16-17 września 2020

Festiwal Online Marketing

16.09.2020 r.
Prelekcje online
17.09.2020 r.
Warsztaty stacjonarne
Dostęp do nagrań z prelekcji
aż do 100 dni po evencie!
ZAPISZ SIĘ!

Daj się zabrać do zupełnie nowego świata kongresu – przedstawiamy Festiwal Online’owy! Najlepsi artyści marketingu, warsztatowe sceny tematyczne i inspirujące transmisje!

Festiwal Online’owy to dwa dni pełne wiedzy, ciekawostek branżowych i inspiracji. Topowe gwiazdy marketingu, starannie dobrany program oraz festiwalowy pakiet to must have tegorocznej edycji. Łap gotowe, sprawdzone rozwiązania marketingowe, ucz się od najlepszych i bądź na bieżąco z trendami w digitalu!

Masz już plany na 16-17 września? Bądź z nami gdzie chcesz i kiedy chcesz - materiały z festiwalu dostępne do 100 dni po zakończeniu imprezy!

DO KOŃCA PROMOCJI POZOSTAŁO:

dni
godzin
minut
sekund
JEDYNY TAKI FESTIWAL ONLINE’OWY TEGO ROKU!
NAJBARDZIEJ NIESTANDARDOWA EDYCJA KONGRESU
50/50 – streaming prelekcji i warsztaty stacjonarne!
10
TOPOWE GWIAZDY POLSKIEJ SCENY MARKETINGOWEJ
6
CAŁODZIENNYCH WARSZTATÓW STACJONARNYCH
315
MINUT MARKETINGOWEGO SHOW
90
MINUT KONCERTÓW LIVE
10 000+
PRZESZKOLONYCH MARKETERÓW
100%
GOTOWYCH I SPRAWDZONYCH ROZWIĄZAŃ
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.

Więcej informacji TUTAJ

PROGRAM WYDARZENIA

16
środa
września 2020
PRELEKCJE
streaming live (prelekcje 40min + 10 min Q&A)
Prelekcja 1

10:00 – 10:50

Temat: BAĆ SIĘ CZY ŚMIAĆ? CZYLI W ŚWIECIE MAREK, JAK I W ŚWIECIE LUDZI - KAŻDY REAGUJE INACZEJ. PRZYNAJMNIEJ W CIĄGU DNIA.

Prowadzący: Marcin Maj

Zagadnienia: jak jakość snu wpływa na percepcję klientów w ciągu dnia i jak wykorzystać bezsenność, aby promować swoją markę nocą.

Zobacz szczegóły
Prelekcja 2

10:50 – 11:40

Temat: JAK KIEROWAĆ UWAGĘ KLIENTÓW NA ODPOWIEDNIE SEKCJE STRONY WWW I PROWADZIĆ ICH DO ZAKUPU? UX I USABILITY W PRAKTYCE

Prowadzący: Artur Maciorowski

Zagadnienia: jak poprawić UX strony www, robić testy użyteczności i minimalizować ilość błędów użytkownika.

Zobacz szczegóły
Prelekcja 3

11:40 – 12:30

Temat: TWORZENIE KREACJI SPRZEDAŻOWYCH OD A DO Z – O CZYM PAMIĘTAĆ, CZEGO UNIKAĆ?

Prowadzący: Paweł Tkaczyk

Zagadnienia: jak przygotować niestandardową kreację promocyjną i pokonać adblocki.

Zobacz szczegóły
Prelekcja 4

13:00 – 13:50

Temat: W JAKI SPOSÓB WYPROMOWAĆ NOWY PRODUKT W INTERNECIE?

Prowadzący: Jakub Biel

Zagadnienia: jak dobierać i łączyć kanały marketingowe, by precyzyjnie targetować przekaz i wywołać pozytywny szum wokół marki.

