czasopismo - okladka

Nr 35
Kwiecień 2024

W tym wydaniu m.in: jak budować sprzedaż opartą na relacjach, media społecznościowe w niełatwej branży, tajniki mistrzowskiego promptowania z ChatGPT, jak PR może wspierać działania customer experience, spójność wizerunku a budowanie marki osobistej.


W kwietniowym wydaniu czasopisma Social Media Manager poruszamy temat influencer marketingu. Największe polskie i światowe marki oparły swój marketing na działaniach, w których osoby popularne w sieci wpływają na decyzje swoich odbiorców, zachęcając do kupna konkretnego produktu lub wybranej usługi.

Czy influencer marketing wciąż jest efektywny? Czy rozpoczynając współpracę z influencerem, należy się zabezpieczyć dobrze sporządzoną umową?

Zapraszamy do lektury!

Pobierz bezpłatnie magazyn Social Media Manager

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska

Brand Manager
 
tel.: 61 66 55 768
 
tel. kom.: 48 536 784 938

Kontakt dla uczestników
Izabela Nowak

Szefowa rynku Business
 

Zapraszamy na XXIII edycję Kongresu Online Marketing!

Wraz z Redaktorem Prowadzącym – Arturem Maciorowskim – przygotowaliśmy dla Was bloki tematyczne skupiając się na aktualnych trendach, abyśmy nie zgubili się w świecie algorytmów. Prelekcje poprowadzą znani w branży specjaliści dzieląc się swoimi obserwacjami i wnioskami. Na wzmocnienie zdobytej wiedzy, drugi dzień konferencji poświęcamy na warsztaty dopasowane tematycznie do wygłaszanych wcześniej prelekcji.

Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 11 tysięcy marketerów!

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 774
tel kom: 536 077 338

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

© Copyright 2024 Forum Media Polska