loading...

Best of Online Marketing

Best of Online Marketing

Najważniejsze wydarzenie branży online marketingu tej jesieni!

Best of Online Marketing to wyjątkowa, SPECJALNA EDYCJA Kongresu Online Marketing.

Na scenie najlepiej ocenieni prelegenci wszystkich poprzednich edycji i warsztaty pomiędzy którymi możesz swobodnie migrować

To będzie marketingowa bomba - bądź gotowy na wielkie BOOM!!!

dzień 1
10 października wystąpią na scenie Multikina Złote Tarasy najlepiej ocenieni prelegenci wszystkich poprzednich edycji oraz dwie gwiazdy ekstra!
10.10.2018

Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych?
Wytyczne na 2019 rok

  • Na jakie formy promocji postawić w 2019 roku planując kompletny online marketing mix i być krok przed konkurencją? Co koniecznie zaplanować, a które narzędzia przestaną być tak skuteczne w 2019?
  • Tylko u nas! Jak krok po kroku zaplanować optymalny budżet na 2019 rok? Na co zwrócić uwagę przy szacowaniu poziomu sprzedaży i jak właściwie mierzyć rezultaty działań w podziale na kanały?
  • Na jakie elementy zwrócić uwagę planując koszty w marketingu - Jak sprytnie zaoszczędzić, ale nie stracić na skuteczności?
  • Sprytne dysponowanie budżetem wysokości 5000, 15 000 i 30 000 zł – w jakie kanały i w jakich proporcjach warto zainwestować, aby dotrzeć do naszej grupy potencjalnych klientów? Osobno dla sektora B2C oraz B2B.
  • Zminimalizuj ryzyko przekroczenia oraz przepalania budżetu reklamowego – Jak za pomocą precyzyjnego wyznaczania celów rozsądnie rozłożyć koszty promocji Twojej firmy?
  • Jak zaplanować promocję online w czasie, aby nie przesycić grupy docelowej i osiągnąć maksymalny zwrot z zainwestowanych nakładów finansowych?
  • W jaki sposób zweryfikować poprawność założeń online mediaplanu i oszacować poziom sprzedaży z kanałów online? Czy i gdzie uwzględnić rezerwę budżetową na dodatkowe działania reklamowe w ciągu roku?

Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C?
Social selling krok po kroku.

  • Jak odpowiednio dobrać kanały social media, aby skutecznie sprzedawały? Przygotowanie social media planu krok po kroku.
  • Jak w 2018/2019 roku krok po kroku zbudować efektywne pod względem marketingowym i sprzedażowym kanały social mediowe przy ograniczonym budżecie lub jego braku?
  • Jak sprytnie zwiększyć zaangażowanie odbiorców? Strategie wykorzystania Facebook Live oraz video marketing na Facebooku, prowadzące do wygenerowania dużego zasięgu.
  • Przykłady treści, które generują najwyższą konwersję na Facebooku. Sprytne wskazówki dla małych, średnich i dużych do zastosowania „od zaraz”.
  • Jak krok po kroku skonfigurować kampanię na Facebooku i Instagramie tak, aby uniknąć zjawiska „przepalania budżetów”?
  • Jak i gdzie prowokować dyskusję wokół marki, aby utrzymać wysoką pozycję w News Feedzie po zmianach algorytmu i „obcięciu zasięgu postów”?
  • Jak wykorzystać nowe, dostępne formaty treści oraz funkcje Facebooka, Instagrama czy LinkedIn, aby przyciągnąć uwagę klientów.
  • Jak samodzielnie wykorzystać sieć kontaktów w sieci LinkedIn do promocji swoich produktów i usług – przykłady wzorcowych akcji promocyjnych firm z sektora B2B i B2C.

Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MSP i duże firmy)?

  • Jak krok po kroku przygotować wdrożenie marketing automation? Od czego zacząć i jak etapami go wdrożyć?
  • Kto powinien być odpowiedzialny za wdrożenie automatyzacji marketingu w firmie – marketer czy osoba na dedykowanym stanowisku?
  • Jak korzystać z zalet automatyzacji marketingu w małych i średnich firmach bez konieczności inwestowania dużych budżetów?
  • Jak krok po kroku samodzielnie prawidłowo tworzyć i konfigurować reguły automatyzacyjne (warunki, zdarzenia, akcje)?
  • Sprawdzone rekomendacje! Jak wykorzystać automatyzację marketingu do pozyskania wiedzy o zachowaniu użytkowników – z czego korzystają, czego oczekują, gdzie kończą odwiedziny?
  • W jaki sposób samodzielnie oceniać i grupować leady sprzedażowe na podstawie stopnia dopasowania i zainteresowania – lead scoring w praktyce.
  • Jak dotrzeć do klienta z wysoce dopasowaną ofertą przy pomocy dynamicznego mailingu na krótko po jego wizycie w e-sklepie?
  • W jaki sposób wykorzystać ukryte i nieznane możliwości marketing automation do zwiększenia konwersji i wzrostu sprzedaży.
  • Jak mierzyć skuteczność zautomatyzowanych kampanii reklamowych na poszczególnych etapach sprzedaży? Gotowe do zastosowania schematy podejmowania dalszych decyzji promocyjnych.

Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji?

  • Jak odpowiednio dobrać działania content marketingu, aby skutecznie angażowały i wpływały na bezpośredni wzrost sprzedaży? Przygotowanie planu kampanii krok po kroku.
  • Jak mierzyć i rozliczać skuteczność kampanii content marketingu? Gotowe do zastosowania metody rozliczania kampanii i schematy podejmowania dalszych decyzji promocyjnych.
  • Jak tworzyć atrakcyjne treści dopasowane do Twojego klienta i podać mu je we właściwym kontekście, aby zmaksymalizować konwersję?
  • Gotowe zalecenia! Jak różnicować content dla różnych grup docelowych:
    • jak często publikować treści?
    • skąd czerpać pomysły na treści
    • jakie materiały przygotowywać – krótkie czy długie?
    • jak tworzyć atrakcyjne treści w trudnych branżach
  • Formatowanie treści w internecie (tytuły, nagłówki, podsumowania) – jak „wybić się” z tekstem, aby był zauważony i przeczytany?
  • Jakiego rodzaju język i treści lubią oraz angażują fanów? Zasady pisania do użytkowników w social media.
  • Sprawdzone wskazówki copywriterskie:
    • Ile opcji do wyboru? W jaki sposób przedstawiać oferty pakietowe, by skłaniać do zakupów?
    • W jaki sposób używać liczb i procentów, by zwiększać sprzedaż?
    • 10 zł na start czy 30 zł na kolejne zakupy – co bardziej działa na klienta?

