ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny

Konferencja marketingowa 2024

Marketer w świecie algorytmów

DZIEŃ 1 – KONFERENCJA

24.09.2024 | 09:00 – 17:00
Kongres w formule hybrydowej
(AirPort Okęcie Warszawa / Online)

DZIEŃ 2 – WARSZTATY

25.09.2024 | 09:00 – 16:00
Warsztaty stacjonarne
(Golden Floor Centrum, Warszawa)

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. Więcej informacji TUTAJ.

PUNKTY:

  • Uczestnik kongresu – 10 pkt
  • Prelegent – 30 pkt
  • Uczestnik warsztatów – 10 pkt

SPOTKASZ ZNANYCH SPECJALISTÓW W BRANŻY MARKETINGOWEJ

Zobacz więcej

RADEK KOTARSKI

GOŚĆ SPECJALNY
konferencja marketingowa
Zobacz więcej

Artur Maciorowski

kongres online marketing
Zobacz więcej

Anna Ledwoń-Blacha

konferencja marketingowa
Zobacz więcej

Szymon Lisowski

konferencja marketingowa 2024
Zobacz więcej

Tomasz Palak

kongres marketing
Zobacz więcej

Witek Wrodarczyk

konferencja marketingowa
Zobacz więcej

Michał Dziekoński

marketing konferencja

Kamil Bolek

konferencja marketingowa
Zobacz więcej

Szymon Słowik

konferencja marketingowa 2024
Zobacz więcej

Paweł Gontarek

kongres marketing
Zobacz więcej

Robert Niechciał

konferencja marketingowa
Zobacz więcej

Grzegorz Strzelec

konferencja marketingowa
Zobacz więcej

Michał Rochwerger

konferencja marketingowa
Zobacz więcej

Zuza Ledworowska

konferencja marketingowa
Zobacz więcej

Łukasz Kępiński

konferencja marketingowa

Sara Jędrzejowska

Zaproszenie od prelegenta!

Dlaczego nie może Ciebie zabraknąć na Kongresie Online Marketing?

Doświadczenie i najwyższa jakość
Nasza marka jest GWARANCJĄ JAKOŚCI – współpracują z nami wyłącznie praktycy i eksperci marketingu, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w branży oraz mogą pochwalić się bogatym portfolio klientów.
Trendy ze świata marketingu
Podążamy za TRENDAMI na rynku – prelekcje, których wysłuchasz oparte są na aktualnych danych, wielokrotnie wspartych CASE STUDY.
Panele dyskusyjne
Przekazujemy głos PRAKTYKOM w PANELACH DYSKUSYJNYCH – zaprosiliśmy do udziału w Kongresie marketingowców z największych firm oraz agencji w Polsce.
Praktyczne warsztaty
Organizujemy PIĘĆ ŚCIEŻEK WARSZTATOWYCH o różnorodnej tematyce. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Konkurs dla uczestników eventu w formule Online

Wygraj książki naszych prelegentów i wszystkie marketingowe nowości wydawnicze!
Między innymi:

Program wydarzenia

24
wtorek
września 2024
PRELEKCJE
09:00 – 17:00, Warszawa lub Online
konferencja marketingowa

Prelegent:
Radek Kotarski

Sztuczna inteligencja. Jak zmienia i zmieni świat?

AI staje się coraz bardziej powszechna, co rodzi wiele szans i zagrożeń.

BLOK
kongres online marketing
Social Media i Influencer Marketing:
autentyczność w wykreowanym świecie social media
marketing konferencja

Prelegent:
Anna Ledwoń-Blacha

Czy majonez może być trendy i posiadać wyższy cel? Algorytmy vs strategia w świecie AI.

Wystąpienie stawia czoła paradoksowi dzisiejszych czasów, analizując trendy w świecie AI i marketingu. Algorytmy vs strategia – co jest kluczem do sukcesu?

konferencja marketingowa

Prelegent:
Kamil Bolek

Influencer poszukiwany! Żywy lub… wirtualny? Ostateczne starcie.

