
Przygotuj się na
marketingowy survival
Taktyki i skuteczne strategie
Zobacz programTo wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. Więcej informacji TUTAJ.
Punkty:
- Uczestnik kongresu – 10 pkt
- Prelegent – 30 pkt
- Uczestnik warsztatów – 10 pkt

Misja: Przygotuj się na marketingowy survival
W czasach nieustannie zmieniających się warunków rynkowych tylko dobrze przygotowani marketerzy są w stanie skutecznie dowodzić swoimi markami. Konferencja marketingowa Online Marketing Camp oznacza pełne pole widzenia, szeroką perspektywę i gotowość do działania na wszystkich frontach – od digitalu po offline, od AI po storytelling, od analityki po kreatywne kampanie.
To nie czas na improwizację – to czas na skuteczne kampanie i precyzyjne strategie. To wydarzenie dla tych, którzy wiedzą, że marketing to nie przypadek, lecz dobrze zaplanowana taktyka.
Prelegenci

















Masz czas do 10. września. Po tym terminie ceny wzrosną.
Daj się zaprosić na OMCamp 2025!
Program Kongresu Marketingowego
22.09.2025
09:00-17:00
KLUCZOWE STARCIA I TRENDWATCHING : ONLINE MARKETING 360°

Spór o mózg konsumenta, czyli neuromarketing 2025
- Jakie strategie neuromarketingowe sprawdzają się w dobie powszechnej dystrakcji i tsunami danych?
- Co o mózgu konsumenta mówią najnowsze badania naukowe z obszaru neuromarketingu?
- Jakich środków należy użyć, by zawalczyć o uwagę permanentnie rozproszonego odbiorcy?
- Co nowego dostarczyć może marketerom nauka o mózgu w połowie trzeciej dekady XXI wieku?

Maszyna kontra ekspert, czyli AI w marketingu. Kto wygra bitwę o skuteczniejsze kampanie reklamowe?
- Czy AI jest naprawdę wykorzystywane w marketingu? A jeśli tak, to jak?
- Nie przepala(AI) budżetów - skrypty Google ads i ich tworzenie za pomocą AI
- Analiza semantyczna i moderacja social mediów (w tym reklam)
- Chatboty i agenci poprawiający doświadczenie klienta
- Zbuduj własne narzędzie – potencjał nocode i AI
ZABEZPIECZENIE TERENU: TAKTYKA MARKETINGOWA

Twierdza e-commerce – jak zapewnić bezpieczeństwo w swoim sklepie?
Kiedy czytasz tytuł tej prelekcji, ktoś przegląda Twoje maile. Ale jak to? Do ataku cybernetycznego dochodzi średnio co 39 sekund, a Twoi ludzie nadal mają wszędzie takie same hasła. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak to smutna prawda, która potrafi położyć agencję, firmę, czy sklep w kilkanaście minut. Zobacz, jak robią to hakerzy i jak możesz temu zaradzić.
- Dlaczego cyberbezpieczeństwo jest najważniejszą rzeczą w prowadzeniu biznesu?
- Jak przestępcy mogą przejąć Twoją firmę, sklep, dane?
- Jak walczyć z tymi nicponiami i nie dać się złapać oszustom?

Od chaosu do ROI: 3 kluczowe wskaźniki, które uporządkują i zabezpieczą Twój marketing w rzeczywistości omnichannelowej. Jak CAC, LTV i ROI tworzą fundament skutecznej strategii omnichannel, odpornej na kryzysy i zmiany rynkowe
W świecie pełnym kanałów, danych i narzędzi łatwo wpaść w pułapkę chaosu – zwłaszcza gdy budżety rosną, a efekty są coraz trudniejsze do zmierzenia. Podczas tej prelekcji pokażę, jak uporządkować marketingową rzeczywistość za pomocą trzech kluczowych wskaźników: CAC, LTV i ROI. Dowiecie się, jak dzięki nim nie tylko podejmować trafne decyzje i optymalizować budżety, ale też zabezpieczyć strategię marketingową przed niepewnością i dynamicznymi zmianami na rynku.
- Czy naprawdę wiesz, ile kosztuje Cię pozyskanie klienta (CAC) i czy uwzględniasz wszystkie koszty?
- Czy masz strategię, która realnie zwiększa wartość klienta w czasie (LTV) i wiesz, jak ją mierzyć?
- Czy osiągany ROAS rzeczywiście Cię satysfakcjonuje – i na jakiej podstawie to oceniasz?
SOCIAL COMMERCE I INFLUENCER MARKETING