W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje?
Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych.

  • Które elementy www realnie wpływają na sprzedaż? Jak za pomocą sprytnych działań zwiększyć sprzedaż ze strony?
  • Sprawdzone sposoby na polepszenie funkcjonalności Twojej strony internetowej – jak dostosować układ, treści, grafiki oraz formularze, aby skupić uwagę odbiorcy po pierwszym „rzucie oka”.
  • Jak podnieść konwersję z www bez zwiększania wydatków na ruch, wizyty i użytkowników?
  • W jaki sposób samodzielnie przeprowadzić „partyzancki” test użyteczności swojej strony internetowej?
  • Jak pisać, aby sprzedać poprzez www? Jakie elementy oferty produktowej/usługowej skłaniają klienta do zakupu i podnoszą zaufanie do marki?
  • Wyeliminuj najczęstsze powody porzucania koszyków przez użytkowników e-sklepów - Jak zwiększyć skuteczność odzyskiwania porzuconych koszyków?
  • Sprawdzone sposoby na podniesienie konwersji na konkretnych przykładach - case study na podstawie testów porównawczych – prezentacja wyników i ich omówienie.

Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta?

  • Tylko u nas! Nowy konsument – nowa reklama – top trendy marketingowe na rok 2019 w podziale na B2B i B2C.
  • W jaki sposób wyróżnić się niestandardową kampanią reklamową na tle narastającego szumu informacyjnego?
  • Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę oraz zaufanie?
  • Które kanały komunikacji są obecnie najbardziej atrakcyjne dla współczesnego konsumenta – case study przykładów z różnych branż.
  • Jak krok po kroku „skonstruować” reklamę uwzględniając techniki neuromarketingowe?
  • Jak zbudować przekaz reklamowy, który trafi w czuły punkt konsumenta, opierając się na zasadach pierwszego wrażenia?
  • Które elementy związane z komunikacją reklamową marki są intrygujące, a które drażniące dla konsumenta – gotowe do zastosowania wnioski na podstawie analizy kampanii reklamowych 2018.

Jak zbudować silną markę w internecie?
Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm

  • Od czego rozpocząć pracę nad strategią komunikacji marki w internecie? Gdzie szukać informacji potrzebnych do przeprowadzenia efektywnej kampanii wizerunkowej? Sprawdzone wskazówki dla małych, średnich i dużych firm.
  • Tylko u nas! Jak dobierać formaty, ustalać częstotliwość, weryfikować dopasowanie i planować powierzchnię reklamową w kanałach online przy kampanii brandingowej?
  • W jaki sposób wykorzystać kampanię wizerunkową już po jej zakończeniu?
  • Reputacja marki w social media – jak dbać o wizerunek marki w social media i nie tylko? Co wpływa na odbiór brandu w internecie?
  • Kryzysy w social media: jak reagować i radzić sobie z hejtem, trollowaniem użytkowników społecznościówek, czytelników blogów i ‘gwiazd’ internetu – top 10 najlepszych praktyk.
  • W jaki sposób unikać negatywnych opinii w wynikach na zapytanie o brand? Jak skutecznie reagować na kryzys wizerunkowy?
  • Jak krok po kroku samodzielnie przeprowadzić audyt marki i analizę komunikacyjną marki? Zestaw pytań i narzędzi, które warto wykorzystać.
  • Marka i jej własny blog – skąd czerpać pomysły- dobre praktyki- promocja treści – case studies.
  • Branded content od A do Z – co to jest i jak go wykorzystać w kontekście działań content marketingowych?

W poszukiwaniu utraconej prawdy

  • Ile jest prawdy w profilach społecznościowych i jak to wykorzystać, by skutecznie docierać do grupy docelowej?
  • Dlaczego i po co ludzie kłamią na swoich profilach i jakie to ma konsekwencje biznesowe?
  • Jak dotrzeć do prawdziwych informacji na temat użytkowników portali społecznościowych, by tworzyć efektywne komunikaty?
  • Jak korzystać z prawdy i kłamstwa w sieci w ramach działań marketingowych?
  • Jakimi wytycznymi należy się kierować wykorzystując media społecznościowe w działaniach z zakresu online marketingu, aby osiągnąć sukces?
dzień 2
11 października w Multikinie Złote Tarasy odbędą się dwie równoległe ścieżki warsztatowe – DLA KAŻDEGO!
11.10.2018

Kompletny online marketing mix

Podejmuj trafne decyzje dotyczące strategii promocji Twoich produktów i usług w internecie inwestując tylko w te działania, które przełożą się na realną sprzedaż.

Poznasz najnowsze rozwiązania promocyjne i sprawdzone sposoby na zwiększenie skuteczności reklamy w tradycyjnych kanałach, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję.

  • 6 paneli tematycznych
  • 18 prelekcji warsztatowych
  • Chodzisz tylko na te warsztaty, które najbardziej Ciebie interesują – to Ty układasz swój plan tematyczny konferencji
  Sala 2 Sala 4
  Warsztat 1:
Facebook i Instagram
Warsztat 2:
Influencer marketing i marketing rekomendacji
10:00-10:40 Franciszek Georgiew Kamil Bolek
10:45-11:30 Franciszek Georgiew Patryk Brzozowski: autor kanału Kameralnie
11:30-12:10 Franciszek Georgiew Magdalena Urbaniak
12:10-12:30 Przerwa
  Warsztat 1:
E-mail marketing
Warsztat 2:
Wideomarketing + Storytelling
12:30-13:10 Artur Maciorowski Magdalena i Bartłomiej Daniłoś
13:15-13:55 Artur Maciorowski Magdalena i Bartłomiej Daniłoś
14:00-14:40 Artur Maciorowski Data storytelling - jak pokazywać i mówić o danych
Zuzanna Faliszewska i Kamil Kozieł
14:40-15:40 Obiad
  Warsztat 1:
Google Ads.
Warsztat 2:
Pozycjonowanie
15:40-16:10 Krzysztof Marzec Szymon Słowik
16:10-16:45 Karol Dziedzic Damian Sałkowski
16:45-17:30 Karol Dziedzic Damian Sałkowski