Jedni wieszczą koniec influencerów i zastąpienie ich przez wykreowane przez AI byty. Inni, że autentyczność zawsze będzie najważniejsza. Jeszcze inni, że nie ważne jaki, bo i tak zaleje nas masowy content. Jak jest naprawdę? Jakie przewagi ma jedna i druga strona? No i co z tego wynika dla marketingu, a przede wszystkim: jak to sprytnie wykorzystać? Zapraszam! /opis wygenerowany przez człowieka, bez użycia ChatGPT/

konferencja marketingowa

Prelegent:
Zuza Ledworowska

Efektywna kampania na Tik Toku i Instagramie: Analiza 100 kampanii z Influencerami – kluczowe wnioski analityczne i najlepsze praktyki.

Czy ER 4% to dużo czy mało? A milion wyświetleń a Tik Toku? Skąd wiemy, że kampania z twórcami była skuteczna?

konferencja marketingowa

Prelegent:
Łukasz Kępiński

Jaki jest stereotypowy influencer i czego o nim nie wiemy?

Czy influencerzy są leniwi i niezorganizowani? A może to algorytmy ich tak malują? Wiele firm wciąż boi się współpracy z influencerami, opierając swoje decyzje na krzywdzących stereotypach. Czas przełamać te bariery! Od Łukasza dowiesz się, jak rozpoznać wartościowych twórców, zrozumieć realny wpływ ich działań i wykorzystać potencjał influencer marketingu bez powielania mitów. A ponadto jak znaleźć wspólny język z influencerami i stworzyć kampanie, które działają i przynoszą sprzedaż!?

konferencja marketingowa

Prelegent:
Sara Jędrzejowska

From Scroll to Sale: Jak TikTok i influencerzy zmieniają nawyki zakupowe Gen Z?

Czy wiesz, że 18% Gen Z w Polsce robi zakupy online nawet kilka razy dziennie? To grupa, która już teraz ma sporą siłę nabywczą, a za kilka lat będzie główną częścią rynku konsumenckiego. Zetki królują na TikToku i są aktywne w sieci od kilku do kilkunastu godzin dziennie! Co jeszcze musisz o nich wiedzieć?

NOWOŚĆ! ROUND TABLE Z MICHAŁEM DZIEKOŃSKIM

Marketer (Kasparov) vs algorytm (Deep Blue) – kto wygra starcie o przyszłość marketingu? Interaktywne warsztaty dla wszystkich uczestników Konferencji w formule grywalizacji.
„Roboty zabierają nam pracę”! Ile razy słyszeliście albo sami wypowiedzieliście to zdanie? Jeszcze kilka lat temu uznawaliśmy algorytmy za kolejne narzędzia ułatwiające pracę marketera i automatyzujące procesy. W dzisiejszej erze ekspansji sztucznej inteligencji z Chat GPT na czele czujemy, że nasze stanowiska pracy są wręcz zagrożone! Kto wygra to starcie? Jak wyjść zwycięsko z tego pojedynku skutecznie budując swoją marketingową ścieżkę kariery?
#
PAST EXPERIENCES
Pracujemy w dwóch zespołach: algorytmo-fanów i algorytmo-sceptyków – każdy będzie miał okazję przedstawić swoje doświadczenia i poznać opinie innych.
#
PRESENT ANALYSIS
Analizujemy możliwości i ryzyko wynikające z konkretnych obszarów automatyzacji marketingu – wyciągnięte wnioski pozwolą zbudować pakiet rozwiązań na nadchodzące wyzwania.
#
FUTURE STRATEGIES
Tworzymy strategie adaptacyjne dla marketerów w różnych obszarach algorytmizacji – wspólnie wypracowane rozwiązania otworzą nowe ścieżki w świecie marketingu.
#
AWARDS
Wręczamy nagrody za najlepszy projekt i nagrody pocieszenia – każdy pomysł zostanie doceniony na forum społeczności praktyków marketingu.
#
CROWDSOURCING
Zbieramy prezentowane rozwiązania i wydajemy w formie pamiątkowego e-booka autorstwa kilkudziesięciu osób – pakiet rozwiązań posłuży jako przewodnik po świecie współczesnego marketingu.
BLOK
konferencja marketingowa
Algorytmy i dane w rękach marketera
kongres online marketing

Prelegent:
Witold Wrodarczyk

Błędy poznawcze algorytmów – do czego jeszcze możemy się przydać?

Uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja i automatyzacji marketingu wchodzi na coraz więcej obszarów, które wcześniej – jak się wydawało – były zarezerwowane dla człowieka. Ale algorytmy, podobnie jak ludzie, również popełniają błędy poznawcze i jest to obszar, w którym człowiek wciąż może być niezbędny. Trzeba tylko najpierw samemu tych błędów nie popełniać.

marketing konferencja

Prelegent:
Tomasz Palak

Zagrożenia prawne w marketingu i co z nimi zrobić?

Jakie największe zagrożenia prawne czekają na Ciebie w działalności marketingowej? Jak je przewidzieć i w porę im zapobiec?

BLOK
konferencja marketingowa
Media w kampanii reklamowej:
planowanie AD 2024/2025
konferencja marketingowa 2024

Prelegent:
Szymon Lisowski

O pułapkach i praktycznych sposobach na wykorzystanie algorytmów i AI w marketingu.

Kto prędzej przepali Twój budżet marketingowy – człowiek czy AI?

PANEL DYSKUSYJNY
konferencja marketingowa

Prelegent:
Szymon Słowik

kongres online marketing

Prelegent:
Paweł Gontarek

marketing konferencja

Prelegent:
Robert Niechciał

konferencja marketingowa

Prelegent:
Grzegorz Strzelec

konferencja marketingowa

Prelegent:
Michał Rochwerger

Strategicznie o SEO w kontekście algorytmów i sztucznej inteligencji (AI)

AI vs SEO

SWOJĄ WIEDZĘ WZMOCNISZ PRAKTYKĄ

25
środa
września 2024
WARSZTATY
09.00 – 16.00, Golden Floor Centrum, Warszawa
WARSZTAT 1
konferencja marketingowa 2024

Prelegent:
Artur Maciorowski

Jak sprzedawać więcej w internecie? Generowanie leadów i optymalizacja e-commerce w erze AI.

79% internautów kupuje produkty w internecie (Gemius, 2023), wartość e-commerce B2C i B2B to ok. 850 mld zł, a już 150 000 sprzedawców oferuje swoje produkty i usługi przez internet. Jak zbudować strategię e-commerce i zoptymalizować proces sprzedaży usług przez internet? Podczas warsztatu omówimy kluczowe kanały komunikacji, wypunktujemy krytyczne aspekty konwersji w sieci, a w ramach symulacji rynkowej w praktyce przetestujemy sprawdzone rozwiązania.

WARSZTAT 2
kongres marketing

Prelegent:
Szymon Lisowski

Kampanie reklamowe w ekosystemie META - audyt konta reklamowego i optymalizacja działań.

Jak przeprowadzić audyt konta reklamowego krok po kroku? Od czego i kiedy zacząć optymalizację? Gdzie reklamodawcy przepalają najwięcej budżetów? Praktyczny warsztat oparty o case studies optymalizacyjne w wielu branżach – najlepsze praktyki i najbardziej bolesne błędy.

WARSZTAT 3
kongres online marketing

Prelegent:
Michał Dziekoński

Strategia marketingowa na 2025

- jak w praktyce zaplanować strategie marketingowe w oparciu o nowe narzędzia planu marketingowego?

Skuteczne i nowe strategie marketingowe 2025

- interakcyjny warsztat w oparciu o case study kilku modeli biznesowych (B2B i B2C) i mechanizmy grywalizacji.

Kto powinien wziąć udział w naszej konferencji marketingowej?

Do udziału w Kongresie Marketingowym zapraszamy wszystkich miłośników marketingu.

Tworzymy przestrzeń dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, interaktywnych czy SEO. Dla osób specjalizujących się w budowaniu strategii, zwiększaniu widoczności marki w sieci, prowadzących Social Media czy tych, sprzedających produkty za pośrednictwem różnych kanałów online.

Specjalnie dla Was podczas Konferencji Online Marketing realizujemy różne ścieżki tematyczne. Każdy z Was znajdzie inspirację dla siebie!

