×
ZAREZERWUJ MIEJSCE
na najlepszych warunkach!

Pierwszy w Polsce Kongres Szkoleniowy!

Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie?

KIEDY
28 września 2017 r.
GDZIE
Multikino Złote Tarasy, Warszawa
10 ostatnich miejsc
tylko do 27.09.2017 w cenie 489zł netto

Skrócony program Kongresu Online Marketing

Szkolenie nr 1
Planowanie kampanii reklamowych na 2018 rok
Szkolenie po którym wyjdziesz z co najmniej kilkoma przełomowymi pomysłami e-marketinowymi
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy budżetowaniu i planowaniu kampanii na rok 2018?
  • Jak optymalizować koszty kampanii na rok 2018? Jak osiągać lepsze wyniki przy niższych kosztach?
  • Jak krok po kroku przygotować wzorcową kampanię, która zwiększy poziom sprzedaży przy jednoczesnym obniżeniu poniesionych kosztów?
  • Na jaki typ reklamy postawić w 2018 roku w zależności od wielkości profilu firmy, aby przyniosła wymierne efekty sprzedażowe?
  • Idealny marketing mix 2017 - gotowe do zastosowania pakiety narzędzi i mediów dla różnej wielkości firm – osobno przykłady dla małych, średnich i dużych, dla sektora B2B oraz B2C
  • Przegląd najlepszych kampanii marketingowych 2017 – elementy, które przesądziły o ich sukcesie i które można wdrożyć w waszych firmach, od zaraz
  • Wyróżnij swoją markę! Jak samodzielnie konstruować niestandardową komunikację w internecie z klientem w sektorze B2B i B2C?
  • Jak skutecznie połączyć działania offline oraz online w celu uzyskania "efektu kuli śnieżnej"? - tylko sprawdzone rozwiązania. Jak wyciągać wnioski z akcji, gdzie łączymy kanały online i offline?

Korzyść dla uczestnika: Nauczysz się jak krok po kroku zaplanować skuteczną kampanię reklamową, która pozwoli Ci uzyskać zdecydowanie lepsze wyniki sprzedażowe przy niższych kosztach. Dowiesz się z których formatów reklamowych powinieneś korzystać przy planowaniu promocji Twoich produktów/usług w 2018 roku. Będziesz wiedział na jakie elementy strategii zwrócić uwagę planując budżet reklamowy w internecie - jak sprytnie zaoszczędzić, ale nie stracić na skuteczności i dotarciu do klienta?

Korzyść dla firmy: Poznasz tajniki najnowszych rozwiązań promocyjnych, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję i skutecznie zaplanować rok 2018 w internecie. Będziesz potrafił podejmować trafne decyzje dotyczące strategii promocji Twoich produktów i usług i inwestować tylko w działania, które przełożą się na realną sprzedaż. Zyskasz pewność, które metody i narzędzie rzeczywiście działają.

Szkolenie nr 2
Kampanie dla firm z ograniczonym budżetem
  • Jak sprytnie rozdzielić budżet reklamowy w zależności od specyfiki produktu/usługi i grupy docelowej? Gotowe do zastosowania rozwiązania na podstawie doświadczeń najlepszych kampanii marketingowych.
  • Jakie wykorzystać darmowe i niskobudżetowe sposoby promocji produktów/usług w internecie dysponując niewielkim budżetem reklamowym?
  • Jak wykorzystać marketing szeptany, aby uzyskać wzrost świadomości Twojej marki na rynku i przełożyć to na sprzedaż?
  • W jakie narzędzia zainwestować mając do dyspozycji niewielki budżet, aby osiągać lepsze wyniki niż konkurencja?
  • Strategia mocnego i wąskiego kierowania reklamy - 5 sposobów na dotarcie do odbiorców zainteresowanych Twoim produktem.
  • Tylko u nas! Rozkładamy na czynniki pierwsze sposoby na niedrogą, ale skuteczną kampanie reklamową małej firmy – Kompletne przykłady niskobudżetowych promocji, które odniosły sukces.
  • Sprytne akcje lojalnościowe dla obecnych klientów, dzięki którym zmotywujesz się do pozostawiania pozytywnych opinii o Twoich produktach/usługach na Facebooku, www oraz w sklepie internetowych i pozyskasz nowych klientów.
  • Grupy i fora dyskusyjne – darmowy sposób na budowanie relacji między firmą a Twoimi potencjalnymi klientami – stań się ekspertem na lokalnym rynku!
  • Reklama płatna vs reklama bezpłatna – Kiedy i w jakich branżach inwestowanie większych sum ma sens.

Korzyść dla uczestnika: Będziesz potrafił precyzyjniej dostosować narzędzia do możliwości budżetowych tak, aby zapewnić maksymalny sukces sprzedażowy. Nauczysz się umiejętnie planować akcje promocyjne w internecie mając do dyspozycji mały budżet, ale wykorzystując go w najbardziej efektywny sposób.

Korzyść dla firmy: Pokażemy Ci jak krok po kroku zaplanować skuteczną kampanię reklamową i uniknąć zjawiska przepalania budżetu. Zaczniesz podejmować decyzje, które w efektywny sposób pomogą odpowiednio wypromować Twój produkt oraz usługi przekładając to na realną sprzedaż. Dowiesz się w jakie narzędzia zainwestować mając do dyspozycji niewielki budżet, aby osiągać lepsze wyniki niż konkurencja.