Warsztat 1: Facebook i Instagram

Jak samodzielnie przeprowadzić skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie – krok po kroku

FACEBOOK

  • Jak w najnowocześniejszy sposób przeprowadzić akcję marketingową na Facebooku, by skutecznie przekierowywać potencjalnych klientów na landing page?
  • Jak zmiany w algorytmach wpływają na Twoją reklamę na Facebooku i jej koszt? Przykładowe warianty reklam na Facebooku.
  • Nowe cele reklamowe, formaty i umiejscowienia wyświetlania reklam. Na jaką reklamę postawić w zależności od profilu Twojej firmy, aby przyniosła wymierne korzyści w postaci zamówień lub leadów?
  • Jak poprawnie zdefiniować grupę docelową, aby zmaksymalizować skuteczność reklamy? Opcje podstawowe, średniozaawansowane i zaawansowane.
  • Jak trafnie przeanalizować efektywność działań swoich i konkurencji na Facebooku, by przyniosło nam to wymierne korzyści biznesowe?
  • Nowość! Jak dobierać i łączyć promocję na Facebooku z innymi kanałami marketingowymi, by precyzyjnie kierować komunikaty do przyszłych klientów przy jednoczesnym niskim koszcie dotarcia i wysokim wskaźniku efektywności?
  • Jak stworzyć i skutecznie wykorzystać bota do budowania zaangażowania klientów?
    Wybór platformy, „programowanie” bota i analiza rozmówców przy wykorzystaniu Facebook Analytics.
  • W jaki sposób przygotować transmisje LIVE, aby zwiększyć zasięg promocji Twojego produktu/usługi? Skuteczne sposoby na promocję transmisji przed jej rozpoczęciem i zwiększenie zaangażowania klientów.
  • W jaki sposób minimalizować koszty kampanii na Facebooku? Którym modelem sprzedażowym wycelować w swoje działania (CPC, CPM, CPV)?
  • Skuteczne teksty reklam i postów w social media - analiza przykładów i najlepiej konwertujące przykłady postów z 2018 roku.
  • W jaki sposób planować budżet na promocję produktu/usługi na Facebooku - Jak sprytnie zaoszczędzić, ale nie stracić na skuteczności i dotarciu do klienta?

INSTAGRAM

  • Jak krok po kroku zaplanować kampanię wizualną na Instagramie? Formułowanie celów i narzędzi, określanie grupy docelowej.
  • Jakich zmian należy dokonać w edycji profilu na Instagramie, aby zoptymalizować skuteczność wyszukiwania?
  • Jak wykorzystywać #hashtagi, by zwiększyć zasięg i zaangażowanie społeczności na Instagramie? W jaki sposób skutecznie wykorzystywać je w komunikacji i budować zasięgi na Instagramie przy użyciu tagów?
  • Monetyzacja działań na Instagramie. Jakimi sposobami promocji posługiwać się, by zarobić dzięki obecności na Instagramie?
  • Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową w Instagram Storie’s? Jak zbudować i zaangażować społeczność na Instagramie?
  • Instagram Storie’s i Live - jak je wykorzystać w Twojej branży i w organiczny sposób pozyskać obserwatorów?

Warsztat 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji

W jaki sposób przygotować skuteczną strategię marketingu rekomendacji?
Influencerzy, blogerzy, youtuberzy w budowaniu relacji z klientem.

  • Czym kierować się w doborze influencera dla Twojej marki i jak nawiązać współpracę? Lista niezbędnych elementów, które warto uwzględnić, by akcja zakończyła się jak największym sukcesem dla Twojej marki.
  • Jak wykorzystać potencjał lokalnych blogerów i influencerów do budowy wizerunku Twojej marki? Praktyczne wskazówki, o czym pamiętać nawiązując współpracę.
  • Jak zorganizować współpracę w czasach, gdy lokowanie produktu jest normą, a klienci są coraz bardziej świadomi.
  • Jak poprawnie mierzyć zasięgi influencerów w poszczególnych mediach społecznościowych i co to oznacza dla Twojego produktu? Wskaźniki jakimi możemy mierzyć efekty kampanii.
  • Mikro blogerzy – z jakich kluczowych powodów Twoja firma powinna zainwestować we współpracę z nimi?
  • Jak tworzyć grono ambasadorów i nagradzać za pozytywne wpisy, aby uniknąć posądzania o wpisy sponsorowane.
  • Jak uniknąć powszechnych błędów we współpracy z influencerami? – wskazówki jak budować relację opartą na zrozumieniu, szacunku i wzajemnej komunikacji.
  • Jak dbać o to, co mówi się o Twoich produktach/usługach w sieci? Jak kształtować pozytywny wizerunek marki w internecie? Skuteczne sposoby, by nakłaniać klientów do wystawienia pozytywnej opinii o Twoim produkcie/usłudze w mediach społecznościowych.
  • Jak samodzielnie dbać i na bieżąco reagować na to, co mówi się o marce w internecie?
  • Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych?
  • Jak zorganizować stronę internetową, aby zachęcać użytkowników i klientów do pozostawiania pozytywnych opinii – gotowe pomysły dla MSP i dużych firm.
  • Od czego zacząć postępowanie w sytuacji kryzysowej? Czego unikać, aby nieświadomie nie pogłębić kryzysu?

Warsztat 3: Google Ads

Jak samodzielnie podnieść skuteczność działań w Google Ads?

