WEEKENDOWA PROMOCJA! Ceny niższe tylko do 27 września (poniedziałek)!
27-28 PAŹDZIERNIKA 2021
SZACH MAT!

Unikatowe strategie i nieszablonowe rozwiązania, które zwiększą Twoją sprzedaż w Internecie

FORMUŁA HYBRYDOWA:
27.10 – INTERAKTYWNY EVENT ONLINE
28.10 – EKSPERCKIE WARSZTATY STACJONARNE (WARSZAWA)
DO ROZPOCZĘCIA WYDARZENIA POZOSTAŁO:
0dni
0godz.
0min.
0sek.
PROMOCJA KOŃCZY SIĘ ZA:
0dni:
0godz.:
0min.:
0sek.

Online Marketing jest jak partia szachów

Dowiedz się, jak przy pomocy kilku prostych ruchów, realnie wpłynąć na wzrost sprzedaży online!
 
Weź udział w kongresie, szczególnie jeżeli:
  • Odpowiadasz za realizację planów marketingowych w firmie i zależy Ci na ponadprzeciętnych wynikach
  • Jesteś nastawiony na rozwój i chcesz poznać case study, które sprawdziły się w innych firmach
  • Masz wpływ na budowanie strategii marketingowej marki i wiesz, że dobry plan działania to połowa sukcesu
  • Szacujesz koszty kampanii i chcesz mieć porównanie, czy czasem nie przepalasz budżetów
  • Potrzebujesz sprawdzonych technik audytowania i analizowania danych liczbowych, by jeszcze lepiej czytać raporty i wyciągać trafne wnioski
  • Wierzysz w moc języka i zasadę, że dobry content potrafi sprzedać – chcesz poznać najnowsze, niestandardowe schematy i sprytne triki contentowe
NASZA TAKTYKA MARKETINGOWA
1

40-MINUTOWE PRELEKCJE SZKOLENIOWE

Tylko pierwszego dnia konferencji czeka na Ciebie 280 minut czystej, merytorycznej wiedzy! Brak prezentacji sprzedażowych!

2

ROZBUDOWANY SYSTEM NETWORKINGU

PRYWATNY CZAT VIDEO między uczestnikami, wizytówki online, pokoje tematyczne, bezpośrednia rozmowa z ekspertem? To możliwe! Poznaj ludzi z branży, wymień się doświadczeniem, zaproś do współpracy – a to wszystko z Twojego biura!

3

ELASTYCZNY LINE-UP, MARKETINGOWE KONKURSY, SZACHOWE LEKCJE

Nie ominie Cię żadna prelekcja, konkurs, czy lekcja nauki gry w szachy - za pośrednictwem profesjonalnej platformy eventowej stworzysz swój indywidualny harmonogram dnia. Możesz być z nami na żywo lub odtworzyć prelekcje w dowolnym czasie!

4

6-GODZINNE AUTORSKIE WARSZTATY STACJONARNE

Tylko u nas pierwszego dnia poznajesz unikatowe rozwiązania, a drugiego bierzesz udział w zróżnicowanych tematycznie, autorskich warsztatach przygotowanych przez naszych ekspertów!

GOTOWY DO GRY?

 

TYLKO PODCZAS TEJ EDYCJI!

  • Nowy poziom zdalnego networkingu – umów się z innymi uczestnikami na indywidualne wideorozmowy, weź udział w tematycznych czatach przez cały dzień trwania kongresu, zadaj pytania ekspertom podczas ich prelekcji.
  • Wygodna formuła prelekcji dopasowana do Ciebie – wykłady oglądaj online na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Dołącz do nas z dowolnego miejsca na świecie!
  • Kongres na żądanie – nie musisz brać udziału w prelekcjach w wyznaczonych godzinach. Dzięki wykupieniu opcji PREMIUM otrzymasz możliwość 30-dniowego, nielimitowanego dostępu do nagrań!
  • Pierwszego dnia kongresu otrzymasz unikatową wiedzę niezbędną w pracy marketera, a dzięki uczestnictwu w stacjonarnych warsztatach (dzień II) dowiesz się, jak przełożyć ją na zdolności praktyczne.

Dlaczego nie może zabraknąć Cię na Kongresie Online Marketing?