Szkolenie nr 3
Nowe Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych oraz planowane Rozporządzenie E-Privacy!

Jak zabezpieczyć się przed spadkiem sprzedaży po wprowadzeniu nowych przepisów, które zaczną obowiązywać od 25 maja 2018 roku?

  • Jak w praktyce będzie należało pozyskiwać zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, aby być w zgodzie z nowym prawem, a jednocześnie utrzymać sprzedaż?
  • Czy wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych będzie mogło stanowić może „zapłatę” za e-usługę?
  • W jaki sposób będzie należało formułować zgody przyjazne dla użytkownika naszej www oraz zgodne z obowiązującymi przepisami?
  • Czy profilowanie reklam będzie całkowicie zabronione? Jak należy prawidłowo rozumieć i stosować przepis, że profilowanie jest dozwolone o ile jest robione w oparciu o wyraźną zgodę?
  • Czy po wejściu w życie nowego ogólnego rozporządzanie o ochronie danych „stare” zgody będą nadal skuteczne? Czy trzeba zbierać zgody od nowa?
  • Czy możliwe będzie i pod jakim warunkiem wykorzystanie w celach sprzedażowych adresów mailowych oraz telefonów pozyskanych w wyniku akcji leadowych?
  • Jakie są projektowane nowe zasady wykorzystania plików Cookies – czy brak akceptacji Cookies może skutkować niewyświetlaniem pewnych treści użytkownikom
  • Jakie zgody będzie musiał zaakceptować użytkownik, abyśmy mogli wysłać mu emaila reklamowego?
  • Czy przetwarzając na szeroką skalę dane w celach marketingowych i reklamowych konieczne będzie powołanie Inspektora Ochrony Danych?

Korzyść dla uczestnika: Dowiesz się jak prowadzić sprzedaż przy użyciu Facebooka, Google AdWords, remarketingu czy strony www po 25 maja 2018, aby uniknąć kar finansowych. Będziesz wiedział jak „po nowemu” pozyskiwać zgody od klientów oraz dowiesz się jak przygotować i przetworzyć obecną bazę kontaktów.

Korzyść dla firmy: Otrzymasz precyzyjne zalecenia i wskazówki dzięki, którym dowiesz się jak stosować nowe prawo przy jednoczesnym zachowaniu skuteczności sprzedażowej.

Szkolenie nr 4
Faceboook, Instagram, LinkedIn krok po kroku
Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych klientowi indywidualnemu oraz biznesowemu?
  • Jak odpowiednio dobrać kanały social media, aby skutecznie sprzedawały? Przygotowanie social media planu krok po kroku.
  • Jak samodzielnie krok po kroku prowadzić skuteczną kampanię reklamową na Facebooku? Co warto przetestować, aby osiągnąć spektakularne efekty i odróżnić się od konkurencji?
  • Przykłady treści, które generują najwyższą konwersję na Facebooku. Sprytne wskazówki dla firm z sektora B2B i B2C do zastosowania „od zaraz” (w podziale na MSP i duże firmy).
  • Jak krok po kroku skonfigurować kampanię na Facebooku i Instagramie tak, aby uniknąć zjawiska „przepalania budżetów”?
  • W jaki sposób konfigurować działania remarketingowe, podążać za klientem i tworzyć wysoko skuteczne reklamy personalizowane?
  • Jak krok po kroku przygotować scenariusz kampanii pozyskującej dane kontaktowe na Facebooka?
  • W jaki sposób trafić za pomocą Facebook LeadAds z reklamą do osób, które wyświetliły formularz, ale go nie wypełniły? Remarketing formularzowy w praktyce.
  • Jak samodzielnie zwiększyć zaangażowanie w postach darmowych i przekuć je w wizerunkowy i sprzedażowy sukces Twojej marki?
  • Jakie produkty/usługi sprzedają się „obrazem” i jakie warunki muszą zostać spełnione, aby Instagram stał się dla Ciebie kanałem sprzedaży.
  • Jak samodzielnie wykorzystać sieć kontaktów w sieci LinkedIn do promocji swoich produktów i usług – przykłady wzorcowych akcji promocyjnych małych, średnich i dużych firm.
  • Jak wykorzystać trensetterów, inluencerów, blogerów, youtuberów w budowaniu relacji z konsumentami?

Korzyść dla uczestnika: Nauczysz się samodzielnie krok po kroku planować i prowadzić płatne oraz bezpłatne kampanie promocyjne w mediach społecznościowych osiągając znaczny wzrost sprzedaży online. Poznasz sprytne sposoby na to jak pisać w social mediach i na jakie elementy zwrócić uwagę, aby wejść w interakcję z fanami oraz sprawić, żeby Twój produkt był pożądany i "sam" się sprzedawał.

Korzyść dla firmy: Dowiesz się jakie działania na Facebooku, Instagramie i LinkedIn przynoszą wymierne korzyści biznesowe firmom z sektora B2B, a jakie firmom B2C. Nauczysz się jak samodzielnie, bez wsparcia agencji, przeprowadzić skuteczną promocję, która zrobi z Facebooka Twoje pierwsze i podstawowe źródło klientów. Zamiast sugestii i zaleceń otrzymasz gotowe schematy postępowania przy tworzeniu skutecznych social media planów.

