ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny

Świat metaverse w marketingu
Jak wejść na wyższy poziom i wyprzedzić konkurencję?

28-29
WRZEŚNIA 2023
STACJONARNIE
lub ONLINE
I DZIEŃ – 28.09.2023
10:00 – 16:30
Kongres w formule hybrydowej
(Warszawa - Teatr Garnizon Sztuki / online)
II DZIEŃ – 29.09.2023
10:00 – 16:00
Warsztaty stacjonarne
(Golden Floor Plaza, Warszawa)

Event w liczbach

0
EDYCJA
0
-MINUTOWE
PRELEKCJE
0
RÓŻNYCH
WARSZTATÓW
+0
TOPOWYCH
PRELEGENTÓW
+0
UCZESTNIKÓW
+0K
PRZESZKOLONYCH
MARKETERÓW

Prelegenci

Zobacz więcej

Artur Maciorowski

Certyfikowany trener DIMAQ/IAB Polska, konsultant i szkoleniowiec eCode.pl, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing
 
Zobacz więcej

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK
 
Zobacz więcej

Dagmara Pakulska

Social Media Trainer & Consultant
 
Zobacz więcej

Anna Prończuk-Omiotek

Konsultant marketingu i sprzedaży (B2C i B2B), ekspertka od webinarów, trener wystąpień publicznych
 
Zobacz więcej

Artur Jabłoński

Założyciel i CEO digitalk.pl, konsultant biznesowy, autor 4 bestsellerów o marketingu, bloger, podcaster
 
Zobacz więcej

Paweł Gontarek

CEO @ Zgred & Semgence
 
Zobacz więcej

Wojciech Kardyś

PR&Social Media Consultant, Creative Director, Video Maker&Screenwriter, Digital Ambassador UE, AI Enthusiast, TEDx Speaker
 
Zobacz więcej

Kamil Bolek

CMO, członek zarządu LTTM, wykładowca MBA, arbiter KER
 
Zobacz więcej

Michał Dziekoński

Owner, Managing Director w GAMEA & MARKEA – trener, konsultant
 
Zobacz więcej

Krzysztof Marzec

CEO @ DevaGroup ▪️ Google Ads and Analytics Trainer ▪️ SEO & SEM Specialist ▪️ Keynote Speaker and Academic Lecturer
 
Zobacz więcej

Paweł Tkaczyk

Strateg marki.
 
Zobacz więcej

Dariusz Maciołek

CMO BNP Paribas
 
Zobacz więcej

Adrian Pokrywka

PR & Communications Manager w GetHero
 
Zobacz więcej

Agnieszka Samel-Gorzela

Menedżer Działu Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej w PKN ORLEN S.A. oraz Ambasador Marki Pracodawcy PKN ORLEN
 
Zobacz więcej

Anna Płachta

Head of Integrated Marketing and Digital Communication Department w Credit Agricole Bank Polska S.A.
 
Zobacz więcej

Paweł Kopacki

Head of Product and Advertising Excellence w Allegro
 
Zobacz więcej

Anna Ryczkowska

Senior PR&Communications Manager w LTTM (LifeTube, Gamset, TalentMedia)
 
Zobacz więcej

Justyna Zawadzka

Group Influencer Manager w LTTM
 
Zobacz więcej

Mateusz Krogulec

DDOB.com co-owner
 
Zobacz więcej

Wincenty Kokot

Business Development Director w GoldenSubmarine
 
Zobacz więcej

Paweł Borowik

Vice President Of Business Development ICEA
 
KONIEC PRZEDSPRZEDAŻY ZA:
0dni:
0godz.:
0min.:
0sek.

Dlaczego nie może Ciebie zabraknąć na Kongresie Online Marketing?

Doświadczenie i najwyższa jakość
Nasza marka jest GWARANCJĄ JAKOŚCI – współpracują z nami wyłącznie praktycy i eksperci marketingu, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w branży oraz mogą pochwalić się bogatym portfolio klientów.
Trendy ze świata marketingu
Podążamy za TRENDAMI na rynku – prelekcje, których wysłuchasz oparte są na aktualnych danych, wielokrotnie wspartych CASE STUDY.
Panele dyskusyjne
Przekazujemy głos PRAKTYKOM w PANELACH DYSKUSYJNYCH – zaprosiliśmy do udziału w Kongresie marketingowców z największych firm oraz agencji w Polsce.
Praktyczne warsztaty
Organizujemy PIĘĆ ŚCIEŻEK WARSZTATOWYCH o różnorodnej tematyce. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Konkurs dla uczestników eventu w formule Online

Wygraj książki naszych prelegentów i wszystkie marketingowe nowości wydawnicze!
Między innymi:
OBSZARY MARKETINGU ONLINE, NA KTÓRYCH SIĘ SKUPIAMY
Social Media
Influencer Marketing
SEO i Analityka Internetowa
Personal Branding
Sprzedaż i marketing
Marketing przyszłości
Wideo Marketing
E‑commerce

Program wydarzenia

CONFERENCE HOST:
Artur Maciorowski

Certyfikowany trener DIMAQ/IAB Polska, konsultant i szkoleniowiec eCode.pl, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing

28
czwartek
września 2023
PRELEKCJE
10.00-16.30, Warszawa lub Online
 
 
PRELEKCJA 1

Obszar: SOCIAL MEDIA

Prelegent:
Anna Ledwoń-Blacha

Temat: Czy warto "ulegać" trendom i algorytmom w Social Media jako firma?

Zagadnienia: Każde medium społecznościowe z którego korzystamy opiera się na algorytmach. Paradoksalnie są one do siebie dość podobne, a ich obecność może pomagać, a nie przeszkadzać w prowadzeniu działań w Social Media

 
 
PRELEKCJA 2

Obszar: PERSONAL BRANDING

Prelegent:
Dagmara Pakulska

Temat: Personal branding w świecie AI

Zagadnienia: Sztuczna inteligencja z impetem wkroczyła do świata personal brandingu. Czy to oznacza schyłek eksperckich marek osobistych?

 
 
PRELEKCJA 3

Obszar: WIDEO MARKETING

Prelegent:
Anna Prończuk-Omiotek

Temat: Jak zamienić treści wideo w realną sprzedaż?

Zagadnienia: Aż 68% użytkowników internetu przyznaje, że nowy produkt lub usługę, najchętniej poznaliby za pośrednictwem wideo. Najlepiej takiego, które jest krótkie (https://financesonline.com/video-marketingtrends). Czy to oznacza, że w 2023 roku musimy zapomnieć o poziomych formatach wideo i tworzyć tylko TikToki? Nic bardziej mylnego! Raporty potwierdzają, że marketerzy planują kontynuować wykorzystanie wideo, zwłaszcza wykorzystując do tego platformy takie jak Facebook (Meta) (78% marketerów), a przede wszystkim YouTube (88% marketerów).

 
 
PRELEKCJA 4

Obszar: SPRZEDAŻ I MARKETING

Prelegent:
Artur Jabłoński

Temat: Wirtualna rzeczywistość a procesy sprzedażowe - co się właściwie zmieni?

Zagadnienia: W ostatnich latach działy sprzedaży przechodzą rewolucję. Wpierw konieczność w trybie przyspieszonym nauczenia się, jak sprzedawać zdalnie, gdy z wiadomych przyczyn spotkania na żywo musiały zostać ograniczone. Jeszcze nie skończyliśmy transformacji w tym zakresie, a już przed nami nowe wyzwania - AI, wirtualna rzeczywistość, rozszerzona rzeczywistość i podobne. Co się zmieni, a co zostanie bez zmian? Czy to rzeczywiście będzie taka rewolucja, na jaką wygląda?

 
 
PRELEKCJA 5

Obszar: INFLUENCER MARKETING

Prelegent:
Wojciech Kardyś

Temat: Wirtualni influencerzy w digital marketingu – potencjał czy ryzyko?

Zagadnienia: Zasięgi awatarów i ich wpływ na konsumentów rosną z dnia na dzień. Według Brand Watch, w 2022 roku, ponad 35% konsumentów w USA kupiło produkt polecany przez wirtualnego influencera. Aż 40% z nich to konsumenci pokolenia Z lub millenialsi. Ponadto, jeden z raportów Instagrama wykazał, że w 2023 roku ponad połowa wszystkich użytkowników mediów społecznościowych należących do pokolenia Z, chce czerpać modowe inspiracje z wirtualnych awatarów lub influencerów. Nie ulega wątpliwości, że aby utrzymać zainteresowanie, marki muszą dostosować się do nowych potrzeb klientów.

 
 
PRELEKCJA 6

Obszar: MARKETING PRZYSZŁOŚCI

Prelegent:
Kamil Bolek

Temat: Metaverse marketing - jak czerpać z potencjału wirtualnych światów tu i teraz?

Zagadnienia: Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą IQS we współpracy z agencją Gameset wynika, że ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w wirtualnych światach, do których użytkownicy wchodzą poprzez cyfrowe awatary, żeby wspólnie spędzać czas, rozmawiać, grać, doświadczać, ale także pracować czy kupować produkty. Warto więc wiedzieć, jak dotrzeć do tej grupy konsumentów już teraz, wykorzystując potencjał marketingowy wirtualnych światów

 
 
PRELEKCJA 7

Obszar: SEO

Prelegent:
Krzysztof Marzec

Temat: Jak dane z GA4 mogą wpłynąć na Twój marketing?

Zagadnienia: Trzy miesiące po przymusowej przesiadce na Google Analytics 4 to konieczność, aby dobrze rozumieć nowe raporty i wyciągać z nich wnioski. Pokażemy Ci, jak analiza danych wpływa na wygląd kampanii, planowanie nowego contentu czy kierunki podejmowanych działań SEM.

 
 
PRELEKCJA 8

Obszar: E-commerce

Prelegent:
Paweł Borowik

Temat: Włochy - świetne miejsce na wakacje, niekoniecznie dobre miejsce dla e-commerce

Zagadnienia: Wielu przedsiębiorców myśli dziś o ekspansji zagranicznej, ale nie każdy wie, jak się za to zabrać. Okazuje się również, że samo przetłumaczenie sklepu nie wystarczy, aby skutecznie sprzedawać w danym kraju.

PANELE DYSKUSYJE
 
 
 
PANEL DYSKUSYJNY 1

Temat: Odpowiedzialność społeczna, czyli marketingowy game changer. Jak pozostać konkurencyjną firmą, dzięki uwzględnieniu działań CSR w strategii?

Dariusz
Maciołek

Agnieszka
Samel-Gorzela

Anna
Płachta

Anna
Ryczkowska

Paweł
Kopacki

Wincenty
Kokot

 
 
PANEL DYSKUSYJNY 2

Temat: The best players: jak budować silną współpracę z influencerami?

Adrian
Pokrywka

Justyna
Zawadzka

Mateusz
Krogulec

29
piątek
września 2023
WARSZTATY - każdy warsztat trwa 6 godzin!
10.00 – 16.00 – Golden Floor Plaza, Warszawa
5 różnych ścieżek tematycznych
6 godzin zegarowych zajęć stacjonarnych
autorskie programy szkoleniowe naszych prelegentów
narzędzia marketingowe krok po kroku
szkolenie na danych i realnych case study
praktyczne wskazówki i unikatowe tipy
 
 
WARSZTAT 1

Prelegent:
Michał Dziekoński

Temat: Skuteczne zintegrowane strategie marketingowe – jak wykorzystać sprawdzone schematy planów marketingowych w praktyce?

Zagadnienia: Jak zaplanować strategie marketingowe na rok 2024? Interakcyjny warsztat w oparciu o rozbudowane realne case-study i mechanizmy grywalizacji.

 
 
WARSZTAT 2

Prelegent:
Paweł Tkaczyk

Temat: Budowanie lojalności w oparciu o mechanizmy grywalizacji

Zagadnienia: Co jest lepsze od grona klientów? Grono wiernych klientów. Jak wybudować takie grono? Tworząc społeczność, generując zaangażowanie. Co leży na przecięciu społeczności, zaangażowania i lojalności? Gra. A w marketingu: grywalizacja, czyli używanie mechanizmów znanych z gier do modyfikowania zachowań klientów.

 
 
WARSZTAT 3

Prelegent:
Anna Ledwoń-Blacha

Temat: Wirale, memy, RTMy - jak je ogarnąć? Od procesu, przez cele, prawo, po realizację.

Zagadnienia: Jak stworzyć taktykę działania w Social Media z wykorzystaniem contentu wiralowego, memowego czy RTMów, aby realizowała taktyczne i strategiczne cele.

 
 
WARSZTAT 4

Prelegent:
Artur Maciorowski

Temat: 3 FILARY CONTENTU – jak pisać by angażować i sprzedawać?

Zagadnienia: Najczęściej wykorzystywany formatem zasobów contentowych w 2022 roku były krótkie artykuły i posty do 1500 zzs. Stanowiły one 89% dystrybuowanych treści. Content is still a king! Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją, powinieneś mocno skupić się na strategii contentowej. To ona zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce.

 
 
WARSZTAT 5

Prelegent:
Paweł Gontarek

Temat: Co możesz zrobić sam ze swoim SEO?

Zagadnienia: Jak podejść zaplanować działania SEO dla swojego serwisu? Na co zwrócić uwagę planując działania SEO?

DO ROZPOCZĘCIA WYDARZENIA POZOSTAŁO:
0dni
0godz.
0min.
0sek.

Weź udział

Kup bilet grupowy i otrzymaj dodatkowy rabat.
Im więcej biletów kupujesz, tym większą zniżkę możesz otrzymać!

Bilet na Kongres online
cena zmienia się 3 lipca
zł netto ( zł brutto)
zł netto ( zł brutto)
Bilet na Kongres stacjonarny
cena zmienia się 3 lipca
zł netto ( zł brutto)
zł netto ( zł brutto)
Bilet na Kongres online
+ Warsztat stacjonarny
cena zmienia się 3 lipca
1199,00 zł netto (1474,77 zł brutto)
1299,00 zł netto (1474,77 zł brutto)
Bilet na Kongres stacjonarny
+ Warsztat stacjonarny
cena zmienia się 3 lipca
1399,00 zł netto (1720,77 zł brutto)
1499,00 zł netto (1720,77 zł brutto)
Kongresowa FotoBudka360

Poczuj się jak VIP i strzel z nami pełnowymiarową fotkę niczym gwiazdy z czerwonego dywanu z THE MET GALA!

Zapraszamy do naszej kongresowej FotoBudki360. Stań na obrotowej platformie i pozwól, by kamera zarejestrowała Twój każdy ,,marketingowy” ruch. Stwórz bogaty w efekty specjalne filmik, który w kilka sekund zostanie przesłany na Twojego smartfona! A następnie wrzuć go w social media… oczywiście z kongresowym logo!

Connect ZONE

Wyobraź sobie, że świat marketingu jest jak gra komputerowa. Każdy chce wygrać i wskoczyć na najwyższy level! Dzięki nam, będziesz mieć dostęp do unikatowej zawartości tej gry, z której skorzysta jedynie niewielka ilość graczy. Podczas eventu stacjonarnego, przygotujemy dla Ciebie specjalną strefę, w której porozmawiasz osobiście z naszymi prelegentami. Żadne wyzwanie marketingowe nie będzie już dla Ciebie zagadką!

Teatr Garnizon Sztuki, Warszawa

Garnizon Sztuki to Teatr Pozytywnych Emocji, który od 2014 roku rozwija unikatową ideę łączenia społecznej misji ze szlachetną rozrywką. Mieści się on w samym sercu Warszawy, przy ulicy M. Konopnickiej 6. Wszystkie projekty Garnizonu Sztuki, czyli spektakle i towarzyszące im kampanie społeczne, poruszają uniwersalne wartości i podejmują ważne i trudne, czasem kontrowersyjne tematy.

Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w Kongresie zapraszamy wszystkich miłośników marketingu.

Tworzymy przestrzeń dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, interaktywnych czy SEO. Dla osób specjalizujących się w budowaniu strategii, zwiększaniu widoczności marki w sieci, prowadzących social media czy tych, sprzedających produkty za pośrednictwem różnych kanałów online.

Specjalnie dla Was poruszamy ścieżki tematyczne takie jak: content, analityka, wideo marketing, influencer marketing, SEO czy personal branding. Chcemy, by każdy z Was znalazł inspirację dla siebie.

Zapisując się:

  • Weźmiesz udział w wydarzeniu organizowanym przez redakcję Magazynu Online Marketing, który jest NAJDŁUŻEJ wydawanym magazynem o tej tematyce na rynku polskim.
  • Przejdziesz przez ŚWIAT METAVERSE W MARKETINGU i poznasz możliwości jego wykorzystania w praktyce.
  • Będziesz miał możliwość ROZMOWY Z PRELEGENTAMI w specjalnej strefie.
  • Spotkasz MARKETERÓW Z CAŁEJ POLSKI, z którymi będziesz mógł WYMIENIĆ SIĘ DOŚWIADCZENIEM.
  • ZAINSPIRUJESZ SIĘ gotowymi case studies oraz narzędziami, które będziesz mógł od razu wprowadzić do swojej codziennej pracy.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 774
bok@forum-media.pl

Współpraca i reklama
Katarzyna Likowska

Brand Manager
 
tel.: 61 66 55 768
 
tel. kom.: 48 536 784 938

Kontakt dla uczestników
Izabela Nowak

Szefowa rynku Business
 
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXII. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży, od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2023 Forum Media Polska