20 strategii marketingowych
Tylko podczas naszego eventu prelegenci zaprezentują w sumie aż 20 strategii marketingowych – przeanalizujesz unikatowe i nieszablonowe rozwiązania oraz praktyczne case study i zobaczysz, jak innym udało się zwiększyć sprzedaż i realizować plany marketingowe!
kampanie odnoszące sukces
Rozkładamy na czynniki pierwsze wszystkie najważniejsze elementy kampanii, które w ostatnich miesiącach odniosły sukces – wskazujemy elementy, które okazały się strategiczne i zdecydowały o finalnym wyniku!
gotowe rozwiązania
Pokazujemy tylko to, co w praktyce będziesz mógł wdrożyć w swojej firmie – podpowiadamy, jak rozwiązać problemy, z którymi borykasz się na co dzień, odpowiadając za realizację planów marketingowych.
warsztaty eksperckie
Dajemy Ci możliwość wzięcia udziału w warsztatach eksperckich w drugim dniu konferencji – w praktyce przećwiczysz to, czego nauczyłeś się podczas pierwszego dnia! Czeka na Ciebie kilka unikatowych, różnorodnych tematycznie warsztatów przygotowanych przez naszych ekspertów!

Prelegenci

Zobacz więcej

prof. Jerzy Bralczyk

JĘZYKOZNAWCA I MISTRZ SKUTECZNEJ PERSWAZJI
Polonista, językoznawca, wiceprzewodniczący Rady Języka Polskiego
Zobacz więcej

Michał Kanarkiewicz

TRENER I MISTRZ SZACHOWY
Trener strategicznego myślenia, szachista, wykładowca MBA, mówca inspiracyjny
Zobacz więcej

Paweł Tkaczyk

SZACHOWY STRATEG
Strateg, właściciel agencji MIDEA, autor trzech bestsellerowych książek marketingowych, szkoleniowiec
Zobacz więcej

Artur Jabłoński

SZACHOWY GONIEC
CEO agencji digitalk
Zobacz więcej

Artur Maciorowski

SZACHOWY KRÓL
Niezależny konsultant, trener i szkoleniowiec, redaktor prowadzący Magazynu Online Marketing
Zobacz więcej

Anna Ledwoń

SZACHOWA DAMA
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz główny organizator CRASH Mondays
Zobacz więcej

Krzysztof Marzec

SZACHOWY ANALITYK DANYCH
CEO w DevaGroup, trener SEO, Google Ads & Analytics
Zobacz więcej

Michał Dziekoński

SZACHOWY SKOCZEK
Dyrektor zarządzający GAMEA & MARKEA, trener i konsultant marketingowy
Zobacz więcej

Joanna Ostafin

SZACHOWA PROJEKTANTKA
CEO & Co-founder @ Project: People | Co-founder @ DesignWays Conf & DesignWays Hub

Program konferencji

  • Rozkładamy na czynniki pierwsze wszystkie najważniejsze elementy kampanii, które w ostatnich miesiącach odniosły sukces.
  • Wskazujemy, jak zredukować błędy marketingowe i stworzyć strategie zwiększające sprzedaż! Stawiamy na pełne, wartościowe prelekcje szkoleniowe.
  • Pokazujemy tylko to, co w praktyce będziesz mógł od razu po wydarzeniu wdrożyć w swojej firmie.
27.10.2021 r. - DZIEŃ 1
 
 
PRELEKCJA 1

9.00 – 9.40 POWER SPEACH

Temat: ALGORYTMY SZACHOWE W MARKETINGU - jak je wykorzystywać, aby podnieść wydajność swoich działań sprzedażowych

Prowadzący: Michał Kanarkiewicz

Zagadnienia: Najlepiej zarabiający przedsiębiorcy nieświadomie wykorzystują strategie szachowe w biznesie. Przekonaj się, ile wspólnego z marketingiem ma rozegranie partii szachowej i które działania możesz przenieść do swojej codziennej pracy. Sprawdź, jak świadomie wykorzystywać techniki szachowe bez względu na to, czy kiedykolwiek grałeś w szachy.

Zobacz szczegóły
 
 
PRELEKCJA 2

9:40 – 10:20

Temat: STRATEGIA MARKETINGOWA JAK HETMAN czyli najpotężniejszy element naszej armii – jak zbudować elastyczną strategię promocji w Internecie. Od założeń po finalny wynik

Prowadzący: Artur Maciorowski

Zagadnienia: Dobra strategia zarówno w szachach, jak i w marketingu to klucz do sukcesu. Świetnie przygotowany plan działań marketingowych pozwoli Ci pokonać konkurencję i zająć jej miejsce. Przekonaj się, jak zaplanować, zbudować, a następnie zoptymalizować skuteczną promocję marki w sieci.