Szkolenie nr 5
Dla małych i średnich firm – jak sprawnie pozyskiwać klientów z wyszukiwarki i reklam w Google?
Warsztat „na żywo”
  • Jak znaleźć się na szczycie wyszukiwarki Google dzięki własnym działaniom, które poprawiają widoczność strony? Wskazówki do małych, średnich i dużych firm.
  • Co zrobić, kiedy Twoja www traci w wynikach wyszukiwania? Sposoby analizy www oraz katalog działań naprawczych
  • Nowe metody pozycjonowania i content marketing w praktyce - jak zacząć, co i gdzie publikować, aby uzyskać spektakularny sukces. Sprawdzony, działający sposób na pozyskiwanie klientów za pomocą treści,
  • Jak śledzić i interpretować zmiany w algorytmie Google - co konkretne zmiany oznaczają dla Twojej strony?
  • Tylko u nas! Jak powinny wyglądać kluczowe elementy strony www, niezbędne dla jej wysokiej pozycji w Google w 2017/2018 roku?
  • Konfigurowanie Google Adwords na żywo - warsztat praktyczny, podczas którego prawidłowo skonfigurujemy kampanię ze szczególnym uwzględnieniem efektywnego rozporządzania budżetem,
  • Remarketing - jak skonfigurować reklamę, tak, aby podążała za użytkownikiem w sieci?
  • Unikalne pomysły na teksty reklam oraz słów kluczowych, które pozwolą Ci osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty – wykorzystanie nowych możliwości reklamowych w Google AdWords.
  • Jak za pomocą Google Analytics bezkosztowo wygenerować wzrost sprzedaży, pozyskując wiedzę o zachowaniu użytkowników – z czego korzystają, czego oczekują, gdzie kończą odwiedziny na stronie internetowej firmy?
  • Jak docierać do klientów poza siecią wyszukiwania dzięki reklamom graficznym i wideo?

Korzyść dla uczestnika: Osiągniesz lepsze wyniki sprzedaży dzięki efektywniejszemu wykorzystaniu danych, które są dostępne na wyciągnięcie ręki. Będziesz wiedział na co położyć nacisk, by Twoja firma zaczęła czerpać korzyści z wyszukiwarki i reklam w Google przy jak najmniejszych kosztach.

Korzyść dla firmy: Poznasz bezkosztowe narzędzia pozwalające pozyskać wiedzę o tym kim są Twoi klienci, z jakich kanałów trafiają na Twoją stronę, które akcje promocyjne okazały się najbardziej skuteczne i jakie zyski przyniosły Twojej firmie. Dowiesz się jak samodzielnie tworzyć reklamy w Google AdWords, oraz inne nieszablonowe zabiegi w sieci reklamowej Google, które są jeszcze mało znane i dlatego dają olbrzymie ROI.

Szkolenie nr 6
Content marketing
Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji?
  • Jak odpowiednio dobrać działania content marketingu, aby skutecznie angażowały i wpływały na bezpośredni wzrost sprzedaży? Przygotowanie planu kampanii krok po kroku.
  • Jak mierzyć i rozliczać skuteczność kampanii content marketingu? Gotowe do zastosowania metody rozliczania kampanii i schematy podejmowania dalszych decyzji promocyjnych.
  • Jak łączyć działania content marketingu z innymi kanałami takimi, jak social media oraz SEO, aby przełożyło się to na sprzedaż?
  • Jak tworzyć atrakcyjne treści dopasowane do Twojego klienta i podać mu je we właściwym kontekście, aby zmaksymalizować konwersję?
  • Jakie rodzaje treści najchętniej pobierali użytkownicy w 2016 i 2017 roku i w jakim kontekście doszło do pobierania?
  • Jak różnicować content dla różnych grup docelowych:
    • jak często publikować treści?
    • skąd czerpać pomysły na treści
    • jakie materiały przygotowywać – krótkie czy długie?
    • jak tworzyć atrakcyjne treści w trudnych branżach
  • Formatowanie treści w internecie (tytuły, nagłówki, podsumowania) – jak „wybić się” z tekstem, aby był zauważony i przeczytany?
  • Jak pisać na stronie www jeśli Twój główny cel to sprzedaż? Audyt treści, języka, kluczowych przycisków i grafik dających konwersję.
  • W jaki sposób prawidłowo przygotować charakterystykę persony (opis potencjalnego klienta), aby poznać jego motywacje zakupowe i dostarczyć wysokiej jakości treści w odpowiedniej formie i czasie?
  • Jak za pomocą content marketingu zwiększyć zasięgi na Facebooku za darmo lub z małym budżetem?
  • Jakiego rodzaju język i treści lubią oraz angażują fanów? Zasady pisania do użytkowników w social media.
  • Informacje – jak wplatać w informacje przekaz reklamowy, aby zyskać efekt „eksperta”, który przekazuje fakty, raporty, badania, newsy?
  • Jak pisać blog firmowy, aby realnie rozwiązywał problemy biznesowe klientów jednocześnie wspierając promocję produktu?

Korzyść dla uczestnika: Uzyskasz nawet trzykrotnie większą liczbę leadów w porównaniu do tradycyjnych działań marketingowych. Zdobędziesz zaufanie i lojalność klientów dostarczając treści, których poszukują i które poprowadzą ich do zakupu

Korzyść dla firmy: Nauczysz się krok po kroku, w jaki sposób przygotować wzorcową promocję w internecie wykorzystującą marketing treści. Poznasz przykłady treści, które generują najwyższą konwersję i które możesz od zaraz zastosować w swojej pracy. Wdrożysz w swoje działania metody, które wprowadziło do tej pory jedynie kilka firm, a okazały się niezwykle skuteczne.