Plecak taktyczny social media managera - co dla B2C co dla B2B, młodzi vs dojrzali, grafika vs wideo?
Podczas prelekcji opowiem, jakie media społecznościowe najlepiej sprawdzają się w B2C i B2B oraz jakie formaty treści skutecznie trafiają do różnych grup odbiorców.
- Jakie formaty przyciągają młodszych, a jakie starszych użytkowników?
- Grafika czy wideo – co lepiej przyciąga uwagę? Kiedy lepiej sprawdzi się statyczny obraz, a kiedy dynamiczny film?
- Jakie strategie działają na Facebooku, LinkedInie czy Instagramie?
- Trendy i antytrendy w social media – co naprawdę warto wykorzystać?

Skuteczna strategia reklamowa w social mediach – jak łączyć platformy i maksymalizować efekty
Dowiedz się, jak efektywnie planować i optymalizować kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, X, Pinterest) oraz jak łączyć działania na różnych platformach, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
W szczególności:
- Które platformy wybrać? Jak dopasować kanał reklamowy do grupy docelowej i celów marketingowych?
- Jak działać na każdym etapie ścieżki zakupowej? Które platformy wykorzystać do sprzedaży, a które do budowania zainteresowania czy remarketingu?
- Jakie możliwości techniczne oferują systemy reklamowe? Czym różnią się algorytmy Meta, TikToka czy Pinteresta i jak wykorzystać te różnice?
- Jak skutecznie łączyć działania między platformami? Czy warto prowadzić kampanię wielokanałową, a jeśli tak – jak robić to efektywnie?
- Gdzie są największe błędy i marnowane budżety? W jakie pułapki najczęściej wpadamy i jak ich unikać?
OPERACJE SPECJALNE: E-COMMERCE I SPRZEDAŻ ONLINE

RETAIL MEDIA w praktyce - jak reklamować i sprzedawać na platformach marketplace i retailerów
Dowiedz się budować markę i zwiększać sprzedaż w jednym z najszybciej rozwijających się kanałów komunikacji, w tym:
- jak dziś wygląda rynek retail media i w którą stronę zmierza (nie tylko w Polsce)
- jaką rolę na ścieżce zakupowej konsumenta w e-commerce odgrywają reklama i platformy retail media
- jakie rozwiązania i sposoby ich wykorzystania (case studies) mogą pomóc w budowaniu własnej strategii marketingowej
- jak dziś wygląda obszar measurement & KPI w retail media
Czeka Cię dużo liczb i faktów, nie tylko z Allegro, a także praktyczne dos & don'ts oraz fakty i mity dot. retail media.

Analiza ścieżki klienta i UX – jak poprawić konwersje w sklepie internetowym?
Podczas prezentacji omówię kluczowe aspekty wykorzystania danych w optymalizacji konwersji w e-commerce, koncentrując się na zachowaniach użytkowników i ich wpływie na efektywność sprzedaży. Przedstawię konkretne strategie analizy oraz praktyczne podejście do poprawy doświadczeń klientów (UX) w celu maksymalizacji wyników biznesowych.
- Jak optymalizacja współczynnika konwersji przekłada się na przychody e-commerce? (punkt wyjścia – model przychodu e-commerce)
- Dlaczego praca nad konwersją jest kluczowa dla wzrostu i skalowania biznesu online?
- Jakie są dwa fundamentalne czynniki wpływające na konwersję?
- W jaki sposób UX kształtuje współczynnik konwersji i na których etapach ścieżki zakupowej ma największe znaczenie?
- Jak efektywnie wykorzystywać dane do optymalizacji doświadczeń użytkownika?
- Które trzy raporty w Google Analytics 4 warto analizować, aby zidentyfikować szybkie usprawnienia (tzw. low-hanging fruits)?
- Jakie metody analizy i badania warto stosować, gdy dane ilościowe okazują się niewystarczające?

Modele atrybucji w e-commerce: Jak mierzyć efektywność kampanii?
Powiem, dlaczego mimo zaawansowanych metod analizy wciąż wracamy do modelu last-click i jakie rozwiązania mogą skuteczniej poprawić atrybucję. Omówimy, dlaczego nie każda konwersja powinna być przypisywana konkretnemu źródłu oraz jak mądrze alokować budżet, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych.
- jak to się stało, że wróciliśmy do last-clicka
- co poprawi atrybucję bardziej, niż najbardziej zaawansowany model
- dlaczego nie każda konwersja jest warta atrybucji
- atrybucja a alokacja budżetu - dlaczego czasem gorzej znaczy lepiej
SKUTECZNE ŚCIEŻKI W NOWEJ ERZE WYSZUKIWAREK: STRATEGIE SEM i SEO

SEO i Ads w 2025: Jak wykorzystać słowa kluczowe, by prześcignąć konkurencję?
Lata temu magia Google AdWords polegała na tym, że reklamowaliśmy się na słowa kluczowe, które idealnie odpowiadały potrzebom użytkownika. SEO też opierało się o konkretne słowa kluczowe i niemal codzienną walkę o utrzymanie się w top10.
Podczas prelekcji opowiem:
- że w pewnym zakresie takie podejście nadal działa w 2025 i ma się całkiem nieźle
- jak zasilać kampanie SEO i Ads danymi o słowach kluczowych aby przebijać wyniki konkurencji
- jak pracujemy ze słowami kluczowymi w erze pMAX i automatyzacji
- jak ich szukać i tworzyć strategię planu content marketingu dla wyjątkowo skutecznych kampanii? Będziemy szukać i poznawać sztuczki związane nie tylko ze sztuczną inteligencją
Strategie SEM SEO z sesją Q&A z ekspertami
Podczas panelu porozmawiamy o tym:
- Jak optymalizować content pod kątem E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness)?
- Voice search i semantyczne SEO - przygotuj swoją stronę na przyszłość
- Skuteczne kampanie Performance Max: do & dont’s - praktyczne wskazówki
- Migracja, błędy i cyfry w GA4: Jak poprawnie interpretować dane i podejmować decyzje?






Dlaczego musisz stawić się na Konferencji Online Marketing Camp?
- Udoskonalisz swoją umiejętność posługiwania się marketingowym kompasem – strategia, analityka, AI, social media, e-commerce, omnichannel i SEO w jednym miejscu.
- Otrzymasz taktyczne wskazówki od najlepszych strategów branży – sprawdzone metody, case studies i najnowsze trendy w marketingu.
- Zbierzesz niezbędny ekwipunek na dalszą wędrówkę - sprawdzisz, jak neuromarketing, AI i precyzyjne modele atrybucji, mogą dać Ci przewagę w dynamicznym świecie digital marketingu.
- Zdobędziesz przewagę na marketingowym polu – dowiesz się, jak optymalizować kampanie, wdrażać AI i budować odporność marki.
- Przećwiczysz realne scenariusze w warunkach polowych – praktyczne warsztaty drugiego dnia to operacyjne szkolenie dla marketingowej kadry.
Warsztaty
23.09.2025
10:00 - 16:00

PERFORMANCE – jak mierzyć i optymalizować marketing? Praktyczne warsztaty jak wycisnąć maksimum z każdego działa marketingowego
Moduł 1. Podstawowe metryki (których nigdy nie dość przypominać)
- KPI (ROI, ROAS, ERS)
- Miary jakości i rentowności ruchu
- Przychód, marża a zysk
Moduł 2. Atrybucja – magiczne słowo które zmienia wszystko
- Dlaczego atrybucja ma znaczenie
- Jak działa atrybucja w Google Analytics
- Znaczenie miar inkrementalnych
- Metody pomiaru przyrostu konwersji
- Korekty inkrementalne do atrybucji
- Raport Google Analytics, który zaoszczędził miliony
Moduł 3. Wartość długookresowa – jak budować wartość swojej marki?
- Czym jest Lifetime Value?
- Nowi / powracający klienci
- Atrybucja w kontekście CLV
Moduł 4. Analiza kosztów krańcowych i optymalizacja efektu
- Malejące korzyści krańsowe
- Jak długo podnoszenie stawek się opłaca?
- Model ROI = 1/E
- Znaczenie elastyczności cenowej
- Zyskowność vs. Wzrost
- Portfolio bidding
- Błąd jednolitego ROI
- Paradoks droższego źródła
- Koszt krańcowy a elastyczność
- Atrybucja a alokacja budżetu
Unikalne cechy i korzyści z warsztatów:
- Praktyczne umiejętności pomiaru efektywności – nauczysz się skutecznie wykorzystywać KPI, ROI i inne wskaźniki do optymalizacji działań marketingowych.
- Zaawansowana atrybucja i optymalizacja budżetu – zdobędziesz wiedzę, jak analizować skuteczność działań i lepiej alokować budżet marketingowy.
- Strategie długoterminowego wzrostu i optymalizacji kosztów – nauczysz się, jak zwiększyć wartość długookresową klientów oraz balansować zyskowność z rozwojem kampanii.

Jak zaplanować skuteczne strategie marketingowe w 2025/2026 roku? Interakcyjny warsztat w oparciu o case study kilku modeli biznesowych (B2B i B2C) i mechanizmy grywalizacji
Moduł 1. Cztery kluczowe modele rynkowe działań B2B i B2C (z opcją poszerzenia do siedmiu) – jak budować skuteczne plany działań marketingowych w każdej z tych opcji:
- poznanie Uczestników warsztatów
- stworzenie (na bazie doświadczeń i branż Uczestników) zespołów projektowych tworzących
- projekty dla inne pola strategicznego
Moduł 2. Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku – skuteczne pozycjonowanie na tle konkurencji produktów i usług na rynku – dzięki wykorzystaniu praktycznych narzędzi
- konkretne narzędzia (w tym w Excelu) dotyczące pozycjonowania rynkowego
- macierz Slacka wyróżniania produktów na tle konkurencji
- STP: segmentacja – targeting – pozycjonowanie i wykorzystanie w praktyce
Moduł 3. Planowanie strategii marketingowej w praktyce w oparciu o pole rynkowe (produkt/rynek) poszerzone o przestrzeń wirtualną
- tworzenie strategii w obrębie produktów (obecnych, nowych i wirtualnych)
- tworzenie strategii w obrębie klientów (obecnych, nowych i wirtualnych)
- prezentacja projektów i głosowanie na najlepszy projekt
Moduł 4. Jak przygotować communication-mix online/offline i plan działań wdrożeniowych oraz skutecznie mierzyć efektywność działań marketingowych?
- planowanie budżetu komunikacyjnego w macierzy POE offline/online
- harmonogramy wdrożeniowe w praktyce
- Marketingowa Karta Wyników (MKW) i KPI dla działań rynkowych
Unikalne cechy i korzyści z warsztatów:
- Formuła grywalizacji – tworzenia konkretnych projektów strategii marketingowych, wraz z głosowaniem na najlepszy projekt
- 100% praktycznych porad - warsztaty prowadzone metodą „krok po kroku”.
- Przegląd najlepszych praktyk i narzędzi rynkowych

Jak skutecznie generować leady w internecie? Praktyczne warsztaty + strategiczna symulacja: gra e-marketing
Zdobądź wiedzę, jak skutecznie konwertować leady w klientów. Poznaj sprawdzone techniki i narzędzia, które pozwolą Ci maksymalizować sprzedaż online i budować silne relacje z klientami.
Moduł 1. Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe w Internecie?
- Lejek sprzedażowy krok po kroku – od świadomości przez ruch do konwersji Klienta
- W jaki sposób „przepychać” użytkownika w lejku, by uczynić z niego Klienta?
- Modele generowanie i klasyfikacji leadów w sieci od A do Z.
- Dojrzewanie Klienta, czyli lead nurturing w praktyce - sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów.
- Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów – jakie kanały i narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
- Przegląd kanałów komunikacji digital marketing od A do Z (cel/specyfika/TRENDY/modele rozliczeń/wskaźniki/efektywność):
- SEO w praktyce - jak optymalizować serwisy i pozyskiwać linki, by zwiększać pozycje w Google?
- Jak planować kampanie Google Ads i działania re-marketingowe?
- Display, rich media i wideo na desktop i mobile – zakupy powierzchni reklamowej w modelu inventory i audience buying
- E-mailingi i newslettery – jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu?
- Content marketing w pigułce – od celów i formatów po kanały dystrybucji i metryki sukcesu.
- Kanały social media i influencer marketing w generowaniu leadów
- Performance marketing i afiliacja – jak to „ugryźć”?
- Pozostałe, niestandardowe działania online
- Modele rozliczeniowe i emisyjne w internecie – jak kupować powierzchnię reklamową?
- Kluczowe metryki i wskaźniki sukcesu online – co i jak mierzyć online?
Przegląd kanałów i ich skuteczność w oparciu o benchmarki rynkowe
Moduł 2. SYMULACJA RYNKOWA – PRAKTYCZNE WARSZTATY
Generowanie leadów w praktyce – strategiczna symulacja: gra e-marketing
Cel: Jak zaplanować skuteczną kampanię w internecie generującą leady?:
Efekt: Grywalizacja – podział na zespoły i gra strategiczna bazująca na skutecznym wdrażaniu strategii digitalowej :
Zarys tematyczny:
- w jaki sposób dobierać formaty reklamy digitalowej w zależności od celu kampanii (KPI)?
- jakie kryteria selekcji powinieneś uwzględnić przy doborze powierzchni reklamowej online?
- czy i w jaki sposób wpływa znajomość narzędzi digitalowych w kontekście optymalizacji działań online?
- co i jak mierzyć w ramach działań digital marketing?
Gra przebiega w 3 etapach:
- #1 – opracowanie strategii i założeń strategicznych kampanii
- #2 – e-media plan, formaty reklamowe i media pod kątem performance marketing
- #3 – działania optymalizacyjne – nacisk na konwersję
Moduł 3. WWW i Landing Pages – jak projektować, optymalizować i mierzyć?
- Jak dopasować model strony do celów kampanii reklamowej?
- 5 kluczowych elementów skutecznego landing page (layout, UX, grafika, CTA, copywriting)
- Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
- Jak analizować stronę pod kątem konwersji i użyteczności? UX, UI i testy A/B
- Elementy psychologiczne i perswazyjne na WWW – jak zachęcić użytkownika do działania?
- ĆWICZENIE PRAKTYCZNE – ocena landing page (realne przykłady rynkowe)
- Przegląd badań i narzędzi diagnostycznych do optymalizacji WWW
Unikalne cechy i korzyści z warsztatów:
- Formuła symulacji rynkowej
- 100% praktycznych porad - Warsztaty prowadzone metodą „krok po kroku”
- Przegląd najlepszych praktyk i narzędzi rynkowych
Dołącz do elitarnej jednostki marketingowej!
Nie możesz pozwolić sobie na brak strategii w tych burzliwych czasach. Weź udział w Online Marketing Camp i zajmij strategiczną pozycję.
Masz cel? My mamy strategię!
Online Marketing Camp to nie tylko prelekcje – to wydarzenie z survivalowym twistem!
Wychodzimy poza schemat. Czeka Was test przetrwania w świecie marketingu (i poza nim) – trochę wiedzy, trochę zabawy i dużo okazji do działania w praktyce.

Zanim się zacznie:
- Na wejściu otrzymasz opaskę na ramię – identyfikującą Twój marketingowy „oddział specjalny” (według specjalizacji)
- Załóż strój z elementami survivalowymi (tak, kamuflaż, bojówki i chusty są mile widziane!) – a my w zamian wydłużymy Twój dostęp do nagrań z konferencji. Opłaca się być kreatywnym.

Podkręcamy tempo:
- Zgarnij nagrody w konkursie! Czekają książki, gadżety oraz szansa na publikację wywiadu w Magazynie Online Marketing – jeśli chcesz, żeby o Twojej marce zrobiło się głośniej, to idealnie trafiłeś.
- Odwiedź strefę Meet the Experts – ekspresowe konsultacje z prelegentami przy specjalnych stanowiskach. Krótko, konkretnie, na temat - jak szybka odprawa.