Zobacz szczegóły
 
 
PRELEKCJA 3

10:40 – 11:20

Temat: PIONKI W RUCH, CZYLI SUKCES, KTÓREGO MIARĄ SĄ LICZBY - jak audytować i analizować dane w sieci, by osiągać najwyższe wyniki sprzedażowe

Prowadzący: Krzysztof Marzec

Zagadnienia: Analiza danych w Internecie i Social Mediach to sprawdzony sposób osiągania najwyższych wyników sprzedażowych. Zaufaj liczbom i zrozum zachowania użytkowników odwiedzających Twoją witrynę - zwiększ konwersję, pozyskaj więcej leadów na Facebooku mniejszym nakładem finansowym czy w końcu prześledź i uporządkuj działania marketingowo-sprzedażowe.

Zobacz szczegóły
 
 
PRELEKCJA 4

11:20 – 12:00 KEYNOTE SPEAKERS

Temat: GRANICA UCZCIWEJ PERSWAZJI – jak działać na emocje i tworzyć skuteczne przekazy marketingowe, które sprzedają

Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk

Zagadnienia: Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że język to narzędzie władzy i reklamy. Podczas tej prelekcji wybitny językoznawca i mówca udowodni, że Ci, którzy opanują sztukę uczciwej perswazji i manipulacji, będą tworzyć ciekawe, błyskotliwe i przynoszące zysk, kapanie reklamowe.

Zobacz szczegóły
 
 
PRELEKCJA 5

12:00 - 12:40

Temat: NIESZABLONOWE TAKTYKI CONTENTMARKETINGOWE – jak pozyskać klienta i sprzedawać za pomocą marketingu treści?

Prowadzący: Anna Ledwoń

Zagadnienia: Sprytne redagowanie treści na stronie www, dzięki którym zwiększysz pozycję witryny internetowej w wyszukiwarce Google, to duże wyzwanie nawet dla sprawnego marketera. Ale czy w 2021 roku można jeszcze stworzyć strategię działań contentowych nie wydając ani grosza?

Zobacz szczegóły
 
 
PRELEKCJA 6

13:20 – 14:00

Temat: KOMUNIKACJA JAKO ,,GAMBIT” MARKETINGOWY – jak otworzyć rozmowę z Klientem i rozpocząć budowanie relacji z użytkownikami, która pozwoli osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty
CZYLI NAJWAŻNIEJSZE JEST PIERWSZE WRAŻENIE I PIERWSZY KOMUNIKAT

Prowadzący: Paweł Tkaczyk

Zagadnienia: Warto pamiętać, że tak jak w szachach, tak i w marketingu liczy się pierwsze wrażenie, pierwszy ruch i pierwszy komunikat. To, jak rozpoczniemy naszą komunikację z Klientem może zaważyć na późniejszych efektach sprzedażowych czy wizerunkowych.

Zobacz szczegóły
 
 
PRELEKCJA 7

14:00 – 14:40

Temat: METODY ZWINNE JAK SKOCZEK – czyli o metodach budżetowania kampanii reklamowych dla małej i dużej firmy – jak właściwie określić budżet oraz trafnie ocenić efektywność kampanii

Prowadzący: Michał Dziekoński

Zagadnienia: Aby mądrze zaplanować budżet reklamowy potrzebne jest nie lada doświadczenie – skorzystaj z rad prelegenta i zrób krok w przód dowiadując się, jaki jest optymalny poziom wydatków na reklamę w zależności od wielkości firmy. Bazując na realnych danych z kampanii, analizując założenia, cele, koszty mediowie i formaty pokażemy, jak zabudżetować kampanie, której efekty przerosną Twoje oczekiwania.

Zobacz szczegóły

KONKURSY!

DO WYGRANIA KSIĄŻKI ORAZ LEKCJA GRY W SZACHY!

Podczas każdej prelekcji ukryte będą odpowiedzi na pytanie konkursowe -
bądź czujny, a wygrasz!

 

Nagrody to najciekawsze pozycje książkowe ostatnich miesięcy!

  • „Biblia e-biznesu 3.0”
  • Artur Jabłoński, Marek Piasek "Zrozumieć marketing"
  • Artur Jabłoński "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
  • Seth Godin "To jest marketing!"
  • Chip Heath & Dean Heath "Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane"
  • Katarzyna Grochola "Zjadacz czerni 8"
  • Natalia de Barbaro "Czuła przewodniczka"
28.10.2021 r. - DZIEŃ 2 - WARSZTATY STACJONARNE (Golden Floor Plaza, al. Jerozolimskie 123A, Warszawa)
godz. 10:00-16:00 (rejestracja 9:00-10:00)

Dlaczego nasze warsztaty to must have każdego marketera:

  • autorskie programy szkoleń
  • 5 najbardziej praktycznych tematów do wyboru
  • case study, które nie są oderwane od rzeczywistości
  • sprytne i unikalne rozwiązania, które skutecznie funkcjonują w innych firmach
  • praca w narzędziach marketingowych w ujęciu krok po kroku

5 praktycznych tematów do wyboru

Content
Copy
Digital
Social Media
Lead
 
 
WARSZTAT 1

Temat: Strona www, która sprzedaje

Prowadzący: Joanna Ostafin

Zagadnienia: Strona internetowa dostosowana do potrzeb klientów to Twój as w rękawie. Aby generować większą sprzedaż musi być czytelna i zapewniać wygodne użytkowanie. Dowiedz się jak udoskonalić landing page, aby realnie zwiększyć konwersję w Twoim sklepie.

Zobacz szczegóły
 
 
WARSZTAT 2

Temat: Content marketing i copywriting

Prowadzący: Paweł Tkaczyk

Zagadnienia: Przygotowanie wyjątkowego contentu, który zachwyci odbiorców to niełatwe zadanie. Poznaj sprawdzone tipy i przećwicz jak w praktyce budować strategię, tworzyć i recyklingować treści oraz określać cele i mierzyć skuteczność content marketingu, aby generować ruch i wesprzeć działania sprzedażowe.

Zobacz szczegóły
 
 
WARSZTAT 3

Temat: Marketing internetowy dla małych firm – strategia, reklama, sprzedaż

Prowadzący: Ania Ledwoń

Zagadnienia: Mała firma najczęściej oznacza ograniczony budżet, ale to nie znaczy, że masz mniejszy potencjał. Sprawdź jakie możliwości możesz wykorzystać, by prowadzić skuteczne działania reklamowe i zwiększać konwersję. Zaprojektuj własną strategię, aby uzyskać maksymalną liczbę klientów przy minimalnych wydatkach.

Zobacz szczegóły
 
 
WARSZTAT 4

Temat: Facebook średniozaawansowany

Prowadzący: Artur Jabłoński

Zagadnienia: Kampanie reklamowe w social mediach to podstawa działań w sieci. Facebook wciąż zmienia swoje funkcje i algorytmy, które należy na bieżąco testować. Dowiedz się jak docierać do odbiorców, na których Tobie zależy oraz jak wycisnąć maksimum z reklamy na Facebooku, aby prowadzić efektywne akcje promocyjne.

Zobacz szczegóły
 
 
WARSZTAT 5

Temat: Generowanie leadów – najnowsze metody i techniki

Prowadzący: Artur Maciorowski

Zagadnienia: Pozyskiwanie nowych klientów to zadanie znacznie trudniejsze i droższe niż utrzymanie dotychczasowych. Poznaj sprawdzone sposoby prowadzenia wielokanałowych kampanii i generowania jakościowych leadów w sieci, by zapewnić ciągłość sprzedaży.

Zobacz szczegóły

Co o Kongresie mówią osoby z branży marketingowej?

Oto kilka opinii na temat ostatniej edycji wydarzenia, które odbyło się we wrześniu 2020!

Zaufaj naszemy doświadczeniu i wiedzy

Nasza działalność przez lata rozwijała się podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów. Wśród naszych czasopism znajdziesz: Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowa sprzedaż, PR Manager.
 