DO ROZPOCZĘCIA WYDARZENIA POZOSTAŁO:

Weź udział

Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!

Bilet na Kongres Stacjonarny
 
zł netto ( zł brutto)
zł netto ( zł brutto)
Bilet na Kongres Online
 
zł netto ( zł brutto)
zł netto ( zł brutto)
Bilet na Kongres Stacjonarny
+ warsztat stacjonarny
 
zł netto ( zł brutto)
zł netto ( zł brutto)
Bilet na Kongres Online
+ warsztat stacjonarny
 
Najniższa cena z 30 dni przed promocją: 1149,00 zł netto
829,00 zł netto (1019,67 zł brutto)
1149,00 zł netto (1413,27 zł brutto)
Kongresowa FotoBudka360

Poczuj się jak VIP i strzel z nami pełnowymiarową fotkę niczym gwiazdy z czerwonego dywanu z THE MET GALA!

Zapraszamy do naszej kongresowej FotoBudki360. Stań na obrotowej platformie i pozwól, by kamera zarejestrowała Twój każdy ,,marketingowy” ruch. Stwórz bogaty w efekty specjalne filmik, który w kilka sekund zostanie przesłany na Twojego smartfona! A następnie wrzuć go w social media… oczywiście z kongresowym logo!

Connect ZONE

Wyobraź sobie, że świat marketingu jest jak gra komputerowa. Każdy chce wygrać i wskoczyć na najwyższy level! Dzięki nam, będziesz mieć dostęp do unikatowej zawartości tej gry, z której skorzysta jedynie niewielka ilość graczy. Podczas eventu stacjonarnego, przygotujemy dla Ciebie specjalną strefę, w której porozmawiasz osobiście z naszymi prelegentami. Żadne wyzwanie marketingowe nie będzie już dla Ciebie zagadką!

Teatr Garnizon Sztuki, Warszawa

Garnizon Sztuki to Teatr Pozytywnych Emocji, który od 2014 roku rozwija unikatową ideę łączenia społecznej misji ze szlachetną rozrywką. Mieści się on w samym sercu Warszawy, przy ulicy M. Konopnickiej 6. Wszystkie projekty Garnizonu Sztuki, czyli spektakle i towarzyszące im kampanie społeczne, poruszają uniwersalne wartości i podejmują ważne i trudne, czasem kontrowersyjne tematy.

Zapisując się:

  • Weźmiesz udział w Konferencji Marketingowej organizowanej przez redakcję Magazynu Online Marketing, który jest NAJDŁUŻEJ wydawanym magazynem o tej tematyce na polskim rynku.
  • Przejdziesz przez świat ALGORYTMÓW i poznasz możliwości ich wykorzystania.
  • Spotkasz MARKETERÓW Z CAŁEJ POLSKI, z którymi będziesz mógł wymienić się DOŚWIADCZENIEM.
  • Skorzystasz z nowego elementu programu Kongresu – Round Table!

Patronat honorowy:

Partnerzy:

Partnerzy Medialni:

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska

Brand Manager
 
tel.: 61 66 55 768
 
tel. kom.: 48 536 784 938

Kontakt dla uczestników
Izabela Nowak

Szefowa rynku Business
 

Zapraszamy na XXIII edycję Kongresu Online Marketing!

Wraz z Redaktorem Prowadzącym – Arturem Maciorowskim – przygotowaliśmy dla Was bloki tematyczne skupiając się na aktualnych trendach, abyśmy nie zgubili się w świecie algorytmów. Prelekcje poprowadzą znani w branży specjaliści dzieląc się swoimi obserwacjami i wnioskami. Na wzmocnienie zdobytej wiedzy, drugi dzień konferencji poświęcamy na warsztaty dopasowane tematycznie do wygłaszanych wcześniej prelekcji. Nasza Konferencja Marketingowa 2024 to wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć!

Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu Marketingowego wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 11 tysięcy marketerów!

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
tel kom: 781 153 769

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

© Copyright 2024 Forum Media Polska

PROMOCJA WYGASA ZA:
dni:
godz.:
min.:
sek.