Szkolenie nr 7
Marketing sklepu internetowego
Jak pozyskać nowych klientów i wycisnąć więcej z Twojego sklepu internetowego oraz Twojej www? Sprawdzone wskazówki i rekomendacje do zastosowania od zaraz!
  • Marketing w czasie rzeczywistym w e-commerce – jak zwiększyć sprzedaż poprzez sprytne użycie wiedzy o użytkowniku?
  • Optymalna ścieżka zakupowa - od wyboru produktu po płatność - wzorcowe przykłady do natychmiastowego zastosowania na swoich stronach
  • Które elementy realnie mogą wpływać na sprzedaż? Jak za pomocą sprytnych działań pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż ze strony?
  • Sprawdzone sposoby na polepszenie funkcjonalności Twojej strony internetowej – Jak dostosować układ, treści, grafiki oraz formularze, aby skupić uwagę odbiorcy po pierwszym „rzucie oka”.
  • Pakietyzacja i sprzedaż produktów dodatkowych w e-commerce – sprawdzone mechanizmy
  • W jaki sposób samodzielnie zintegrować sklep internetowy z mediami społecznościowymi oraz e-mail marketingiem? Od koncepcji po wykonanie
  • Jak wykorzystać remarketing w miejscach, gdzie Twój klient się Ciebie nie spodziewa? Sposoby na przypomnienie klientowi o porzuconym koszyku
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych – jak sprawić, aby produkty były wyświetlane na najwyższych wynikach w Google?
  • Kiedy klienci najczęściej rezygnują z dalszych zakupów online? Wnioski i gotowe do zastosowania proste metody pozwalające ograniczać porzucane koszyki,
  • Gotowe pomysły pozwalające na takie rozmieszczenie i promocję produktów, aby sprzedawać te, które przynoszą największą marżę.
  • Jak wykorzystać dane z raportów w Google Analytics i dotrzeć do użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową ze spersonalizowaną ofertą o wysokiej skuteczności sprzedażowej
  • Jak tworzyć treść na stronie głównej i podstronach, która w łatwy sposób nawiguje użytkownika i prowadzi go do wykonania pożądanej czynności?

Korzyść dla uczestnika: Otrzymasz gotowe schematy postepowania jak zwiększyć sprzedaż od kilkunastu do kilkudziesięciu procent przy tej samej liczbie odwiedzających. Dowiesz się jak zaprojektować ścieżkę zakupową na stronie www oraz w Twoim sklepie internetowym, aby wyprzedzić konkurencję.

Korzyść dla firmy: Nauczysz się samodzielnie planować i prowadzić wysoko konwertujące akcje promocyjne w sklepie internetowym oraz na www. Dowiesz się co musisz zrobić, aby zyskać przychylność klientów odwiedzających Twoją www. Zyskasz pewność, które elementy marketingu rozwijać, a które ograniczyć lub całkowicie wyłączyć.

Szkolenie nr 8
Pozyskiwanie wartościowych leadów krok po kroku
Jak znaleźć nowych klientów podobnych do tych, którzy już kupili nasz produkt/usługę.
  • Gotowe plany promocyjne – od pomysłu, poprzez tworzenie formularzy, po kampanie online dla MSP i dużych firm.
  • Strategia pozyskiwania leadów a koszty i efektywność – jak planować działania zgodnie z budżetem?
  • Jak przygotować formularz kontaktowy, który zachęci użytkowników do pozostawienia danych? Jak zabezpieczyć się przed podawaniem fałszywych danych?
  • Jak samodzielnie pisać do użytkowników i jakie treści im udostępniać, aby skłonić ich do pożądanych czynności? W jaki sposób utrzymać zainteresowanie marką?
  • W jaki sposób targetować i dopasować udostępniane treści, aby pozyskiwać najwyższej jakości leady?
  • Jak skutecznie zbierać wartościowe leady za pomocą landing pages i inicjować kontakt sprzedażowy?
  • Badanie jakości pozyskiwanych leadów - jak wykorzystać dane z Google Analytics, czy bezpośrednio od działu sprzedaży w celu poprawienia ustawień kampanii oraz stron docelowych
  • W jaki sposób ulepszyć CTA (call to action), aby zwiększyć jego skuteczność, a co z tym idzie liczbę konwersji na landing page’u?
  • W jaki sposób samodzielnie oceniać i grupować leady sprzedażowe na podstawie stopnia dopasowania i zainteresowania – lead scoring w praktyce

Korzyść dla uczestnika: Będziesz potrafił przygotować skuteczny formularz kontaktowy i landing page dla zwiększający konwersje. Dowiesz się, jak skutecznie i szybko pozyskiwać wartościowe sprzedażowo rekordy. Poznasz sposoby na ulepszenie CTA, dzięki któremu zwiększysz skuteczność swoich kampanii reklamowych. Dowiesz się jakie są kolejne kroki w pozyskaniu leada w B2B, a jak to zrobić w B2C – co najpierw: social, mail czy inny kanał oraz jak "zamknąć" akcję dla najlepszego wyniku.

