Skorzystaj z promocyjnej ceny
DZIEŃ 1 – KONFERENCJA
Kongres w formule hybrydowej
(AirPort Okęcie Warszawa / Online)
DZIEŃ 2 – WARSZTATY
Warsztaty stacjonarne
(Golden Floor Centrum, Warszawa)
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. Więcej informacji TUTAJ.
PUNKTY:
- Uczestnik kongresu – 10 pkt
- Prelegent – 30 pkt
- Uczestnik warsztatów – 10 pkt
SPOTKASZ ZNANYCH SPECJALISTÓW W BRANŻY MARKETINGOWEJ
RADEK KOTARSKI
Artur Maciorowski
Anna Ledwoń-Blacha
Szymon Lisowski
Tomasz Palak
Witek Wrodarczyk
Michał Dziekoński
Kamil Bolek
Szymon Słowik
Paweł Gontarek
Robert Niechciał
Grzegorz Strzelec
Michał Rochwerger
Zuza Ledworowska
Łukasz Kępiński
Sara Jędrzejowska
Zaproszenie od prelegenta!
Dlaczego nie może Ciebie zabraknąć na Kongresie Online Marketing?
Konkurs dla uczestników eventu w formule Online
Między innymi:
Program wydarzenia
września 2024
Prelegent:
Radek Kotarski
Sztuczna inteligencja. Jak zmienia i zmieni świat?
AI staje się coraz bardziej powszechna, co rodzi wiele szans i zagrożeń.
Prelegent:
Anna Ledwoń-Blacha
Czy majonez może być trendy i posiadać wyższy cel? Algorytmy vs strategia w świecie AI.
Wystąpienie stawia czoła paradoksowi dzisiejszych czasów, analizując trendy w świecie AI i marketingu. Algorytmy vs strategia – co jest kluczem do sukcesu?
Prelegent:
Kamil Bolek
Influencer poszukiwany! Żywy lub… wirtualny? Ostateczne starcie.
Jedni wieszczą koniec influencerów i zastąpienie ich przez wykreowane przez AI byty. Inni, że autentyczność zawsze będzie najważniejsza. Jeszcze inni, że nie ważne jaki, bo i tak zaleje nas masowy content. Jak jest naprawdę? Jakie przewagi ma jedna i druga strona? No i co z tego wynika dla marketingu, a przede wszystkim: jak to sprytnie wykorzystać? Zapraszam! /opis wygenerowany przez człowieka, bez użycia ChatGPT/
Prelegent:
Zuza Ledworowska
Efektywna kampania na Tik Toku i Instagramie: Analiza 100 kampanii z Influencerami – kluczowe wnioski analityczne i najlepsze praktyki.
Czy ER 4% to dużo czy mało? A milion wyświetleń a Tik Toku? Skąd wiemy, że kampania z twórcami była skuteczna?
Prelegent:
Łukasz Kępiński
Jaki jest stereotypowy influencer i czego o nim nie wiemy?
Czy influencerzy są leniwi i niezorganizowani? A może to algorytmy ich tak malują? Wiele firm wciąż boi się współpracy z influencerami, opierając swoje decyzje na krzywdzących stereotypach. Czas przełamać te bariery! Od Łukasza dowiesz się, jak rozpoznać wartościowych twórców, zrozumieć realny wpływ ich działań i wykorzystać potencjał influencer marketingu bez powielania mitów. A ponadto jak znaleźć wspólny język z influencerami i stworzyć kampanie, które działają i przynoszą sprzedaż!?
Prelegent:
Sara Jędrzejowska
From Scroll to Sale: Jak TikTok i influencerzy zmieniają nawyki zakupowe Gen Z?
Czy wiesz, że 18% Gen Z w Polsce robi zakupy online nawet kilka razy dziennie? To grupa, która już teraz ma sporą siłę nabywczą, a za kilka lat będzie główną częścią rynku konsumenckiego. Zetki królują na TikToku i są aktywne w sieci od kilku do kilkunastu godzin dziennie! Co jeszcze musisz o nich wiedzieć?
NOWOŚĆ! ROUND TABLE Z MICHAŁEM DZIEKOŃSKIM
Prelegent:
Witold Wrodarczyk
Błędy poznawcze algorytmów – do czego jeszcze możemy się przydać?
Uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja i automatyzacji marketingu wchodzi na coraz więcej obszarów, które wcześniej – jak się wydawało – były zarezerwowane dla człowieka. Ale algorytmy, podobnie jak ludzie, również popełniają błędy poznawcze i jest to obszar, w którym człowiek wciąż może być niezbędny. Trzeba tylko najpierw samemu tych błędów nie popełniać.
Prelegent:
Tomasz Palak
Zagrożenia prawne w marketingu i co z nimi zrobić?
Jakie największe zagrożenia prawne czekają na Ciebie w działalności marketingowej? Jak je przewidzieć i w porę im zapobiec?
Prelegent:
Szymon Lisowski
O pułapkach i praktycznych sposobach na wykorzystanie algorytmów i AI w marketingu.
Kto prędzej przepali Twój budżet marketingowy – człowiek czy AI?
Prelegent:
Szymon Słowik
Prelegent:
Paweł Gontarek
Prelegent:
Robert Niechciał
Prelegent:
Grzegorz Strzelec
Prelegent:
Michał Rochwerger
Strategicznie o SEO w kontekście algorytmów i sztucznej inteligencji (AI)
AI vs SEO
SWOJĄ WIEDZĘ WZMOCNISZ PRAKTYKĄ
września 2024
Prelegent:
Artur Maciorowski
Jak sprzedawać więcej w internecie? Generowanie leadów i optymalizacja e-commerce w erze AI.
79% internautów kupuje produkty w internecie (Gemius, 2023), wartość e-commerce B2C i B2B to ok. 850 mld zł, a już 150 000 sprzedawców oferuje swoje produkty i usługi przez internet. Jak zbudować strategię e-commerce i zoptymalizować proces sprzedaży usług przez internet? Podczas warsztatu omówimy kluczowe kanały komunikacji, wypunktujemy krytyczne aspekty konwersji w sieci, a w ramach symulacji rynkowej w praktyce przetestujemy sprawdzone rozwiązania.
Prelegent:
Szymon Lisowski
Kampanie reklamowe w ekosystemie META - audyt konta reklamowego i optymalizacja działań.
Jak przeprowadzić audyt konta reklamowego krok po kroku? Od czego i kiedy zacząć optymalizację? Gdzie reklamodawcy przepalają najwięcej budżetów? Praktyczny warsztat oparty o case studies optymalizacyjne w wielu branżach – najlepsze praktyki i najbardziej bolesne błędy.
Prelegent:
Michał Dziekoński
Strategia marketingowa na 2025
- jak w praktyce zaplanować strategie marketingowe w oparciu o nowe narzędzia planu marketingowego?
Skuteczne i nowe strategie marketingowe 2025
- interakcyjny warsztat w oparciu o case study kilku modeli biznesowych (B2B i B2C) i mechanizmy grywalizacji.
Kto powinien wziąć udział w naszej konferencji marketingowej?
Do udziału w Kongresie Marketingowym zapraszamy wszystkich miłośników marketingu.
Tworzymy przestrzeń dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, interaktywnych czy SEO. Dla osób specjalizujących się w budowaniu strategii, zwiększaniu widoczności marki w sieci, prowadzących Social Media czy tych, sprzedających produkty za pośrednictwem różnych kanałów online.
Specjalnie dla Was podczas Konferencji Online Marketing realizujemy różne ścieżki tematyczne. Każdy z Was znajdzie inspirację dla siebie!
Weź udział
Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!
+ warsztat stacjonarny
+ warsztat stacjonarny
Poczuj się jak VIP i strzel z nami pełnowymiarową fotkę niczym gwiazdy z czerwonego dywanu z THE MET GALA!
Zapraszamy do naszej kongresowej FotoBudki360. Stań na obrotowej platformie i pozwól, by kamera zarejestrowała Twój każdy ,,marketingowy” ruch. Stwórz bogaty w efekty specjalne filmik, który w kilka sekund zostanie przesłany na Twojego smartfona! A następnie wrzuć go w social media… oczywiście z kongresowym logo!
Wyobraź sobie, że świat marketingu jest jak gra komputerowa. Każdy chce wygrać i wskoczyć na najwyższy level! Dzięki nam, będziesz mieć dostęp do unikatowej zawartości tej gry, z której skorzysta jedynie niewielka ilość graczy. Podczas eventu stacjonarnego, przygotujemy dla Ciebie specjalną strefę, w której porozmawiasz osobiście z naszymi prelegentami. Żadne wyzwanie marketingowe nie będzie już dla Ciebie zagadką!
Garnizon Sztuki to Teatr Pozytywnych Emocji, który od 2014 roku rozwija unikatową ideę łączenia społecznej misji ze szlachetną rozrywką. Mieści się on w samym sercu Warszawy, przy ulicy M. Konopnickiej 6. Wszystkie projekty Garnizonu Sztuki, czyli spektakle i towarzyszące im kampanie społeczne, poruszają uniwersalne wartości i podejmują ważne i trudne, czasem kontrowersyjne tematy.
Zapisując się:
- Weźmiesz udział w Konferencji Marketingowej organizowanej przez redakcję Magazynu Online Marketing, który jest NAJDŁUŻEJ wydawanym magazynem o tej tematyce na polskim rynku.
- Przejdziesz przez świat ALGORYTMÓW i poznasz możliwości ich wykorzystania.
- Spotkasz MARKETERÓW Z CAŁEJ POLSKI, z którymi będziesz mógł wymienić się DOŚWIADCZENIEM.
- Skorzystasz z nowego elementu programu Kongresu – Round Table!
Kontakt
Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska
Zapraszamy na XXIII edycję Kongresu Online Marketing!
Wraz z Redaktorem Prowadzącym – Arturem Maciorowskim – przygotowaliśmy dla Was bloki tematyczne skupiając się na aktualnych trendach, abyśmy nie zgubili się w świecie algorytmów. Prelekcje poprowadzą znani w branży specjaliści dzieląc się swoimi obserwacjami i wnioskami. Na wzmocnienie zdobytej wiedzy, drugi dzień konferencji poświęcamy na warsztaty dopasowane tematycznie do wygłaszanych wcześniej prelekcji. Nasza Konferencja Marketingowa 2024 to wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć!
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu Marketingowego wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 11 tysięcy marketerów!
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
tel kom: 781 153 769
Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00
© Copyright 2024 Forum Media Polska