Akademia Digital Marketera

Nowy produkt stworzony specjalnie dla uczestników Kongresu tylko w pakiecie Enterprise oraz Professional!
Dołącz do zdalnej Akademii Digital Marketera, która startuje dzień po kongresie!
  • 6-tygodniowy program treningowy
  • 10 sesji szkoleniowych w ramach mikrolearingu
  • przewodnik po treściach, które na co dzień stanowią wyzwania w obszarze digital marketingu i wzbudzają najwięcej emocji
  • formuła Akademii dopasowana do dynamiki pracy marketera - materiały udostępniamy cyklicznie przez 6 tygodni, ale po tym okresie możesz z nich korzystać w dowolnym momencie bez żadnych ograniczeń
  • skondensowana wiedza w przystępnej formie – materiały przygotowane przez ekspertów branżowych, którzy m. in. publikują w magazynach Online Marketing i Social Media Manager
  • treści dopasowane zarówno dla agencji marketingowych obsługujących mniejsze firmy, jak i dużych rynkowych graczy oraz dla wewnętrznych działów marketingu
Każda z 6 sesji szkoleniowych to:
  • tutoriale video - krótkie sety szkoleniowe, gdzie w kilku krokach omawiamy konkretny problem
  • podcasty marketingowe, które możesz odsłuchać będąc np. w podróży
  • handbook składający się z artykułów, zestawień i raportów, w których znajdziesz inspiracje, praktyczne rekomendacje promocyjne, wskazówki i tipy
*Po zakończeniu Akademii każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział i ukończenie programu szkoleniowego. Certyfikat będzie udostępniony w wersji cyfrowej.
Wraz z certyfikatem otrzymasz książkę/ebooka z zakresu prowadzenia działań marketingowych online !
Zakres tematyczny Akademii to m. in.:
  • jak wykorzystać podcasty w działaniach marketingowych, o czym pamiętać startując z podcastem, jak podcasty i social media nawzajem się uzupełniają,
  • jak odnieść spektakularny sukces dzięki działanim grow hackingowym,
  • jak docierać do Klientów z różnych grup pokoleniowych – silver, pokolenie Y i Z,
  • jak tworzyć kreatywne treści pod presją czasu,
  • jak wykorzystać video w działaniach marketingowych
  • jak mądrze wykorzystywać memy w strategii marketingowej
  • jak generować leady w B2B
  • jak walczyć z nadprodukcją contentu i mieć go pod kontrolą
  • jak skutecznie współpracować z influencerami
  • jak tworzyć treści, które pokochają wyszukiwarki i Twoi Klienci
  • jak przebudzić uśpionych Klientów.

Formularz zgłoszeniowy

Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Online Marketing

Pakiet BASIC
199 netto
zamiast 399zł netto
Promocyjna cena TYLKO
dla pierwszych 50 uczestników!

Pakiet zawiera:

  • udział w prelekcjach online
  • możliwość czatu z prelegentami
  • wideorozmowy z innymi uczestnikami
  • czaty tematyczne przez cały dzień kongresu
  • interaktywna platforma
  • możliwość ułożenia własnego harmonogramu dnia
  • certyfikat uczestnictwa
  • 7 dni dostępu do nagrań z konferencji
Cena zmienia się 27 września lub w przypadku wcześniejszego wykorzystania puli biletów promocyjnych na:
289 zł netto (343,17 zł brutto)
Pakiet Enterprise
499 netto
zamiast 899zł netto

Pakiet zawiera:

  • udział w prelekcjach online
  • możliwość czatu z prelegentami
  • dostęp do Akademii Digital Marketera
  • wideorozmowy z innymi uczestnikami
  • czaty tematyczne przez cały dzień kongresu
  • interaktywna platforma
  • możliwość ułożenia własnego harmonogramu dnia
  • certyfikat uczestnictwa
  • 30 dni dostępu do nagrań z konferencji
Cena zmienia się 4 października lub w przypadku wcześniejszego wykorzystania puli biletów promocyjnych na:
699 zł netto (859,77 zł brutto)
Pakiet Premium
699 netto
zamiast 999zł netto

Pakiet zawiera:

  • udział w prelekcjach online
  • możliwość czatu z prelegentami
  • udział w jednym warsztacie stacjonarnym (Golden Floor w Warszawie 28.10.2021)
  • wideorozmowy z innymi uczestnikami
  • czaty tematyczne przez cały dzień kongresu
  • interaktywna platforma
  • możliwość ułożenia własnego harmonogramu dnia
  • certyfikat uczestnictwa
  • 30 dni dostępu do nagrań z konferencji
WYBIERZ JEDEN WARSZTAT:
Cena zmienia się 4 października lub w przypadku wcześniejszego wykorzystania puli biletów promocyjnych na:
899 zł netto (1105,77 zł brutto)
Pakiet Professional
999 netto
zamiast 1499zł netto

Pakiet zawiera:

  • udział w prelekcjach online
  • możliwość czatu z prelegentami
  • udział w jednym warsztacie stacjonarnym (Golden Floor w Warszawie 28.10.2021)
  • dostęp do Akademii Digital Marketera
  • wideorozmowy z innymi uczestnikami
  • czaty tematyczne przez cały dzień kongresu
  • interaktywna platforma
  • możliwość ułożenia własnego harmonogramu dnia
  • certyfikat uczestnictwa
  • 30 dni dostępu do nagrań z konferencji
WYBIERZ JEDEN WARSZTAT:
Cena zmienia się 4 października lub w przypadku wcześniejszego wykorzystania puli biletów promocyjnych na:
1249 zł netto (1536,27 zł brutto)

Partnerzy:

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: (61) 66 55 774
   

Anna Kowalska

 
tel: 530 073 962
Tegoroczny Kongres Online Marketing to jubileuszowa, XX. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
fb

© Copyright 2021 Forum Media Polska