Korzyść dla firmy: Dowiesz się jak w praktyce pozyskiwać klientów i leady w internecie w 2018 roku wobec coraz wyższych kosztów ich pozyskania, większej świadomości klientów i ostrzejszego prawa pro-klienckiego i antyspamowego. Wzniesiesz na zupełnie nowy poziom w swojej firmie proces pozyskiwania wartościowych sprzedażowo leadów i odnotujesz wzrost „nowej” sprzedaży.


Zastanawiasz się, czy przyjechać na Kongres Online Marketing?

Sprawdź nas!

Obejrzyj fragmenty wybranych szkoleń z poprzednich edycji!

Kto będzie Was szkolił?

MARCIN MAJ
55min

Ekspert do spraw marketingu perswazyjnego. Najlepiej oceniany prelegent w historii Kongresu. Posiada wyjątkowe doświadczenie jako strateg, szczególnie zmieniających się trendów.

W poprzednich edycjach Kongresu trafnie przewidział zjawiska, które miały miejsce kilka miesięcy później. To sprawia, że jest prawdziwym guru marketingu online w Polsce.

Doskonały mówca, wybitny szkoleniowiec, od 20 lat praktyk marketingu w sieci.

97% osób oceniło prelekcje Marcina jako „dobra” lub „bardzo dobra”

ARTUR JABŁOŃSKI
50min

Specjalista w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii w mediach społecznościowych. Należy do nielicznej grupy osób zajmującej się marketingiem internetowym, które posiadają kompetencje trenera oraz marketera. Artur jest kopalnią wiedzy jeśli chodzi o zagadnienia związane z social mediami oraz content marketingiem w sieci. Każde szkolenie prowadzi w sposób niezwykle przyjazny oraz zrozumiały koncentrując się wyłącznie na tych sposobach promocji w internecie, które rzeczywiście działają. Na co dzień prowadzi kompleksowe kampanie e-marketingowe dla małych, średnich i dużych firm: od planowania działań przez reklamy w mediach społecznościowych i pisanie tekstów po testy i optymalizację konwersji. W swojej pracy bazuje na dwóch filarach: analizie danych oraz wiedzy psychologicznej i socjologicznej.

ARTUR MACIOROWSKI
50min

Niezależny konsultant. Zjadł zęby na marketingu internetowym. Związany z Magazynem Online Marketing od samego początku jego powstania. Ciepły i cierpliwy szkoleniowiec. Przeszkolił już z nami tysiące osób.

Artur specjalizuje się w metodach pozyskiwania wartościowych leadów sprzedażowych. Pomaga różnym branżom uzyskiwać lepsze wyniki.

Na Kongresie Online Marketing poprowadzi 75-minutowe szkolenie pt. „Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów w internecie krok po kroku”

Od początku naszej współpracy Artur otrzymał 7384 oceny w ankiet. Średnia oceny w ankietach uczestników: 5,8/6.

MICHAŁ SZCZEPAŃSKI
50min

Ekspert w zakresie planowania i wdrażania strategii content marketingu.

Strateg z zacięciem copywriterskim a czasami copywriter z zacięciem strategicznym. Wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta i pracy z jego potrzebami spowodowało, że strategia stała się kluczowa w każdym działaniu, w imię produktu czy usługi. Specjalizujący się w strategiach online'owych, obecnie skupia się na mądrym planowaniu, egzekucji i zarządzaniu treściami marki. Żeby nie robić "sztuki dla sztuki".

Dotychczas realizował projekty m.in. dla takich firm jak: Grupa Żywiec, Procter&Gamble, Pudliszki, Huawei, Philips czy Volkswagen.

KRZYSZTOF WROŃSKI
55min

Certyfikowany Trener Google AdWords. Jeden z najbardziej uznanych w Polsce ekspertów z zakresu Google Analytics oraz Google AdWords. Praktyk, który na co dzień tworzy i optymalizuje kampanie reklamowe w Google. Mocną stroną Krzysztofa jest analiza stron internetowych oraz doradztwo w jaki sposób ulepszać www, aby spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

Jeden z najlepiej ocenianych szkoleniowców w historii Kongresu Online Marketing. Średnio ocena Krzysztofa w ocenach uczestników: 5,7/6

KRZYSZTOF PODESZWA
55min

Ekspert w zakresie skutecznego pozyskiwania klientów w branży marketingu online. Jego specjalnością jest strategia przy wdrażaniu systemów PIM oraz eCommerce, a także maintenance zorientowany na efekty sprzedażowe. W trakcie swojej kariery zawodowej związany z branżą eCommerce, w szczególności fashion na rynku skandynawskim oraz DACH. Obecnie związany z Divante - jako Business Consultant.

Współpracuje i wspomaga klientów w zakresie skutecznego wykorzystania wszystkich produktów związanych z eCommerce w celu osiągnięcia oczekiwanych KPI.

DAMIAN KOŁODZIEJ
55min

eCommerce marketing specialist w Divante. W codziennej pracy specjalizuje się w optymalizacji kanałów sprzedażowych klienta (porównywarki cenowe, afiliacje, Google AdWords, RTB). W branży działa od 5 lat, dzięki doświadczeniu łączy w sobie najwazniejsze wyróżniki z zakresu eCommerce.

Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim. Certyfikacje z Google AdWords i Google Analytics sprawiają, że Damian dzięki biegłemu łączeniu tych kanałów z eCommerce prowadzi i planuje wysoko konwertujące akcje promocyjne, które przekładają się na naprawdę wysoką sprzedaż

ŁUKASZ KOSUNIAK
50min

Praktyk oraz entuzjasta nowoczesnych metod pozyskiwania leadów sprzedażowych. Od kilkunastu latach pracując dla dużych korporacji IT (Microsoft, Samsung) Łukasz miał okazję poznać wiele metod i narzędzi ułatwiających prowadzenie skutecznego marketingu w internecie.

W 2016 laureat Effie Award w kategorii B2B. Autor tekstów o marketingu cyfrowym, nowych technologiach (VR, IoT, Mobile), marketing automation oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B - businessmarketer.pl

Wierzy, że skuteczny i odpowiedzialny marketing jest źródłem wartości a nie kosztów w firmie.

DAMIAN SKOWRON
50min

Prawnik i specjalista w zakresie prawa mediów. Damian to praktyk, który na co dzień prowadząc portal Infor.pl doradza tysiącom osób w jaki sposób interpretować najnowsze zmiany w prawie internetowym stosując prosty i zrozumiały język. Doświadczony szkoleniowiec, który jako jedna z nielicznych osób w Polsce prowadzi szkolenia z prawa mediów oraz prawa w internecie. Podczas kongresu Damian poprowadzi szkolenie pt. „Jak zabezpieczyć się przed spadkiem sprzedaży po wprowadzeniu nowych przepisów, które zaczną obowiązywać od 25 maja 2018 roku?”.

Prywatnie pasjonat nowoczesnych technologii, analityki internetowej oraz rozwiązań marketingowych skierowanych do sektora usług specjalistycznych - w tym prawników.

Kongres poprowadzi:

MARIUSZ KORPOLIŃSKI

Konferenser
CEO & Founder Corpo Leader.Doświadczony konferansjer i ekspert w branży eventowej. Kariera zawodowa Mariusza Korpolińskiego pełna jest nieprzewidywanych zmian akcji. Od kilkunastu lat prowadzi prestiżowe eventy - ma ich na koncie grubo ponad 1000. Od blisko 25 lat związany z mediami - to m.in. były dziennikarz Telewizji Polskiej, obecnie autor talk-show "Pora Korpola" w ReTV. Bank pomysłów, wulkan energii. Były wykładowca przedmiotu "Praca aktora z mikrofonem" w szkole teatralnej. Licencjonowany spiker stadionowy PZPN. Przez 4 sezony aktor Teatru im. S. Jaracza w Olsztynie. Social Media Manager. Miłośnik nowych mediów.

Zaplanuj swój dzień z Kongresem Online Marketing

9:25 - 9:40
Rozpoczęcie Kongresu - Joanna Czeladzińska i Mariusz Korpoliński
9:40 - 10:25
Marcin Maj
Planowanie kampanii reklamowych na 2018 r. - Marki w czasach Kryzysu Zaufania, czyli dlaczego wady mogą okazać się skuteczniejsze od zalet.
10:25 - 11:00
Artur Maciorowski
Kampanie dla firm z ograniczonym budżetem
11:10 - 11:25
Przerwa
11:25 - 12:15
Damian Skowron
Jak zabezpieczyć się przed spadkiem sprzedaży po wprowadzeniu nowych przepisów, które zaczną obowiązywać od 25 maja 2018 roku?
12:15 - 13:10
Artur Jabłoński
Faceboook, Instagram, LinkedIn krok po kroku. Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych klientowi indywidualnemu oraz biznesowemu?
13:10 - 14:10
Lunch
14:10 - 15:05
Krzysztof Wroński
Jak sprawnie pozyskiwać klientów z wyszukiwarki i reklam w Google?
Warsztat „na żywo”
15:05 - 16:00
Michał Szczepański
Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji?
`
16:00 - 16:15
Przerwa
16:15 - 17:05
Łukasz Kosuniak
Pozyskiwanie wartościowych leadów krok po kroku. Jak znaleźć nowych klientów podobnych do tych, którzy już kupili nasz produkt/usługę.
17:05 - 18:00
Krzysztof Podeszwa, Damian Kołodziej
Jak pozyskać nowych klientów i wycisnąć więcej z Twojego sklepu internetowego oraz Twojej www? Sprawdzone wskazówki i rekomendacje do zastosowania od zaraz!

Drugi Dzień Kongresu
(29.09.2017, Warszawa, Golden Floor Al. Jerozolimskie)

Warsztaty (do wyboru)

 
Facebook Ads
Google Analytics
E-mail marketing
Google AdWords
Pozycjonowanie
Content marketing

A dodatkowo... tylko u nas...

29 września możesz wybrać jeden z opcjonalnych całodniowych warsztatów! Zajęcia odbywają się w małych grupach, dlatego warto pospieszyć się z rezerwacją miejsca!

Wybierz swój warsztat

GOOGLE ANALYTICS
Karol
Dziedzic
Specjalista Google Analytics oraz Certyfikowany trener Google AdWords.
 