  • Jak tworzyć reklamy w Google Ads, które nie wyglądają jak reklamy i dlatego są bardzo skuteczne.
  • Tylko u nas! Nieszablonowe zabiegi w Google i sieci reklamowej, które są jeszcze mało znane i dają olbrzymi zwrot z inwestycji.
  • Jakie kombinacje kierowania reklam do sieci reklamowej Google dają ponadprzeciętne wyniki za niską stawkę.
  • Jak wykorzystać nowe rozszerzenia w reklamach Ads, aby się wyróżnić i skupić uwagę użytkownika.
  • Jak stosować agresywne kampanie w Ads, aby przejąć kliknięcia konkurencji? – najciekawsze sposoby i praktyki.
  • Jak się wyróżnić, gdy konkurencja na dane zwroty/słowa kluczowe jest bardzo duża a stawki wysokie?
  • Jak pisać reklamy w zależności od tego na jakim etapie zakupowym jest klient?
    • klient poszukuje produktu/usługi, ale nie zna Twojej marki
    • klienta zna Twój produkt/usługę
  • Jakie możliwości dają statystyki Google Ads i bezpłatne programy do analizy jakości reklam i konkurencji?
  • Jak wzbudzić zaufanie w odbiorcy oraz wywołać poczucie pilności i ekskluzywności – docieranie do potencjalnych klientów na każdym etapie lejka zakupowego?
  • W jaki sposób skutecznie podnieść ranking reklamy i zwiększyć dotarcie do klientów?
  • Bezpłatne narzędzia sugerujące najlepszy dobór słów – jak z nich korzystać, aby skrócić drogę dojścia do najlepiej konwertujących haseł?

Warsztat 4: Pozycjonowanie

Jak skutecznie pozycjonować serwis w sektorze B2B i B2C w 2019 roku?

  • Jak znaleźć się na szczycie wyszukiwarki Google dzięki własnym działaniom, które poprawiają widoczność strony? Wskazówki do małych, średnich i dużych firm.
  • W jaki sposób samodzielnie dobrać słowa kluczowe, które będą najbardziej opłacalne i będą najlepiej konwertować?
  • User content generated, recenzje, komentarze – jak wpływają na pozycję strony www w wyszukiwarce Google.
  • Jakie aspekty techniczne warto przeanalizować, by mieć pewność, że słowa kluczowe lub nieumiejętne linkowanie nie wpłyną negatywnie na pozycję Twojego serwisu.
  • Jak powinny wyglądać kluczowe elementy strony www, niezbędne dla jej wysokiej pozycji w Google w 2018/2019 roku?
  • Mobile First Index - co zmiany w indeksowaniu stron oznaczają dla właścicieli witryn.
  • To musisz wiedzieć! Jak podejść do tematu współpracy z agencją SEO – wyznaczanie punktów KPI do pomiaru skuteczności, raportowanie, monitoring pozycji, czyli geolokalizcja, personalizacja, proxy, różnorodność wyników.
  • Tylko u nas! Jak dobrze zaprojektować stronę z błędem 404, żeby skłonić użytkownika do zakupu?
  • W jaki sposób skutecznie pozycjonować się lokalnie nawet w małych miastach – lokalne seo 2.0
  • W jaki sposób pliki pdf mogą stać się doskonałym źródłem ruchu dla serwisu?
  • Jak przeprowadzić audyt SEO krok po kroku? Od samodzielnej optymalizacji po wsparcie eksperta SEO.

Warsztat 5: E-mail marketing

E-mail marketing zorientowany na bezpośrednią sprzedaż w małych, średnich i dużych firmach

  • Tylko u nas! Co należy robić, a czego unikać podczas projektowania e-mailingu – kluczowe porady i triki podnoszące skuteczność e-mailingu?
  • Jak konstruować kampanie e-mail marketingowe, by skutecznie docierać do odbiorcy?
    • Częstotliwość
    • Godziny wysyłek
    • Nadawca
    • Temat
    • Inne czynniki wpływające na skuteczność oferty
  • Jak planować treść, jakiego języka używać, jak dobierać zdjęcia, tworzyć tematy e-mailingów sprzedażowych, jak dopasować odpowiednie call-to-action dla klientów z sektora B2B i B2C.
  • Jak wzbudzić zaufanie odbiorcy do przekazywanych treści? Sprawdzone sposoby samodzielnego redagowania tekstów pod kątem potrzeb klienta i języka korzyści.
  • W jaki sposób argumentować i prezentować zalety oferty w mailingu? Tworzenie i ustalenie korzyści oraz liczby argumentów. Gotowe przykłady kampanii zorientowanych na bezpośrednią sprzedaż na przykładzie zróżnicowanych produktów i branż
  • Jak „podkręcić” tekst mailingu, by przyciągnąć uwagę i skłaniać do działania? Od presji czasu przez wycenę bonusów.
  • Jak krok po kroku zaprojektować newsletter, aby odbiorca zauważył to, co najważniejsze?
  • Jak przywrócić w swojej firmie skuteczność akcji e-mail, która najlepszym daje rekordowe dla tego kanału konwersje.
  • Konwersje wspomagane i ścieżki wielokanałowe – jak wyciągać wnioski z działań sprzedaży online, by zwiększyć CTR i OR.
  • Jak wykorzystać e-mail marketing jako wzmacniacz innych działań: na Facebooku, SMS-owych, reklam PPC, mobilnych. Jak podnieść konwersję tych kampanii, gdy dołączysz przemyślany e-mail marketing?
  • Wideomailing – jak poradzić sobie z brakiem opcji automatycznego otwierania się wideo w większości dostawców poczty e-mail i jak zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości oraz odtworzeni wideo.?

Warsztat 6: Wideo marketing

Jak planować i tworzyć kampanie wideo na Facebooku i YouTube dla firm z sektora B2B i B2C

  • W jaki sposób tworzyć angażujące kampanie wideo, których oglądalność przełoży się na bezpośrednie efekty – kliki, wypełnienia formularzy czy zakupy?
  • Tylko u nas! Jak skutecznie budować strategię video marketingową na Facebooku i Instagramie oraz stworzyć koncepcję promocji dopasowaną do produktu lub oferowanych usług – jak przebić się przez natłok innych komunikatów?
  • Expaliner video, tutorial, testimonial, animacja – z jakich formatów wideo warto korzystać i jakie czynniki należy brać pod uwagę przy wyborze formy komunikacji?
  • Reklama na YouTube od A do Z – jak wybierać formaty i prowadzić skuteczną kampanię w zależności od targetu oraz oczekiwanych efektów?
  • W jaki sposób zwiększyć liczbę wyświetleń filmów oraz poprawić ich pozycję w wyszukiwarce YouTube?
  • Jak właściwie określać budżet na wideo w Twojej firmie – przykładowe wartości graniczne, które mogą być pomocne w podejmowaniu decyzji.
  • Jakich kosztów można spodziewać się prowadząc kampanię reklamową na YouTube?
  • Konwersje? Leady? Jak zmierzyć i optymalizować video pod kątem celów kampanii?
  • Jak łączyć video z innymi działaniami marketingowymi online, aby zmaksymalizować efekty i budować zaangażowanie użytkowników?