Pzetrwanie level PRO:
Strefa Networkingowa z elementami treningu w terenie. Pod okiem profesjonalnych instruktorów (tak, prawdziwych wojskowych!) dowiesz się m.in.:
- Co warto spakować do plecaka ewakuacyjnego (czyli marketingowy niezbędnik)
- Jak działa skuteczna komunikacja w sytuacjach kryzysowych
- Jak zbudować prowizoryczne schronienie, gdy wszystko wokół siada – nawet zasięgi ?
- Techniki rozpalania ognia – dosłownie i w przenośni
- Metody pozyskiwania wody - czyli jak pozyskiwać zasoby, gdy wydaje się, że nic nie ma
- Jak się nie zgubić – elementy nawigacji i orientacji w terenie
- Co warto wiedzieć o pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia
Wybierz pakiet dla siebie:
ONLINE | BASIC | GOLD | VIP | |
Dostęp do paneli konferencyjnych | online | na żywo | na żywo | na żywo |
Certyfikat imienny | check | check | check | check |
Materiały pokonferencyjne | check | check | check | check |
Dostęp do nagrań | 7 dni | 14 dni | 14 dni | 30 dni |
Przerwa kawowa | close | check | check | check |
20% rabatu na prenumeratę Online Marketing, Social Media Manager | close | check | check | check |
Welcome pack | close | check | check | check |
Udział w konkursie z nagrodami | close | check | check | check |
Warsztat do wyboru: I, II, III | close | close | check | check |
Voucher z 20% zniżką na całą ofertę szkoleń marketingowych | close | close | check | check |
Pakiet e-booków – praktycznych narzędziowników dla marketera | close | close | close | check |
Rezerwacja w sektorze VIP – najlepsze miejsca (limitowana ilość) | close | close | close | check |
WYBIERAJĄC PAKIET VIP,
otrzymujesz 3 praktyczne e-booki-narzędziowniki dla marketera:
- SOCIAL MEDIA W PIGUŁCE: TikTok,
- Narzędziownik e-commerce,
- Customer experience guide,
o łącznej wartości 147 zł brutto!



Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat na całe zamówienie.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!
otrzymasz
100 zł netto
otrzymasz
180 zł netto
otrzymasz
280 zł netto
Jeśli chcesz zakupić kilka różnych, skontaktuj się z nami – przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!
Pakiet BASIC
- Pełny dostęp do wszystkich paneli konferencyjnych na żywo
- Lunch
- Kawa, napoje i przekąski
- E-certyfikat imienny – potwierdzenie Twojego udziału w konferencji
- Materiały pokonferencyjne
- 20% rabatu na prenumeratę Online Marketing, Social Media Manager
- Welcome pack
- Udział w konkursie z nagrodami
- 14-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
Pakiet GOLD
+ Warsztat „Jak skutecznie generować leady w internecie?”
- Pełny dostęp do wszystkich paneli konferencyjnych na żywo
- Warsztat: „Jak skutecznie generować leady w internecie?” – intensywna praca w ekskluzywnej, kameralnej grupie
- Lunch
- Kawa, napoje i przekąski
- Certyfikat imienny – potwierdzenie Twojego udziału w warsztatach i konferencji
- Materiały pokonferencyjne
- Voucher z 20% zniżką na całą ofertę szkoleń marketingowych
- 20% rabatu na prenumeratę Online Marketing, Social Media Manager
- Welcome pack
- Udział w konkursie z nagrodami
- 14-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
Pakiet GOLD
+ Warsztat „Jak zaplanować skuteczne strategie marketingowe w 2025/2026 roku?”
- Pełny dostęp do wszystkich paneli konferencyjnych na żywo
- Warsztat: „Jak zaplanować skuteczne strategie marketingowe w 2025/2026 roku?” – intensywna praca w ekskluzywnej, kameralnej grupie
- Lunch
- Kawa, napoje i przekąski
- Certyfikat imienny – potwierdzenie Twojego udziału w warsztatach i konferencji
- Materiały pokonferencyjne
- Voucher z 20% zniżką na całą ofertę szkoleń marketingowych
- 20% rabatu na prenumeratę Online Marketing, Social Media Manager
- Welcome pack
- Udział w konkursie z nagrodami
- 14-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
Pakiet GOLD
+ Warsztat „PERFORMANCE – jak mierzyć i optymalizować marketing?”
- Pełny dostęp do wszystkich paneli konferencyjnych na żywo
- Warsztat: „PERFORMANCE – jak mierzyć i optymalizować marketing?” – intensywna praca w ekskluzywnej, kameralnej grupie
- Lunch
- Kawa, napoje i przekąski
- Certyfikat imienny – potwierdzenie Twojego udziału w warsztatach i konferencji
- Materiały pokonferencyjne
- Voucher z 20% zniżką na całą ofertę szkoleń marketingowych
- 20% rabatu na prenumeratę Online Marketing, Social Media Manager
- Welcome pack
- Udział w konkursie z nagrodami
- 14-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
Pakiet VIP
+ Warsztat „Jak skutecznie generować leady w internecie?”
+ materiały dodatkowe
- Pełny dostęp do wszystkich paneli konferencyjnych na żywo
- Warsztat: „Jak skutecznie generować leady w internecie?” – intensywna praca w ekskluzywnej, kameralnej grupie
- Lunch
- Kawa, napoje i przekąski
- Certyfikat imienny – potwierdzenie Twojego udziału w warsztatach i konferencji
- Materiały pokonferencyjne
- Voucher z 20% zniżką na całą ofertę szkoleń marketingowych
- 20% rabatu na prenumeratę Online Marketing, Social Media Manager
- Welcome pack
- Udział w konkursie z nagrodami
- Pakiet e-booków – praktycznych narzędziowników dla marketera
- Rezerwacja w sektorze VIP – najlepsze miejsca (limitowana ilość)
- 30-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
Pakiet VIP
+ Warsztat „Jak zaplanować skuteczne strategie marketingowe w 2025/2026 roku?”
+ materiały dodatkowe
- Pełny dostęp do wszystkich paneli konferencyjnych na żywo
- Warsztat: „Jak zaplanować skuteczne strategie marketingowe w 2025/2026 roku?” – intensywna praca w ekskluzywnej, kameralnej grupie
- Lunch
- Kawa, napoje i przekąski
- Certyfikat imienny – potwierdzenie Twojego udziału w warsztatach i konferencji
- Materiały pokonferencyjne
- Voucher z 20% zniżką na całą ofertę szkoleń marketingowych
- 20% rabatu na prenumeratę Online Marketing, Social Media Manager
- Welcome pack
- Udział w konkursie z nagrodami
- Pakiet e-booków – praktycznych narzędziowników dla marketera
- Rezerwacja w sektorze VIP – najlepsze miejsca (limitowana ilość)
- 30-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
Pakiet VIP
+ Warsztat „PERFORMANCE – jak mierzyć i optymalizować marketing?”
+ materiały dodatkowe
- Pełny dostęp do wszystkich paneli konferencyjnych na żywo
- Warsztat: „PERFORMANCE – jak mierzyć i optymalizować marketing?” – intensywna praca w ekskluzywnej, kameralnej grupie
- Lunch
- Kawa, napoje i przekąski
- Certyfikat imienny – potwierdzenie Twojego udziału w warsztatach i konferencji
- Materiały pokonferencyjne
- Voucher z 20% zniżką na całą ofertę szkoleń marketingowych
- 20% rabatu na prenumeratę Online Marketing, Social Media Manager
- Welcome pack
- Udział w konkursie z nagrodami
- Pakiet e-booków – praktycznych narzędziowników dla marketera
- Rezerwacja w sektorze VIP – najlepsze miejsca (limitowana ilość)
- 30-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
Bilet na Konferencję Online
- Pełny dostęp do wszystkich paneli konferencyjnych w formule online
- E-certyfikat imienny – potwierdzenie Twojego udziału w konferencji
- Materiały pokonferencyjne
- 7-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
Bądź na bieżąco w tematach digital marketingu.
Postaw na czasopismo tworzone przez praktyków – dla praktyków.
W Magazynie Online Marketing znajdziesz:
- wywiady z topowymi ekspertami branży,
- case studies i analizy kampanii,
- przegląd najnowszych formatów i narzędzi marketingowych,
- aktualne raporty branżowe.
Informacje
szczegóły organizacyjne
Chcesz wiedzieć,
jak wyglądają organizowane przez nas wydarzenia?
Marketer w świecie algorytmów – zobacz, co działo się w 2024 i przygotuj się na marketingowy survival 2025!
To było więcej niż konferencja. To był test odporności marketingowej.
Najważniejsze momenty, inspirujące wykłady i podsumowanie wydarzenia – zobacz, dlaczego warto być z nami!
Przejdź do podsumowania



KontaktMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń

OPIEKUN MERYTORYCZNY
Magdalena Wróbel
magdalena.wrobel@forum-media.pl
tel.: +48 61 66 83 111

WSPÓŁPRACA SPONSORSKA I REKLAMOWA
Izabela Ślusarczyk
izabela.slusarczyk@forum-media.pl
tel. kom.: +48 502 237 925

Współpraca barterowa
Natalia Zdunek
natalia.zdunek@forum-media.pl
tel. kom.: 692 057 033

Organizacja szkoleń wewnętrznych
Weronika Nowacka
weronika.nowacka@forum-media.pl
tel.: +48 61 62 87 004

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel.: 61 66 55 721
Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00