 
Ocena z poprzednich warsztatów:

5,9/6
Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci, aktywny szkoleniowiec z przeszło 500 firmami przeszkolonymi na swoim koncie. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Ostatnio wspiera również rozwój startup’ów na rynkach globalnych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24
FACEBOOK ADS
Grzegorz
Nowicki
Specjalista w zakresie prowadzenia efektywnościowych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie.
Ocena z poprzednich warsztatów:

5,8/6
Szef działu Social Media jednego z największych wydawnictw w Polsce. Praktyk, który na co dzień zarządza strategią oraz budżetem marketingowym blisko 80 fanpage’ów. Tylko w ciągu ostatniego roku zrealizował 1 800 skutecznych kampanii sprzedażowych oraz leadowych.
GOOGLE ADWORDS
Krzysztof
Wroński
Specjalista SEM. Certyfikowany Trener Google AdWords.
 
 
Ocena zeszłorocznych warsztatów:

5,9/6
E-MAIL MARKETING
Artur
Smolicki
Specjalista marketingu
internetowego
Ocena zeszłorocznych warsztatów:

5,7/6
Pasjonat mediów społecznościowych oraz możliwości tworzenia biznesu w sieci. Współpracuje z wieloma polskimi oraz światowymi markami budując ich wizerunek oraz doradzając w kwestii podejmowanych działań marketingowych.
CONTENT MARKETING
Artur
Maciorowski
Specjalista w strategicznym i taktycznym doradztwie internetowym
Ocena zeszłorocznych warsztatów:

5,9/6
Specjalizuje się w strategicznym i taktycznym doradztwie internetowym. Trener, prelegent i konsultant, który od 2011 r. piastuje funkcję Redaktora Prowadzącego Magazynu Online Marketing Polska.
POZYCJONOWANIE
Marcin
Kordowski
Global Head SEO, 4Finance
 
Ocena zeszłorocznych warsztatów:

5,8/6
Od 2003 r. zajmuje się tematyką marketingu internetowego. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkadziesiąt kampanii dla firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, farmaceutycznej.

Dlaczego warto wybrać Kongres Online Marketing?



8
SZKOLEŃ
MARKETINGOWYCH
Starannie dobraliśmy tematykę pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia aż 8 pełnowartościowych szkoleń, które będą odbywać się jedno po drugim – uczestniczysz w wszystkich szkoleniach!
6
PRAKTYCZNYCH
WARSZTATÓW
Dzień po Kongresie możesz wziąć udział w jednym z całodziennych warsztatów odbywających się w małych grupach
20
50!
MINUT PEŁNYCH I WARTOŚCIOWYCH PRELEKCJI SZKOLENIOWYCH
Nie traktujemy tematów pobieżnie, po każdej prelekcji zdobędziesz rzeczywiste umiejętności.
GWARANCJA
BRAKU PRELEKCJI SPONSORSKICH
Jako jedyni gwarantujemy brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Dla nas liczy się prawdziwa wiedza i wartość dla Uczestników
800+
UCZESTNIKÓW POPRZEDNIEJ EDYCJI
Widzimy już efekty ostatniej edycji poprzez kampanie, które są już obecne w sieci. Zapełniliśmy dwie sale Multikina Złote Tarasy najlepszymi marketerami w Polsce!
91%
NAJWYŻSZYCH OCEN EDYCJI 2017
U nas występują tylko najlepsi z najlepszych. U nas nie spotkasz przypadkowych prelegentów, którzy dopiero pracują na swoje nazwisko.

10 ostatnich miejsc!

Zgłoś się na najlepszych warunkach już teraz!

10 ostatnich miejsc w cenie 489zł netto kończy się za:


dni

godzin

minut

sekund

 

10 ostatnich miejsc w cenie 489zł netto kończy się 27.09.2017 lub po wyczerpaniu pierwszych 10 biletów.



Pozostało:
4 / 10
biletów

Zobacz, jak wyglądała ostatnia edycja (marzec 2017):

To wszystko już za 489zł!

Tylko 10 biletów w najlepszej cenie.

Pozostało jeszcze 4/10 biletów

Co otrzymasz zapisując się na Kongres Online Marketing?

BILET WSTĘPU w najlepszej cenie
UWAGA! Tylko 10 biletów w cenie 489zł netto.
SLAJDY na specjalnej aplikacji cały czas dostępne na Twoim telefonie lub tablecie.
CERTYFIKAT UCZESTNICTWA
Zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej.

Dodatkowo, otrzymasz potwierdzenie umiejętności w sieci LinkedIn!

Pełne nagrania z każdego szkolenia w ramach Kongresu Online Marketing – będziesz mieć możliwość ponownej analizy tematów oraz zaprezentowanie najlepszych szkoleń współpracownikom.
Patron medialny:
Partnerzy:

Wpisz na Facebooku #OnlineMkt i zobacz setki pozytywnych opinii uczestników poprzednich edycji kongresu!

Czekamy na Ciebie 28 września w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie!

Dołącz do wydarzenia i bądź na bieżąco!

➡ Ruszyła przedsprzedaż na szkoleniowy Kongres Online Marketing 2017, który odbędzie się 30 i 31 marca w warszawskich Złotych Tarasach. Dołącz do nas i bądź na bieżąco!

Opublikowany przez Magazyn Online Marketing na 2 grudnia 2016

Zgłoszenie

Uwaga! Tylko do 27.09.2017 10 ostatnich miejsc w najniższej cenie!