Zgłoś się na najlepszych warunkach już teraz!

Przedsprzedaż w cenie 397 zł netto kończy się za:
dni
godzin
minut
sekund
Cena standardowa: 999 zł netto
Pozostało: 25 / 40 biletów
  • Niepowtarzalna okazja, żeby na jednej scenie zobaczyć tyle osobowości online marketingu - 21 prelegentów z notami powyżej 4,5 weźmie na ruszt najaktualniejsze tematy w branży i po mistrzowsku je zaprezentuje - merytoryczna uczta dla marketerów!
  • Gwarancja prelekcji, które nie tylko chwycą Cię za serce, ale przede wszystkim zostawią z konkretną wiedzą. To inwestycja, która zwróci Ci się szybciej niż się spodziewasz – zdobytą wiedzę wykorzystasz w swojej pracy zaraz po powrocie z Kongresu.
  • Najlepsze rekomendacje rynkowych praktyków – nie zobaczysz na scenie nikogo, kto efektownie teoretyzuje. Best of Online Marketing to bardzo konkretny program wypracowany wspólnie z marketerami i dla marketerów.
  • I jakby tego było mało UWALNIAMY WARSZTATY - tej jesieni cenione i sprawdzone warsztaty z online marketingu zupełnie bez zapisów! Drugiego dnia swobodnie migrujesz między salami i szkolisz się tylko z tych zagadnień, które naprawdę Cię interesują. Niemożliwe? A jednak…
  • Każdego uczestnika zapraszamy na wyjątkową imprezę wieczorną w HardRock Cafe. Afterparty będzie pełne niespodzianek, a całość odbędzie się w klimacie Rock&Roll!

Prelegenci Best of Online Marketing

35min
Paweł Tkaczyk
Ekspert w zakresie budowania marki w sieci
Sam o sobie mówi, że zarabia na życie opowiadaniem historii. Niekwestionowany autorytet w temacie budowania silnej... więcej marki osobistej, nowoczesnego marketingu i psychologii konsumenta.

Jako praktyk od wielu lat wspomaga marki w ustalaniu strategii komunikacji oraz strategię promocji. Posiada ogromne doświadczenie jako mówca publiczny oraz wykładowca dzięki temu każde jego wystąpienie jest oceniane na bardzo wysoko przez słuchaczy. Dwukrotnie gościł jako prelegent podczas Kongresu Online Marketing, za każdym razem bardzo dobrze oceniony.
40min
Julia Izmałkowa
Psycholog, założycielka i CEO IZMAŁKOWA
Stworzyła pierwszą w Europie agencję badawczą specjalizującą się w wykorzystywaniu psychologii kłamstwa... więcej oraz etnografii dla marketingu i biznesu. IZMAŁKOWA opracowała autorską metodę badań - łącząc etnografię, psychologię oraz socjologię. Na tych fundamentach cały czas tworzy nowe techniki badawcze pomagając firmom znaleźć strategiczne insighty, które są wykorzystywane do tworzenia unikalnej komunikacji, innowacyjnych produktów czy bardziej przyjaznej kultury organizacji. Obszerna wiedza Julii o człowieku, powoduje, że jest określana mianem HUMANOLOGIST.
50min
Marcin Maj
Ekspert w zakresie marketingu perswazyjnego
Związany z Kongresem Online Marketing prawie od samego początku, a także... więcej najlepiej oceniany prelegent w historii Kongresu. To osoba, która o marketingu online wie prawie wszystko i bardzo trafnie przewiduje trendy. Posiada blisko 18 lat doświadczenia w branży marketingu. Obecnie partner w H2O Creative.
35min
Artur Jabłoński
Ekspert od reklamy w social mediach
Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych... więcej w internecie. Na sali szkoleniowej spędził już blisko 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.
35min
Barbara Stawarz-Garcia
Specjalistka w zakresie content marketingu
Jedna z pierwszych power-kobiet w dziedzinie content marketingu w Polsce. Łączy pasję i miłość do podróżowania na Kubę... więcej razem z prowadzeniem agencji specjalizującej się w usługach content marketingowych. Pracuje również jako trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz wielu artykułów eksperckich m.in. w Magazynie Online Marketing oraz Social Media Manager Magazyn.

Podczas swoich wystąpień podaje gotowe zalecenia jak w odpowiedni sposób przygotować plan kampanii content marketingowej krok po kroku.
35min
Artur Maciorowski
Szkoleniowiec e-marketingu, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing
Niezależny konsultant. Zjadł zęby na marketingu internetowym... więcej. Związany z Magazynem Online Marketing od samego początku jego powstania. Ciepły i cierpliwy szkoleniowiec. Przeszkolił już z nami tysiące osób.

Artur specjalizuje się w tematach planowania działań marketingowych, a także w e-mail marfketingu. Pomaga różnym branżom uzyskiwać lepsze wyniki.
35min
Łukasz Kosuniak
Ekspert w zakresie marketing automation oraz marketingu B2B
Doświadczony praktyk w zakresie prowadzenia działań automatyzacji marketingu... więcej.. Wiele lat doświadczenia w branży pozwoliło mu poznać mnóstwo metod i narzędzi ułatwiających prowadzenie wszechstronnych działań marketingowych w internecie. Współpracował z małymi oraz dużymi firmami – dzięki temu będzie mógł zdradzić tajniki jak w pełni wykorzystać automatyzację do zwiększenia sprzedaży w podziale na MŚP oraz firmy z dużym budżetem marketingowym.
30min
Michał Sadowski
Ekspert online marketingu
Założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery... więcej 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. W wolnym czasie gitarzysta w zespole Band24.
35min
Franciszek Georgiew
Ekspert w dziedzinie reklamy w social mediach
Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował... więcej na skutecznym wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach osiąganych dzięki ich zastosowaniu. Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał „Księgę Adsów”, obecnie pracuje nad jej drugą, wielojęzyczną edycją. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.
35min
Kamil Bolek
Ekspert w zakresie wykorzystania influencerów w komunikacji marki
Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w branży dzieli się wiedzą o influencer... więcej marketingu, YouTube i youtuberach.

