16-17 września 2020
Festiwal Online Marketing
Prelekcje online
Warsztaty stacjonarne
aż do 100 dni po evencie!
Daj się zabrać do zupełnie nowego świata kongresu – przedstawiamy Festiwal Online’owy! Najlepsi artyści marketingu, warsztatowe sceny tematyczne i inspirujące transmisje!
Festiwal Online’owy to dwa dni pełne wiedzy, ciekawostek branżowych i inspiracji. Topowe gwiazdy marketingu, starannie dobrany program oraz festiwalowy pakiet to must have tegorocznej edycji. Łap gotowe, sprawdzone rozwiązania marketingowe, ucz się od najlepszych i bądź na bieżąco z trendami w digitalu!
Masz już plany na 16-17 września? Bądź z nami gdzie chcesz i kiedy chcesz - materiały z festiwalu dostępne do 100 dni po zakończeniu imprezy!
DO KOŃCA PROMOCJI POZOSTAŁO:
Więcej informacji TUTAJ
PROGRAM WYDARZENIA
września 2020
10:00 – 10:50
Temat: BAĆ SIĘ CZY ŚMIAĆ? CZYLI W ŚWIECIE MAREK, JAK I W ŚWIECIE LUDZI - KAŻDY REAGUJE INACZEJ. PRZYNAJMNIEJ W CIĄGU DNIA.
Prowadzący: Marcin Maj
Zagadnienia: jak jakość snu wpływa na percepcję klientów w ciągu dnia i jak wykorzystać bezsenność, aby promować swoją markę nocą.
10:50 – 11:40
Temat: JAK KIEROWAĆ UWAGĘ KLIENTÓW NA ODPOWIEDNIE SEKCJE STRONY WWW I PROWADZIĆ ICH DO ZAKUPU? UX I USABILITY W PRAKTYCE
Prowadzący: Artur Maciorowski
Zagadnienia: jak poprawić UX strony www, robić testy użyteczności i minimalizować ilość błędów użytkownika.
11:40 – 12:30
Temat: TWORZENIE KREACJI SPRZEDAŻOWYCH OD A DO Z – O CZYM PAMIĘTAĆ, CZEGO UNIKAĆ?
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
Zagadnienia: jak przygotować niestandardową kreację promocyjną i pokonać adblocki.
13:00 – 13:50
Temat: W JAKI SPOSÓB WYPROMOWAĆ NOWY PRODUKT W INTERNECIE?
Prowadzący: Jakub Biel
Zagadnienia: jak dobierać i łączyć kanały marketingowe, by precyzyjnie targetować przekaz i wywołać pozytywny szum wokół marki.
13:50 – 14:20
Temat: SPRZEDAŻ TRUDNEGO PRODUKTU W SEKTORZE B2B – JAK SAMODZIELNIE PLANOWAĆ I PROWADZIĆ KAMPANIE Z POZORU „NIESPRZEDAWALNEGO” PRODUKTU
Prowadzący: Magdalena Urbaniak
Zagadnienia: jak rozkładamy na czynniki skuteczną kampanię reklamową – kreowanie niestandardowych kreacji w pigułce.
14:20 – 15:10
Temat: JAK SAMODZIELNIE PODNIEŚĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ W GOOGLE ADS?
Prowadzący: Karol Dziedzic
Zagadnienia: jakie są nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które przyniosą Ci wysoki zwrot z inwestycji.
15:10 – 16:00
Temat: JAK Z „MNIEJ” ZROBIĆ „WIĘCEJ”? OPTYMALIZACJA PROMOCJI W INTERNECIE BEZ ZWIĘKSZANIA BUDŻETU!
Prowadzący: Tomasz Brusik
Zagadnienia: jak dobrać model rozliczeń i mierzyć skuteczność działań. Poznaj sprytne sposoby na optymalizację promocji.
16:00 – 16:50
Temat: FORMATY REKLAMOWE I NOWE SPOSOBY PROMOCJI W SOCIAL MEDIACH 2020/2021
Prowadzący: Artur Jabłoński
Zagadnienia: jak zaplanować strategię działań, które formaty reklamowe wybrać i zapoznaj z najnowszymi zmianami w algorytmach.
września 2020
Temat: NAJNOWSZE METODY POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW – GENEROWANIE LEADÓW KROK PO KROKU
Prowadzący: Artur Maciorowski
Zagadnienia: jak ulepszyć CTA, skutecznie pozyskiwać leady i poznaj najnowsze możliwości systemu reklamowego Google.
Temat: INFLUENCER MARKETING – INSTRUKCJA KROK PO KROKU
Prowadzący: Magdalena Urbaniak
Zagadnienia: jak przygotować i mierzyć kampanię z influencerem - mierzenie zasięgów, kryteria wyboru i raport z kampanii.
Temat: LINKEDIN OD A DO Z
Prowadzący: Grzegorz Miecznikowski
Zagadnienia: jakie narzędzia reklamowe daje LinkedIn, jak je testować i rozliczać.
Temat: FACEBOOK (ZAGADNIENIA DLA ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH I ZAAWANSOWANYCH OSÓB)
Prowadzący: Artur Jabłoński
Zagadnienia: jak ustawiać cele reklamowe, targetować i efektywnie wykorzystywać budżet na Facebooku.
Temat: STRATEGIA MARKETINGOWA KROK PO KROKU
Prowadzący: Michał Dziekoński
Zagadnienia: jak zaplanować kampanię integrująca offline i online i przygotowywać precyzyjne briefy kampanii.
Temat: CONTENT I COPYWRITING W PRAKTYCE
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
Zagadnienia: jak przygotować strategię działań content marketingowych – trendy w webwriting, KPI oraz mierzenie efektywności kampanii.
O FESTIWALU
PRELEGENCI
ARTYŚCI
A DODATKOWO…. TYLKO U NAS…
Formularz zgłoszeniowy
Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Online Marketing
PRELEKCJE (streaming)
Promocja tylko do 16.09.2020 r.
do godziny 12:00
Bilet zawiera:
- Udział w prelekcjach (16.09)
- Bonusy: wideo z konferencji, egzemplarz Magazynu Online Marketing, Social Media Manager i PR Manager, elektroniczny certyfikat, dostęp do dedykowanego podcastu po wydarzeniu, festiwalową mapkę marketera, gadżety festiwalowicza
Prelekcje (streaming)
WARSZTAT (STACJONARIE, GOLDEN FLOOR PLAZA, AL. JEROZOLIMSKIE 123A, WARSZAWA, 6H)
Promocja tylko do 15.09.2020 r.
do godziny 12:00
Bilet zawiera:
- Udział w prelekcjach oraz jednym całodniowym warsztacie
- Bonusy: wideo z konferencji, egzemplarz Magazynu Online Marketing, Social Media Manager i PR Manager, elektroniczny certyfikat, dostęp do dedykowanego podcastu po wydarzeniu, festiwalową mapkę marketera, gadżety festiwalowicza
KONTAKT
Wanda Myszkowska
Project Manager
adres e-mail
Konrad Kawecki
Event Manager
adres e-mail
Marta Szukała
Project Manager
tel. kom. 502 238 015, 530 073 962
adres e-mail