489 zł netto za udział w Kongresie

999 zł netto za udział w Kongresie oraz Warsztatach

Wypełnij poniższy formularz rejestracyjny, aby uzyskać najlepszą cenę. Nie zostaniesz poproszony o natychmiastową zapłatę – u nas możesz zapłacić we wrześniu :-)



W bieżącej ofercie (10 ostatnich miejsc do 27.09.2017) pozostało:
4 / 10
biletów
 

1. Zgłoszenie dla:

Uczestnik 1.
E-mail
Stanowisko
Uczestnik 2.
E-mail
Stanowisko
Uczestnik 3.
E-mail
Stanowisko
Uczestnik 4.
E-mail
Stanowisko
1. Wybierz swój bilet:

Kongres Online Marketing (28.09.2017) w cenie 489zł netto

Kongres Online Marketing (28.09.2017) w cenie 999zł netto oraz warsztaty Google Analytics (29.09.2017)

Pozostało 0 miejsc na tych warsztatach

Kongres Online Marketing (28.09.2017) w cenie 999zł netto oraz warsztaty Facebook (29.09.2017)

Pozostało 0 miejsc na tych warsztatach

Kongres Online Marketing (28.09.2017) w cenie 999zł netto oraz warsztaty Google AdWords (29.09.2017)

Pozostało 3 miejsc na tych warsztatach

Kongres Online Marketing (28.09.2017) w cenie 999zł netto oraz warsztaty E-mail marketing (29.09.2017)

Pozostało 2 miejsc na tych warsztatach

Kongres Online Marketing (28.09.2017) w cenie 999zł netto oraz warsztaty Content Marketing (29.09.2017)

Pozostało 0 miejsc na tych warsztatach

Kongres Online Marketing (28.09.2017) w cenie 999zł netto oraz warsztaty Pozycjonowanie (29.09.2017)

Pozostało 3 miejsc na tych warsztatach

2. Dane zamawiającego:

Imię
Nazwisko
Email
Stanowisko

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Firma / Instytucja

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Adres
Kod pocztowy
-
Miejscowość
Telefon
Telefon dodatkowy
Fax
NIP

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Uwagi


3. Wybierz rodzaj płatności:


Niezależnie od wybranej formy płatności otrzymasz fakturę VAT

4. Zgody formalne:

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. zapewnia klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych.

Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Oświadczam, że zawieram umowę kupna w bezpośrednim związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

Wysłane zgłoszenie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. Warunki uczestnictwa



Co otrzymasz w ramach zgłoszenia?

Dodatkowo tylko u nas:

Rezerwacja i co dalej?

Po zgłoszeniu otrzymasz od nas potwierdzenie drogą mailową, że została przyjęta – potwierdzenie takie jest gwarancją najlepszej ceny. Nie musisz płacić – masz na to czas do września.

Miejsce Konferencji

Główny dzień Kongresu Online Marketing odbędzie się 28 września 2017 roku w Multikinie Złote Tarasy – 2 minuty pieszo od dworca PKP Warszawa Centralna.



Kontakt

Potrzebujesz szczegółowych informacji? Wypełnij poniższy formularz.
Gwarantujemy odpowiedź w ciągu 1 godziny!

 

 

Wiadomość*:

Nie jestem robotem

Joanna Czeladzińska
Redaktor Naczelna
Magazyn Online Marketing,
tel. 61 66 55 873


Marta Przewoźna
Project Manager - organizacja eventu
tel. 61 66 83 122, kom. 605 764 052
marta.przewozna@forum-media.pl


Marta Kwiatkowska
Social Media Manager - bartery, patronaty
marta.kwiatkowska@forum-media.pl

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. Cena Uczestnictwa: Bilety można nabywać w jednej z dwóch opcji cenowych:
    • Udział w pierwszym dniu Kongresu Online Marketing (28.09.2017)
      10 ostatnich miejsc tylko do 27.09.2017 w cenie 489zł netto.
    • Udział w Kongresie Online Marketing (28.09.2017) oraz w jednym z sześciu warsztatów (29.09.2017)
      10 ostatnich miejsc tylko do 27.09.2017 w cenie 999zł netto.
    1. Opłata obejmuje:
      • pełne uczestnictwo w Konferencji w dniu 28.09.2017,
      • przerwy kawowe, napoje, przekąski oraz lunch,
      • certyfikat potwierdzający udział w Konferencji,
      • nagrania z wszystkich prelekcji.
    2. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
      • 3-4 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
      • powyżej 5 osób - w celu indywidualnej negocjacji ceny, prosimy o kontakt telefoniczny (61) 6655873 lub mailowy: joanna.czeladzinska@forum-media.pl
    3. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze pro-forma.
    4. Osoby, które nie wezmą udziału w Kongresie, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
    5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Kongresie.
    6. W przypadku braku płatności przed konferencją w terminie 7 dni po terminie konferencji Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
    7. Składając zamówienie na szkolenie lub konferencje po terminie możliwej rezygnacji (w przypadku konferencji 30 dni przed terminem, w którym ma się odbyć) i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za konferencje w pełnej wysokości.
    8. Zamiast zgłoszonej osoby w Kongresie może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora Kongresu).
    9. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania Kongresu, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty Kongresu.
    10. Doręczenie oświadczenia o rezygnacji z udziału w Kongresie nie później niż 30 dni przed terminem Kongresu nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
    11. W przypadku doręczenia pisemnego oświadczenia w terminie późniejszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia Kongresu lub w przypadku nieprzybycia Uczestnika na Kongres, bez wcześniejszego oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje opłata za Kongres w pełnej wysokości.
    12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Kongresu
419
Shares
Napisz do nas wiadomość