Zobacz szczegóły
Prelekcja 5

13:50 – 14:20

Temat: SPRZEDAŻ TRUDNEGO PRODUKTU W SEKTORZE B2B – JAK SAMODZIELNIE PLANOWAĆ I PROWADZIĆ KAMPANIE Z POZORU „NIESPRZEDAWALNEGO” PRODUKTU

Prowadzący: Magdalena Urbaniak

Zagadnienia: jak rozkładamy na czynniki skuteczną kampanię reklamową – kreowanie niestandardowych kreacji w pigułce.

Zobacz szczegóły
Prelekcja 6

14:20 – 15:10

Temat: JAK SAMODZIELNIE PODNIEŚĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ W GOOGLE ADS?

Prowadzący: Karol Dziedzic

Zagadnienia: jakie są nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które przyniosą Ci wysoki zwrot z inwestycji.

Zobacz szczegóły
Prelekcja 7

15:10 – 16:00

Temat: JAK Z „MNIEJ” ZROBIĆ „WIĘCEJ”? OPTYMALIZACJA PROMOCJI W INTERNECIE BEZ ZWIĘKSZANIA BUDŻETU!

Prowadzący: Tomasz Brusik

Zagadnienia: jak dobrać model rozliczeń i mierzyć skuteczność działań. Poznaj sprytne sposoby na optymalizację promocji.

Zobacz szczegóły
Prelekcja 8

16:00 – 16:50

Temat: FORMATY REKLAMOWE I NOWE SPOSOBY PROMOCJI W SOCIAL MEDIACH 2020/2021

Prowadzący: Artur Jabłoński

Zagadnienia: jak zaplanować strategię działań, które formaty reklamowe wybrać i zapoznaj z najnowszymi zmianami w algorytmach.

Zobacz szczegóły
17
czwartek
września 2020
WARSZTATY STACJONARNE
Golden Floor Plaza, al. Jerozolimskie 123A, Warszawa, godz. 10:30-16:00 (rejestracja 10:00-10:30)
Scena 1

Temat: NAJNOWSZE METODY POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW – GENEROWANIE LEADÓW KROK PO KROKU

Prowadzący: Artur Maciorowski

Zagadnienia: jak ulepszyć CTA, skutecznie pozyskiwać leady i poznaj najnowsze możliwości systemu reklamowego Google.

Zobacz szczegóły
Scena 2

Temat: INFLUENCER MARKETING – INSTRUKCJA KROK PO KROKU

Prowadzący: Magdalena Urbaniak

Zagadnienia: jak przygotować i mierzyć kampanię z influencerem - mierzenie zasięgów, kryteria wyboru i raport z kampanii.

Zobacz szczegóły
Scena 3

Temat: LINKEDIN OD A DO Z

Prowadzący: Grzegorz Miecznikowski

Zagadnienia: jakie narzędzia reklamowe daje LinkedIn, jak je testować i rozliczać.

Zobacz szczegóły
Scena 4

Temat: FACEBOOK (ZAGADNIENIA DLA ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH I ZAAWANSOWANYCH OSÓB)

Prowadzący: Artur Jabłoński

Zagadnienia: jak ustawiać cele reklamowe, targetować i efektywnie wykorzystywać budżet na Facebooku.

Zobacz szczegóły
Scena 5

Temat: STRATEGIA MARKETINGOWA KROK PO KROKU

Prowadzący: Michał Dziekoński

Zagadnienia: jak zaplanować kampanię integrująca offline i online i przygotowywać precyzyjne briefy kampanii.

Zobacz szczegóły
Scena 6

Temat: CONTENT I COPYWRITING W PRAKTYCE

Prowadzący: Paweł Tkaczyk

Zagadnienia: jak przygotować strategię działań content marketingowych – trendy w webwriting, KPI oraz mierzenie efektywności kampanii.