Oprócz stanowiska dyrektora marketingu w LifeTube zajmuje się edukacją rynku reklamowego. W swojej karierze zawodowej kierował działem PRu, marketingiem, odpowiadał za strategiczne wsparcie działań sprzedażowych firmy. Praca jako wykładowca pozwoliła mu tak podszkolić warsztat, że uczestnicy jego prelekcji wysoko oceniają praktyczność jego wiedzy. Swoją pasję do psychologii i zafascynowanie zmianami w konsumpcji mediów potrafi również wykorzystać w sferze zawodowej.
35min
Damian Sałkowski
Specjalista w dziedzinie pozycjonowania
Praktyk, który od kilku lat pomaga firmom zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Mistrz Polski SEO A.D 2013... więcej. Współpracuje z małymi i dużymi firmami nie tylko w Polsce – z powodzeniem realizuje bardzo zaawansowane projekty również na rynku zagranicznym. Oprócz praktyki równie chętnie dzieli się swoją wiedzą m.in. w Magazynie Online Marketing. Posiada certyfikat specjalisty Google Adwords. Uważa, że pozycjonowanie jest dla firm tak obowiązkowe, jak profil na Facebooku dla Marketera.
35min
Magdalena Daniłoś
Specjalistka w zakresie wideo marketingu
Wideo dla Magdy jest naturalnym kanałem komunikacji, sama prowadzi swój kanał na YouTube. Wierzy, że YouTube... więcej niebawem stanie się jednym z najważniejszych serwisów społecznościowych. Z sukcesem pomaga markom implementować w swoje działania komunikację opartą o wideo marketing. Jej ogromne doświadczenie w obszarze komunikacji wizualnej jest równocześnie jej pasją, którą zaraziła już tysiące przeszkolonych osób. Oprócz kształcenia marketerów prowadzi jedną z pierwszych agencji wideo marketingowych w Polsce.
35min
Bartłomiej Daniłoś
Ekspert w zakresie wideo marketingu
Bartek to druga połowa najmocniejszego duetu na scenie polskiej branży marketingu. Specjalizuje się w zakresie... więcej wykorzystania wideo online w social media marketingu. Posiada doświadczenie poparte wynikami w zakresie strategicznego planowania i wdrażania kampanii reklamowych w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram. Dzięki prowadzeniu kilkudziesięciu godzin szkoleń oraz doświadczeniu jak wykładowca świetnie potrafi przekazać skomplikowaną wiedzę w przystępny sposób.
35min
Krzysztof Marzec
Specjalista w zakresie kampanii Google Ads
Praktyk, który na co dzień rozwiązuje problemy swoich klientów w zakresie ustawiania reklam w Google AdWords. Posiada... więcej indywidualną certyfikację AdWords oraz Analytics, a jego agencja jest Partnerem Google Premium z kampaniami na wyższym poziomie niż średnia innych partnerów.

Jest również ekspertem z zakresu optymalizacji SEO. Dzięki tym doświadczeniom przeszkolił już około tysiąca osób i pomógł im rozwiązać wszelkie wątpliwości związane z reklamami w dziedzinie SEM
35min
Igor Farafonow
UX Ninja, Specjalista w zakresie projektowania użytecznych stron
Uważa, że osoba, która projektuje stronę www musi być po części rzemieślnikiem... więcej i artystą

Posiada doświadczenie jako członek społeczności eksperckiej Google Expert w zakresie UX/UI oraz praktyk, który na co dzień pomaga przedsiębiorcom polepszać funkcjonalność stron internetowych i dzięki temu zwiększać sprzedaż z tych kanałów. Projektuje i tworzy narzędzia SaaSowe, serwisy społecznościowe, aplikacje mobilne oraz systemy e-commerce.

Podczas swojej prelekcji w przystępny sposób dla marketerów zdradzi praktyczne rekomendacje jak zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje.
35min
Magda Urbaniak
Specjalistka w zakresie influencer marketingu
Współpracując z najlepszymi ekspertami z całego świata zwiększa znajomość... więcej i zaufanie do marki. Na co dzień wspiera markę Brand24 jako Brand Manager dodatkowo współtworzy projekt Marketing Inspire. Swoim doświadczeniem dzieli się także z studentami Wyższej Szkole Handlowej, Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu prowadząc zajęcia z zakresu komunikacji i analityki. Oddaje się pasji blogowania, a oprócz wiedzy branżowej szerzy też wiedzę o traktorach.
35min
Karol Dziedzic
Ekspert Google Ads
Żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obaszru SEM/SEO oraz analityki internetowej... więcej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Karol to aktywny szkoleniowiec – od kilku edycji prowadzi bardzo dobrze oceniane warsztaty podczas Kongresu Online Marketing. Posiada doświadczenie we współpracy z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce, dzięki temu potrafi skutecznie przekazać wiedzę w każdej branży.
35min
Szymon Słowik
Specjalista w zakresie pozycjonowania
Praktyk w zakresie prowadzenia kampanii marketingowych, specjalizujący się w tematyce SEO - optymalizacji i pozycjonowania... więcej stron internetowych. Współzałozyciel Takaoto.

Od ponad 10 lat siedzi w branży marketingu: pomaga firmom budować pozycję w wyszukiwarkach oraz edukuje branżę jako bloger i wykładowca. Zdobywając doświadczenie w agencji, w wewnętrznym dziale firmy oraz pracując jako niezależny konsultant, poznał szerokie spektrum problemów, z jakimi borykają się zespoły odpowiedzialne za marketing internetowy.
35min
Kamil Kozieł
Ekspert w zakresie storytellingu
Specjalista w zakresie storytellingu. Doskonale wie jak zbudować skuteczną historię zapadającą w pamięć... więcej. Moc opowieści efektywnie wykorzystuje w relacjach biznesowych, konstrukcje storytellingowe zdecydowanie nie mają przed nim tajemnic. Opracował metodykę 4 warstw pozwalającej zmierzyć wartość i emocje w prezentacji. Założyciel IT School i agencji PrezART. Trener z ponad 10 letnim doświadczeniem, skuteczny menedżer i wysoko oceniany mówca. Regularnie występuje na branżowych konferencjach. Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Współpracował z kadrą zarządzająca kilkuset firm, w tym Onetu, Tauronu i ABC Daty.
35min
Zuzanna Faliszewska
Graphic designer, specjalistka od projektowania informacji
Pasję do projektowania przekłada na język biznesu, pomagając skutecznie... więcej selekcjonować i wizualizować dane największym markom, takim jak: Blue Media, Eurocash czy Samsung. Prezentacjami, które realizuje, pomaga budować wizerunek polskim youtuberom i influencerom, na przykład Michałowi Sztorcowi (PremiumMoto) i Bartkowi Sibidze (DDOB).
45min
Patryk Brzozowski
Autor kanału YouTube Kameralnie.
Twórca pierwszego w Polsce internetowego programu, którego formuła opierała się na wywiadach w samochodzie... więcej. Jego filmy z przymrużeniem oka obejrzano już ponad 40 milionów razy, a kanał Kameralnie zgromadził prawie 230 tys. subskrypcji. Obecnie realizuje filmy o tematyce motoryzacyjnej. O samochodach opowiada w rozrywkowy sposób.
CHCESZ WIĘCEJ?
 
Już wkrótce odkryjemy przed Tobą kolejnych prelegentów.
 

Zaplanuj swój dzień
z Kongresem Online Marketing

10.10.2018
9:50 - 10:00
Rozpoczęcie Kongresu Online Marketing
10:00 - 10:45
Marcin Maj
Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta?
10:45 - 11:30
Julia Izmałkowa
W poszukiwaniu utraconej prawdy
11:30 - 11:45
przerwa kawowa
11:45 - 12:25
Michał Sadowski
Jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów w internecie?
12:25 - 13:00
Artur Maciorowski
Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.
13:00 - 13:35
Artur Jabłoński
Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.
13:35 - 14:35
lunch
14:35 - 15:10
Łukasz Kosuniak
Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MSP i duże firmy)?
15:10 - 15:45
Paweł Tkaczyk
Jak zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm
15:45 - 16:00
przerwa kawowa
16:00 - 16:35
Barbara Stawarz-Garcia
Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji?
16:35 - 17:10
Igor Farafonow
W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych.
17:10 - 17:15
Zakończenie


20:30
After Party w Hard Rock Café
11.10.2018
Pamiętaj - w tym roku możesz swobodnie migrować między warsztatami!
  Sala 2 Sala 4
  Warsztat 1:
Facebook i Instagram
Warsztat 2:
Influencer marketing i marketing rekomendacji
10:00-10:40 Franciszek Georgiew Kamil Bolek
10:45-11:30 Franciszek Georgiew Patryk Brzozowski: autor kanału Kameralnie
11:30-12:10 Franciszek Georgiew Magdalena Urbaniak
12:10-12:30 Przerwa
  Warsztat 1:
E-mail marketing
Warsztat 2:
Wideomarketing + Storytelling
12:30-13:10 Artur Maciorowski Magdalena i Bartłomiej Daniłoś
13:15-13:55 Artur Maciorowski Magdalena i Bartłomiej Daniłoś
14:00-14:40 Artur Maciorowski Data storytelling - jak pokazywać i mówić o danych
Zuzanna Faliszewska i Kamil Kozieł
14:40-15:40 Obiad
  Warsztat 1:
Google Ads.
Warsztat 2:
Pozycjonowanie
15:40-16:10 Krzysztof Marzec Szymon Słowik
16:10-16:45 Karol Dziedzic Damian Sałkowski
16:45-17:30 Karol Dziedzic Damian Sałkowski

Jak zmieni się Twoja praca po udziale w Kongresie?

Poznanie przykładów konkretnych działań pozwoli Ci stworzyć, zaplanować i wzorcowo przeprowadzić kampanie marketingowe.

W precyzyjny sposób zaczniesz wykorzystywać możliwości Google Analytics i poznasz niestandardowe funkcje tego narzędzia, co podniesie skuteczność Twoich akcji marketingowo-sprzedażowych.

Od pomysłu do realizacji – samodzielnie zaplanujesz i poprowadzisz kampanię content marketingową, która będzie skutecznie angażować i bezpośrednio wpłynie na wzrost sprzedaży.

Zaczniesz podejmować trafne decyzje dotyczące strategii promocji produktów/ usług i inwestować tylko w te działania, które przełożą się na realną sprzedaż i pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję.

Będziesz przygotowany na wdrożenie nowoczesnych metod automatyzacji marketingu, które usprawnią Twoją pracę, wpłyną na wzrost obrotów marki oraz konwersję sprzedaży.

Nauczysz się samodzielnie planować i prowadzić płatne oraz niskobudżetowe kampanie promocyjne w mediach społecznościowych osiągając znaczny wzrost sprzedaży online.

Zgłoszenie




Rejestracja na Best of Online Marketing została zamknięta!

Organizator:
Partnerzy:
Patroni medialni:

Najczęściej zadawane pytania

Koszt standardowy udziału w Kongresie wynosi 999 zł netto. Przy zgłoszeniach do 19.12.2018 r. cena uczestnictwa jednej osoby wynosi 397 zł netto. Cena obejmuje udział w całodniowym kongresie oraz catering. Cena nie obejmuje noclegu i parkingu.

Czy jest możliwość otrzymania dodatkowych rabatów na kongres?

Przy zgłoszeniu 3-4 osób Organizator udzieli 10% rabatu. Natomiast przy zgłoszeniu 5 i więcej osób cena zostanie ustalona indywidualnie. W takim przypadku zapraszamy do kontaktu z Marta Przewoźna: telefonicznie (61 6683122) lub mailowo (marta.przewozna@forum-media.pl).

Do wyboru są dwie opcje: płatność online Dotpay oraz płatność na podstawie faktury pro forma. Wystarczy wybrać preferowaną opcję podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru proformy, zostanie ona wysłana do Zamawiającego na około dwa miesiące przed kongresem.

Bez względu na wybraną formą płatności, jeśli Zamawiający nie ureguluje płatności do dnia Kongresu, w ciągu 7 dni od kongresu wystawiona zostanie faktura VAT.

Zarówno przy płatność online Dotpay, jak i płatności na podstawie faktury pro forma, każdy Zamawiający otrzyma po Kongresie fakturę VAT. Zostanie ona wysłana pocztą w terminie 7 dni od Kongresu.

Nie ma możliwości odbioru faktury VAT podczas trwania Kongresu.

