czasopismo - okladka

Nr 35
Kwiecień 2024

W tym wydaniu m.in: jak budować sprzedaż opartą na relacjach, media społecznościowe w niełatwej branży, tajniki mistrzowskiego promptowania z ChatGPT, jak PR może wspierać działania customer experience, spójność wizerunku a budowanie marki osobistej.


W kwietniowym wydaniu czasopisma Social Media Manager poruszamy temat influencer marketingu. Największe polskie i światowe marki oparły swój marketing na działaniach, w których osoby popularne w sieci wpływają na decyzje swoich odbiorców, zachęcając do kupna konkretnego produktu lub wybranej usługi.

Czy influencer marketing wciąż jest efektywny? Czy rozpoczynając współpracę z influencerem, należy się zabezpieczyć dobrze sporządzoną umową?

Zapraszamy do lektury!

Pobierz bezpłatnie magazyn Social Media Manager

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska

Brand Manager
 
tel.: 61 66 55 768
 
tel. kom.: 48 536 784 938

Kontakt dla uczestników
Izabela Nowak

Szefowa rynku Business
 

Zapraszamy na XXIII edycję Kongresu Online Marketing!

Wraz z Redaktorem Prowadzącym – Arturem Maciorowskim – przygotowaliśmy dla Was bloki tematyczne skupiając się na aktualnych trendach, abyśmy nie zgubili się w świecie algorytmów. Prelekcje poprowadzą znani w branży specjaliści dzieląc się swoimi obserwacjami i wnioskami. Na wzmocnienie zdobytej wiedzy, drugi dzień konferencji poświęcamy na warsztaty dopasowane tematycznie do wygłaszanych wcześniej prelekcji. Nasza Konferencja Marketingowa 2024 to wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć!

Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu Marketingowego wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 11 tysięcy marketerów!

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
tel kom: 781 153 769

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

© Copyright 2024 Forum Media Polska