Zobacz szczegóły

O FESTIWALU

 
CZAS
Nie musisz nigdzie jeździć! Usiądź wygodnie w swoim ulubionym fotelu, rozłóż się na kanapie czy wyjdź do ogrodu - to Ty decydujesz, jak uczestniczysz w prelekcjach
ZGRANY DUET
Połączenie twardych zagadnień marketingowych z inspiracjami i trendami, które dadzą Ci gotowe recepty marketingowe
PRAKTYKA
100% praktycznych i gotowych rozwiązań. Dzięki unikalnej formule będziesz potrafić w praktyce zastosować wiedzę pozyskaną podczas naszego wydarzenia
DOŚWIADCZENIE
Przestrzeń online znamy lepiej niż własną kieszeń (Redakcja Magazyn Online Marketing, Social Media Manager)
NIESTANDARDOWE POŁĄCZENIE
Jedyny festiwal online’owy, który łączy to co najlepsze - marketing i festiwalowe flow
INSPIRACJA
Sprawdzone przepisy na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych do wdrożenia od zaraz

PRELEGENCI

 
Marcin Maj
Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji
Paweł Tkaczyk
"Zarabia na życie
opowiadaniem historii"
Artur Jabłoński
CEO agencji
digitalk
Artur Maciorowski
Szkoleniowiec e-marketingu, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing
MAGDALENA URBANIAK
Założycielka
MaxTractor.agency
Tomasz Brusik
Rysuję fejsbuki
 
Grzegorz Miecznikowski
CEO S Words Agency
 
Jakub Biel
Autor pierwszej polskiej kampanii na Pornhubie
MICHAŁ DZIEKOŃSKI
Dyrektor Zarządzający
GAMEA & MARKEA
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

ARTYŚCI

 
Michał Kowalonek
Part of the Kitchen

A DODATKOWO…. TYLKO U NAS…

 
FESTIWALOWY WELCOME PACK, czyli wszystko co potrzebujesz spakowane w jednym miejscu! Sprawdź co znajdziesz w festiwalowej torbie:
CERTYFIKAT
potwierdzający udział w jedynym takim w Polsce Festiwalu Online’owym!
BANK WIEDZY
dostęp do materiałów z konferencji ważny do 100 dni po evencie
MAPKA MARKETERA
sprawdzone tipy naszej redakcyjnej ekipy
FESTIWALOWE GADŻETY
niespodziankowy set festiwalowicza
MUZYCZNY SZAŁ
wyjątkowe playlisty na spotify tylko dla uczestników
MARKETING PRESS BOX
paczka merytorycznych materiałów!

Formularz zgłoszeniowy

Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Online Marketing

BILET STANDARD
PRELEKCJE (streaming)
netto
zamiast 399zł netto
Promocja tylko do 16.09.2020 r.
do godziny 12:00

Bilet zawiera:

  • Udział w prelekcjach (16.09)
  • Bonusy: wideo z konferencji, egzemplarz Magazynu Online Marketing, Social Media Manager i PR Manager, elektroniczny certyfikat, dostęp do dedykowanego podcastu po wydarzeniu, festiwalową mapkę marketera, gadżety festiwalowicza
PRELEKCJE
WYBIERAM
BILET PREMIUM
Prelekcje (streaming)
WARSZTAT (STACJONARIE, GOLDEN FLOOR PLAZA, AL. JEROZOLIMSKIE 123A, WARSZAWA, 6H)
619,00 zł netto
zamiast 999zł netto
Promocja tylko do 15.09.2020 r.
do godziny 12:00

Bilet zawiera:

  • Udział w prelekcjach oraz jednym całodniowym warsztacie
  • Bonusy: wideo z konferencji, egzemplarz Magazynu Online Marketing, Social Media Manager i PR Manager, elektroniczny certyfikat, dostęp do dedykowanego podcastu po wydarzeniu, festiwalową mapkę marketera, gadżety festiwalowicza
Partnerzy:

KONTAKT

 

Wanda Myszkowska
Project Manager
adres e-mail

Konrad Kawecki
Event Manager
adres e-mail

Marta Szukała
Project Manager
tel. kom. 502 238 015, 530 073 962
adres e-mail