W przypadku zmiany danych wystarczy przesłać pisemną informację na adres: forum.szkolenia@forummedia.pl podając dane umożliwiające identyfikację Zamawiającego, np. numer faktury pro forma, numer zamówienia lub dokładne dane firmy oraz wskazać prawidłowe dane do wystawienia dokumentu. Zmiana danych jest możliwa przed wystawieniem faktury VAT, czyli przed dokonaniem wpłaty za Kongres, najpóźniej do 2 dni przed jego terminem.

Co zrobić w sytuacji gdy z przyczyn losowych nie mogę wziąć udziału w kongresie?

W tej sytuacji przysługuje Tobie możliwość zmiany uczestnika. Poinformuj nas o tym pisemnie na adres: marta.przewozna@forum-media.pl podając dane umożliwiające identyfikację, np. numer Klienta lub numer NIP firmy. Zmiany uczestnika możesz dokonać najpóźniej na 1 dzień przed kongresem.

W jaki sposób zostanę powiadomiony o tym, że formularz zgłoszeniowy został dostarczony do organizatora kongresu?

W ciągu 4 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników kongresu drogą mailową.

  • Na 30 dni i więcej przed Kongresem: Wystarczy pisemna (e-mailowa) rezygnacji z udziału w Kongresie. Nie ponosisz wtedy żadnych kosztów. Jeśli zdążyłeś już opłacić uczestnictwo, w ciągu 14 dni od otrzymania rezygnacji w formie pisemnej zostaną Tobie zwrócone pieniądze.
  • Do 4 września 2018 roku rezygnacja z uczestnictwa jest bezpłatna.
  • Mniej niż 30 dni przed Kongresem: Uczestnik ponosi pełne koszty uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury.

Zamiast zgłoszonej osoby w Kongresie może wziąć udział inny pracownik firmy - należy o tym fakcie poinformować organizatora Kongresu. Dlatego w takim przypadku zachęcamy do poszukania zastępstwa.

Nieuregulowanie płatności przed terminem Kongresu nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w kongresie. Opłacamy lokal, posiłki i kupujemy materiały szkoleniowe, bazując na Twoim zgłoszeniu. Jeśli uczestnik nie może wziąć udziału w Kongresie, musi złożyć pisemną rezygnację na adres: marta.przewozna@forum-media.pl

Taka rezygnacja zostanie przyjęta i nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Wpłacona kwota zostanie Tobie zwrócona w ciągu 14 od dostarczenia nam rezygnacji w formie pisemnej.

Kongres 10 października odbędzie się w godzinach 9.30 – 17:15 natomiast drugi dzień 9:45-17:30

Drugi dzień będzie podzielony na dwie ścieżki warsztatowe – całość odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy

Każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo w ciągu 7 dni roboczych. O uruchomieniu platformy Organizator poinformuje uczestników mailowo.

Oczywiście, zapraszamy zarówno osoby prywatne chcące podnieść swoje kwalifikacje :)

Organizator zapewni dostęp do sieci Wi-fi podczas obu dni Konferencji.

Jednostki budżetowe oraz inne podmioty z podatku VAT prosimy o kontakt mailowy z forum.szkolenia@forum-media.pl celem pobrania stosowanego oświadczenia wymagane przy procedurze zwolnienia z VAT-u.

Nagrania obejmują wyłącznie prelekcje, które odbędą się 10 października w warszawskim Multikinie.

Wszystkie osoby, które zgłosiły chęć otrzymania certyfikatu otrzymają go po zakończeniu Kongresu. Uczestnicy zostaną poproszeni o deklarację odbioru certyfikatu na około miesiąc przed wydarzeniem.

Miejsce Konferencji

Główny dzień Kongresu Online Marketing odbędzie się 10 i 11 października 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy – 2 minuty pieszo od dworca PKP Warszawa Centralna.


Kontakt

Potrzebujesz szczegółowych informacji? Wypełnij poniższy formularz.
Gwarantujemy odpowiedź w ciągu 1 godziny!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.*
Nie jestem robotem*

Maciej Podgórski
Szef Pionu E-Biznes,
tel. 61 66 83 153

Marta Przewoźna
Head of Marketing & Communications
Organizacja eventu
tel. 61 66 83 122, kom. 605 764 052
marta.przewozna@forum-media.pl

Monika Staśkowiak
Junior Project Manager
tel. 61 66 55 723, kom. 530-448-501
monika.staskowiak@forum-media.pl

Warunki uczestnictwa
  1. Cena Uczestnictwa: Bilety można nabywać w jednej z dwóch opcji cenowych:
    • Udział w pierwszym dniu Kongresu Online Marketing (10.10.2018)
      Przedsprzedaż tylko do 19.12.2018 w cenie 397zł netto.
      Cena standardowa: 999zł netto
    • Udział w Kongresie Online Marketing (10.10.2018) oraz warsztatach (11.10.2018)
      Przedsprzedaż tylko do 19.12.2018 w cenie 799zł netto.
      Cena standardowa: 1799zł netto
    1. Opłata obejmuje:
      • pełne uczestnictwo w Konferencji w dniu 10.10.2018,
      • przerwy kawowe, napoje, przekąski oraz lunch,
      • certyfikat potwierdzający udział w Konferencji,
      • nagrania z wszystkich prelekcji.
    2. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
      • 3-4 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
      • powyżej 5 osób - w celu indywidualnej negocjacji ceny, prosimy o kontakt telefoniczny 61 66 83 122 lub mailowy: marta.przewozna@forum-media.pl
    3. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze pro-forma.
    4. Osoby, które nie wezmą udziału w Kongresie, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
    5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Kongresie.
    6. W przypadku braku płatności przed konferencją w terminie 7 dni po terminie konferencji Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
    7. Składając zamówienie na szkolenie lub konferencje po terminie możliwej rezygnacji (w przypadku konferencji 30 dni przed terminem, w którym ma się odbyć) i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za konferencje w pełnej wysokości.
    8. Zamiast zgłoszonej osoby w Kongresie może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora Kongresu).
    9. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania Kongresu, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty Kongresu.
    10. Doręczenie oświadczenia o rezygnacji z udziału w Kongresie nie później niż 30 dni przed terminem Kongresu nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
    11. W przypadku doręczenia pisemnego oświadczenia w terminie późniejszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia Kongresu lub w przypadku nieprzybycia Uczestnika na Kongres, bez wcześniejszego oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje opłata za Kongres w pełnej wysokości.
    12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Kongresu
Napisz do nas na messengerze