Skorzystaj z promocyjnej ceny




Justyna Zawadzka
Group Influencer Manager w LTTM
Jako Group Influencer Manager w LTTM odpowiada za kilkunastoosobowy zespół Influencer managerów pozyskujących i realizujących kampanie influencerskie z każdej dziedziny rynku, wszystkich branż oraz aktualnie dostępnych platform social media. Czuwa nad jakością realizacji, doborem twórców i realizacją KPI zespołu, wspierając ich w codziennej pracy. Zajmuje się także rekrutacją i szkoleniem nowych pracowników. W organizacji od ponad 6 lat, przez większość tego czasu jako dedykowany manager topowych influencerek beauty/fashion. Ma na koncie setki zrealizowanych projektów, od klasycznych działań twórców internetowych, po kolekcje ubrań, kosmetyków czy książki stworzone przez jej podopiecznych wspólnie z markami.
Karierę w mediach rozpoczęła od wydawnictwa Marquard media, gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowych w magazynach Harper's Bazaar czy HOT moda, zajmując się klientami z branż urody, mody i lifestyle.
PANEL DYSKUSYJNY 2
Zagadnienia szczegółowe:
- Jakie elementy odgrywają kluczową rolę podczas przed, w trakcie i po współpracy z influencerami?
- W jakie rozwiązania i narzędzia zainwestować, by tworzyć skuteczne kampanie z influencerami?
- Jakie największe trudności spotykają marketerów we współpracy z influencerami i jak sobie z nimi poradzić?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska