierw: social, mail czy inny kanał oraz jak "zamknąć" akcję dla najlepszego wyniku.
- W jaki sposób ulepszyć CTA (call to action), aby zwiększyć jego skuteczność, a co z tym idzie liczbę konwersji na landing page’u?
- Jak przygotować "wabik", na który łowi się najwięcej leadów i jaka powinna być jego forma w zależności od profilu Twojej firmy.
- Jak zweryfikować jakość pozyskanego leada (gotowość do zakupu – posiadany budżet, decyzyjność klienta, itp.)?
- Jak wykorzystać nowe możliwości systemu reklamowego Google Ads w analizie wyników procesu generowania leadów?
- Jak zaplanować od A do Z kampanię integrującą narzędzia offline i online, aby osiągnąć najwyższy zwrot z inwestycji?
- Jaki powinien być pierwszy krok planowania strategii? Jakie informacje zebrać i jak je wykorzystać?
- Jak pozycjonować się rynkowo na tle konkurencji, aby strategie była skuteczna i efektywna?
- Jak analizować portfel produktów i usług firmy oraz planować działania maksymalizujące wartość?
- Jak pracować z insightami konsumenckimi? Sposoby doboru cech produktów do potrzeb klienta.
- Jak skutecznie zarządzać cenami uwzględniając wysokość cen oraz psychologię cen?
- W jaki sposób budować kanały dystrybucji, aby zapewnić maksymalny zasięg oraz dopasowanie do preferencji klientów?
- Jak łączyć komunikację marketingową offline i online, aby osiągnąć maksymalny efekt?
- Jak prognozować sprzedaż zapewniając równowagę między podażą a popytem?
- Jakie są czynniki sukcesu efektywnej kampanii marketingowej?
- Jak analizować doświadczenia z symulacji rynkowej i przenosić je do realnych działań Twojej firmy?
- Jak przygotować briefy do kampanii, aby trafnie pozycjonować się na tle konkurencji? Wybrane sposoby – z wykorzystaniem narzędzi, które uczestnicy warsztatów otrzymają na własność.
- Jak zbudować strategię i plan taktycznych dla działań w ramach content marketingu?
- Jak różnicować komunikację w ramach marketingu treści w zależności od odbiorcy
- Formy i narzędzia content marketingu od A do Z – odpowiedzi na pytania - co buduje świadomość, co angażuje i skłania do pozostawienia kontaktu, a co sprzedaje?
- Trendy w webwritingu, które warto znać dbając o atrakcyjny content marketing.
- Jak pisać na stronie www jeśli Twój główny cel to sprzedaż? Audyt treści, języka, kluczowych przycisków i grafik dających konwersję.
- W jaki sposób przygotować najbardziej przyjazne użytkownikowi informacje, tak aby zauważył to co najważniejsze – układ, forma, rozmiar, czcionka, zdjęcia, kolory, grafiki, wideo.
- Jak tworzyć wysokiej jakości treści kiedy nie lubisz lub nie potrafisz dobrze pisać?
- Jak mierzyć skuteczność działań content marketingu? Sprawdzone narzędzia do oceny efektywności publikowanych treści.
- Jak rozliczać kampanie content marketingowe stosując odpowiednie wskaźniki, by prawidłowo ocenić efekty podjętych działań?
- Jak dobrać KPI w kampaniach content marketingowych i kiedy je kontrolować, aby zadbać o efektywność działań contentowych?
Facebook (zagadnienia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych osób)
- Które cele reklamowe ustawić na poszczególnych etapach decyzyjnych klienta, aby skłonić go do podjęcia określonych działań?
- Jak dzięki odpowiedniemu doborowi grupy docelowej wyświetlać reklamy osobom, które nigdy nie były na Twojej stronie www?
- W jakie sposób wybór celu reklamowego dla kampanii pozwala dookreślić, do jakiej części grupy docelowej chcemy dotrzeć zanim jeszcze ją wybierzemy?
- Jak skonfigurować proces remarketingowy z wykorzystaniem konwersji niestandardowych?
- Jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu kampanii remarketingowej na Facebooku i Instagramie?
- Jak dobrać grupę docelową do działań reklamowych na Facebooku i Instagramie? Jakie narzędzia pozwolą Ci skuteczniej określić Twoją grupę docelową?
- Jak targetować reklamę na osoby, które odwiedziły Twoja stronę z konkretnego źródła ruchu
- Jak ustawiać kombinacje targetowania kampanii, aby rozsądnie wydawać budżet tylko w swojej grupie docelowej?
- Przykładowe targetowanie i formaty reklamowe dla poszczególnych etapów ścieżki zakupowej klienta.
- Jak stworzyć efektywny lejek sprzedażowy bazując na wyświetlaniu klientom treści w ściśle określonej kolejności?
- W jaki sposób nie przepalać budżetu i zabezpieczyć się przed wyświetlaniem zestawów reklamowych tym samym osobom?
Influencer marketing – instrukcja krok po kroku
- Jak przygotować i przeprowadzić kampanię z influencerem krok po kroku?
- O czym bezwzględnie pamiętać podczas przygotowywania mediaplanu do kampanii inluencer-marketingowej?
- Kiedy lepszym rozwiązaniem jest współpraca długoterminowa, a kiedy pojedyncza akcja promocyjna?
- Czym kierować się w wyborze influencera dla Twojej marki, aby kampania była efektywna i angażująca potencjalnych klientów?
- Na podstawie jakich danych porównywać oferty współpracy od wielu influencerów?
- Jak tworzyć grono ambasadorów marki i nagradzać ich za wpisy, aby uniknąć posądzenia do teksty sponsorowane?
- W jaki sposób poprawnie mierzyć zasięgi influencerów w poszczególnych social mediach i co to oznacza dla Twojego produktu? Wskaźniki jakimi można mierzyć efekty kampanii.
- Jakie informacje zamieścić w briefie kampanii angażującej influencera – przykładowy, prosty wzór?
- Jak wykorzystać potencjał lokalnych blogerów i influencerów do budowy wizerunku Twojej marki?
- Jak rozliczać się z influencerem i jaki model rozliczeń wybrać zabezpieczając własne interesy?
- Co powinien zawierać wartościowy raport z kampanii prowadzonej przez influencera?
LinkedIn od A do Z
- W jaki sposób wykorzystać potencjał kanału LinkedIn, aby skutecznie docierać do odbiorców bez ponoszenia żadnych kosztów?
- Narzędzia reklamowe na LinkedIn – jak mądrze inwestować, aby Twoje działania przyniosły wymierne rezultaty?
- Jak sprytnie wykorzystać posiadane kontakty w sieci LinkedIn do promocji swoich produktów o usług?
- Tworzenie wariantów reklam i testowanie – jak „krok po kroku” skonfigurować kampanię tak, aby uniknąć zjawiska „przepalania budżetów”?
- Jak rozliczać działania na LinkedIn – gotowe do zastosowania metody rozliczania kampanii i schematy podejmowania dalszych decyzji promocyjnych.
- Jak pozyskiwać wartościowe leady B2B z LinkedIn – przykłady kampanii firm z sektora B2B wraz ze szczegółową analizą etapów, które są kluczowe dla wysokiej konwersji.
- Jak za pomocą LinkedIn i Company Page znaleźć potencjalnych klientów i na czym polega wartościowa interakcja z użytkownikami, która do tego celu prowadzi?
Jakie bonusy otrzymasz?






Formularz zgłoszeniowy
Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Online Marketing
W FORMIE ONLINE
(I dzień)

(I dzień + wybrane warsztaty)
Bilet zawiera:
- Udział w części wykładowej wydarzenia + udział w wybranych warsztatach drugiego dnia wydarzenia
- Bonusy: wideo z konferencji, egzemplarz magazynów: Online Marketing i Social Media Manager, dostęp do aplikacji mobilnej w dniu wydarzenia, elektroniczny certyfikat, dostęp do dedykowanego podcastu po wydarzeniu.
Wybierz warsztat: